Період оскарження умов закупівлі - по 07-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 240 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 200 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Закарпатський центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Закарпатської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 26528843 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Яна Єфтодій |
| Телефон: | +380504320779 |
| E-mail: | tender.ztcemd@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 88015, Україна, Закарпатська область,м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 20 |
1 |
11 квітня 2025 року після закінчення строку для подання тендерних пропозицій щодо процедури відкритих торгів за предметом закупівлі послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів в Ужгородському районі (ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-02-011148-a, електронна система закупівель визначила тендерну пропозицію учасника ФОП ЕРДЕЛІ ЗОЛТАН ЛАДИСЛАВОВИЧ загальною вартістю 1 990 000,00 грн найбільш економічно вигідною. Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ЕРДЕЛІ ЗОЛТАН ЛАДИСЛАВОВИЧ у зв'язку із значним обсягом документів, поданих учасником у тендерній пропозиції, прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів.
1. Перелік виявлених невідповідностей. Під час розгляду документів тендерної пропозиції учасника ФОП ЕРДЕЛІ ЗОЛТАН ЛАДИСЛАВОВИЧ були виявлені наступні невідповідності. 1. Учасник надав довідку щодо субпідрядників (файл «Довідка щодо незалучення субпідрядників»), якою підтвердив, що не планує залучати до виконання робіт субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Однак в такому випадку учасник мав надати довідку про незалучення учасником до надання послуг/виконання робіт субпідрядника/співвиконавця та/або залучення учасником до надання послуг/виконання робіт субпідрядника/співвиконавця в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. 2. Учасник надав тендерну пропозицію (файл «пропозиція»), в якій допустив арифметичну помилку у розрахунках. У складі ціни тендерної пропозиції ціна послуг має становити 55 відсотків від ціни тендерної пропозиції, а відповідно запасних частин, комплектуючих та витратних матеріалів – 45 відсотків від ціни тендерної пропозиції. Однак у тендерній пропозиції учасника послуги становлять 55,72 % від ціни тендерної пропозиції, а відповідно запасні частини – 44,28 % від ціни тендерної пропозиції. 3. Учасник надав довідку про наявність працівників (файл «працівники») та накази про прийняття працівників (файл «накази Ерделі»). При цьому назви посад працівників, які зазначені у довідці, не відповідають назвам посад, які зазначені у відповідних наказах. Також в цій довідці не вказані імена та по батькові працівників. 4. Учасник надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (файл «досвід»). Однак назви предметів договорів, зазначені у цій довідці, не відповідають назвам предметів договорів, які вказані в наданих учасником договорах. 5. Учасник надав довідку про наявність обладнання/матеріально-технічної бази (файл «довідка маттехбаза»), в якій відсутня відповідна інформація про найменування власника. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1. Відповідно до пункту 8.1. Розділу 8 Додатку 1 до тендерної документації у разі не залучення учасником до надання послуг/виконання робіт субпідрядника/співвиконавця та/або залучення учасником до надання послуг/виконання робіт субпідрядника/співвиконавця в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник надає довідку (у довільній формі), в якій зазначається відповідна інформація. 2. Відповідно до розділу 2 додатку 1 до тендерної документації арифметична помилка у розрахунках вважається невідповідністю умовам тендерної документації. У складі ціни тендерної пропозиції ціна послуг має становити 55 відсотків від ціни тендерної пропозиції, а відповідно запасних частин, комплектуючих та витратних матеріалів – 45 відсотків від ціни тендерної пропозиції. 3. Відповідно до пункту 2.1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної пропозиції учасник надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у кількості не менше 2 (двох) осіб, в якій потрібно вказати в тому числі посаду працівників та ім’я, по батькові працівників. 4. Відповідно до пункту 3.1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник надає довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), не менше одного, в якій необхідно вказати в тому числі предмет договору. 5. Відповідно до пункту 1.1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник надає довідку про наявність обладнання/матеріально-технічної бази, у якій потрібно вказати у тому числі інформацію про найменування власника. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник повинен подати наступні документи: 1. Відповідно до вимог пункту 8.1 Розділу 8 Додатку 1 до тендерної документації у разі не залучення учасником до надання послуг/виконання робіт субпідрядника/співвиконавця та/або залучення учасником до надання послуг/виконання робіт субпідрядника/співвиконавця в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник повинен надати довідку (у довільній формі), в якій зазначається відповідна інформація. 2. Відповідно до Розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати тендерну пропозицію з урахуванням вимог, вказаних у цьому додатку. 3. Відповідно до пункту 2.1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку про наявність працівників, у якій вказано в тому числі посаду працівників та ім’я, по батькові працівників. 4. Відповідно до пункту 3.1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), не менше одного, в якій вказано, в тому числі, предмет договору. 5. Відповідно до пункту 1.1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати довідку про наявність обладнання/матеріально-технічної бази, у якій у тому числі має бути вказана інформація про найменування власника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.