Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості. Вантажно – розвантажувальні послуги здійснює постачальник. .Відвантаження (доставка) Товару може здійснюватися вантажовідправником, що не є Постачальником, однак в будь-якому разі вартість відвантаження (доставки) Товару до місця поставки відшкодовується за рахунок Постачальника і є врахованою у ціні Договору. Розрахунки здійснюються шляхом оплати Покупцем Товару по факту його поставки після пред'явлення Продавцем документів (оформлених відповідно до чинного законодавства України): рахунку; накладних. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Згідно постанови №1374 від 27.12.2023р. освітня субвенція з ДержБюджету. У разі затримки бюджетного фінансування та /або затримки здійснення платежів не з вини Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Код товару , визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі:39162110-9 навчальне приладдя
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 172 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Сосницької селищної ради |
ЄДРПОУ: | 41822072 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Тетяна Коропець |
Телефон: | +380961291140 |
E-mail: | sosnitsabank@gmail.com |
Місцезнаходження: | 16100, Україна, Чернігівська область,Сосницький р-н, селище міського типу Сосниця, вулиця. Л.Українки, будинок 3 |
0 |