Закупівлю оголошено - 20-10-2024, 13:43. Дата останніх змін - 20-10-2024, 13:43

Молоко пастеризоване (свіже) 2,5%

Молоко пастеризоване (свіже) 2,5%... Державна закупівля - UA-2024-10-20-000224-a Молоко пастеризоване (свіже) 2,5% від замовника ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ №19 "БАРВІНОК" ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 10/20/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-20-000224-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-20-000202-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-10-2024, 13:43
по 23-10-2024, 00:00

Переможець закупівлі для підписання договору повинен надати: -Витяг з реєстру потужностей операторів ринку -Копія свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності) або копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
49500
49 500,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ №19 "БАРВІНОК" ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:36237175 Досьє YouControl
Контактна особа:Ірина Крештанович
Телефон:+380505803845
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
58003, Україна, Чернівецька область,м.Чернівці, вул.Руська, будинок 178
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Молоко коров'яче

900
кілограм
58003 , Україна , Чернівецька область , Чернівці , вул.Руська, будинок 178 ,
по 31-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Без лактозиНіАктивна20-10-2024, 13:42
Наявність кришки (закрутка або клапан)НіАктивна20-10-2024, 13:42
Упаковкаплівка поліетиленоваАктивна20-10-2024, 13:42
ВидпастеризованеАктивна20-10-2024, 13:42
БрендРАДИМОАктивна20-10-2024, 13:42
Масова частка жирувід 2.5 до 2.5Активна20-10-2024, 13:42
Маса неттовід 1000 до 1000Активна20-10-2024, 13:42
Відповідність ДСТУ 2661ТакАктивна20-10-2024, 13:42
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:20-10-2024, 13:43:41
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:20-10-2024, 13:42:41
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату Товару. Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання накладних та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в м. Чернівцях в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2024 р
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
7
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ