| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 165 641,13 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 828,21 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Закарпатська філія Товариства з обмеженою відповідальністю "Газорозподільні мережі України" |
| ЄДРПОУ: | 45365917 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Погоріляк |
| Телефон: | +380677884680 |
| E-mail: | o.pohoriliak@grmu.com.ua |
| Місцезнаходження: | 88015, Україна, Закарпатська область,м. Ужгород, вулиця Погорєлова Володимира, будинок 2 |
1 |
Замовник надсилає учаснику ПП "УКРАЇНСЬКА ЛОГІСТИЧНА ГРУПА" повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) перелік виявлених невідповідностей – У складі пропозиції учасника відсутня Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації Додаток 3 до документації та гарантування їх виконання у вигляді заповненої та підписаної технічної специфікації. 2) посилання на вимогу документації спрощеної закупівлі, щодо якої виявлені невідповідності: 1) п. 3.2 Додаток 2 «Документи, що має надати учасник у складі пропозиції, для підтвердження відповідності товару (роботи чи послуги), що він пропонує, вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації Додаток 3 до документації та гарантування їх виконання у вигляді заповненої та підписаної технічної специфікації. Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.