Період оскарження умов закупівлі - по 06-06-2025, 00:00
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 123 411,01 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 620 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Станишівська сільська рада |
| ЄДРПОУ: | 04348444 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Козенюк |
| Телефон: | +380412558505, +380976845514 |
| E-mail: | irina_1204@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 12430, Україна, Житомирська область,Житомирський р-н, с. Станишівка, Вул. Кооперативна, 3 |
5 |
У зв’язку із виявленням замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі невідповідностей, виникла необхідність у продовженні строку розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції до 20 робочих днів
Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Кєларєва Оксана Олександрівна (2486907108) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до умов тендерної документації, учаснику необхідно надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та документи на підтвердження інформації, яка зазначена в довідці. 1) перелік виявлених невідповідностей: на виконання цієї вимоги учасником подано Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вих.№02/05/Т від 05.06.2025 року, копію договору №113 про закупівлю товарів від 27.09.2023 року та документи, на підтвердження виконання договору (файл під назвою «АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР.pdf»). Проте, в наданій інформації та документах містяться невідповідності, а саме: - у Довідці вих.№02/05/Т від 05.06.2025 року зазначено договір №114 від 28.09.2023р., копія якого відсутня у складі пропозиції учасника; - у складі пропозиції учасника надано копію договору №113 про закупівлю товарів від 27.09.2023 року, проте відомості про зазначений договір відсутні у Довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); - у складі пропозиції учасника надано копію видаткової накладної №04 від 05.10.2023р. на виконання договору №113 від 28.09.2023 року про закупівлю товарів, що не підтверджує виконання а ні договору №114 від 28.09.2023р. (зазначено в Довідці), а ні договору №113 про закупівлю товарів від 27.09.2023 року (надано в складі пропозиції учасника). Крім того, у складі пропозиції учасник надає лист-відгук №05/01-728 від 03.11.2023р. (файл під назвою «АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР.pdf») про виконання Договору № 114 від 28.09.2023 року на закупівлю товарів, копія якого відсутня у складі пропозиції учасника. Таким чином, Учасник не надав підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У підпункті 1.1. пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) ТД зазначено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником. Тендерні пропозиції подаються згідно з порядком, визначеним пунктом 31 Особливостей. Перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в Додатку № 1 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” до тендерної документації. У пункті 1. (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору) розділу 1 (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” з урахуванням пункту 48 Особливостей) Додатку №1 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати: - Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: - копію договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії документів на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (видаткова накладна / акт прийому–передачі товару тощо). Крім того зазначено, що * Аналогічним вважається договір, який відповідає Коду ДК 39130000-2 Офісні меблі. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно подати: - нову Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, із урахуванням встановлених вище невідповідностей (* Аналогічним вважається договір, який відповідає Коду ДК 39130000-2 Офісні меблі); - копію договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії документів на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (видаткова накладна / акт прийому–передачі товару тощо). Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.