Закупівлю оголошено - 06-08-2024, 16:55. Дата останніх змін - 21-08-2024, 12:50

Апельсин

Апельсин... Державна закупівля - UA-2024-08-06-010711-a Апельсин від замовника Військова частина 3024 НГ України від 8/6/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-08-06-010711-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 06-08-2024, 16:55
по 10-08-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-08-2024, 00:00
по 14-08-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Закупівля проводиться керуючись п. 8 Постанови КМУ від 11.11.2022 № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями) , а саме в порядку проведення спрощеної закупівлі, визначеної Законом України «Про публічні закупівлі», в електронній системі закупівель.

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
327500
327 500,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 637,50 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина 3024 НГ України
ЄДРПОУ:08803617 Досьє YouControl
Контактна особа:Людмила Василенко
Телефон:+380955293756
E-mail:ngu.vch.3024@gmail.com
Місцезнаходження:
Україна
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Апельсин
327 500,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Апельсин

5000
кілограм
Україна Дніпропетровська область
по 16-09-2024
03220000-9
Овочі, фрукти та горіхи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ПАШКО НАТАЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА "   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Сумська область, місто Суми, ПРОСПЕКТ КУРСЬКИЙ, будинок 133, квартира 98, 40020, Наталія Пашко
Остаточна пропозиція:
320 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
15-08-2024, 11:02

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 14-08-24, 10:48:37
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 2 Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі було передбачено: - Установчі документи: - виписка з ЄДР або свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи/ фізичної особи - підприємця; - свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); - статут (зі змінами), або інший установчий документ (для юридичних осіб). - документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника закупівлі щодо підпису документів пропозиції, а саме: протокол установчих/загальних зборів (або витяг з протоколу установчих/загальних зборів або рішення засновника) та наказ/розпорядження про вступ на посаду (для суб’єктів підприємницької діяльності - фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців за наявності); - у разі, якщо інтереси учасника представляє не керівник, а саме документи пропозиції (завіряє) не керівник, а уповноважена ним особа, яку уповноважено під час закупівлі підписувати (завіряти) документи пропозиції, подається оригінал довіреності (доручення) на цю особу учасника про надання повноважень цій особі підписувати (завіряти) документи тендерної пропозиції, а також надається копія паспорту цієї особи. - для фізичної особи, фізичної особи-підприємця: скановану копію паспорта громадянина України з оригіналу документа (у кольоровому вигляді). Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано зазначені документи не в повному обсязі, а саме: не надано - виписка з ЄДР або свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи/ фізичної особи - підприємця; - свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275: - виписка з ЄДР або свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи/ фізичної особи - підприємця; - свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 15-08-24, 10:48:37
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-08-06-010711-a-c1
Номер договору:
214
Дата підписання договору:
16-08-2024, 10:00
Строк дії договору:
з 16-08-2024 по 31-12-2024
320 000,00 UAH
Ціна договору
320 000,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "ПАШКО НАТАЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА "   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
320 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:06-08-2024, 16:56:24
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:06-08-2024, 16:55:13
        Інший
        публічнийЕкспортовано:06-08-2024, 16:55:13
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ