Період оскарження умов закупівлі - по 20-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 606 610 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 066,10 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "ЗАПОРІЖМІСЬКСВІТЛО" |
| ЄДРПОУ: | 03345076 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ксенія Козицька |
| Телефон: | +380617171852 |
| E-mail: | zpgorsvet.tender.ks@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 69032, Україна, Запорізька область,м. Запоріжжя, вул. Південне шосе, буд. 7 |
0 |
Відповідно до п.43 Особливостей (затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання вищезазначених вимог Замовник розміщує «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель» за наступними невідповідностями: 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пунктів 1.1.2, 1.1.3, 1.1.4 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу: «Учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій обов’язково зазначити автопідіймачів з люлькою на ізоляторах та висотою підйому не менше 17 метрів – не менше 2 одиниць, та обладнання/інструменти яке буде використовуватися під час надання послуг/виконання робіт. Для підтвердження зазначеної інформації учаснику необхідно надати на автопідіймачів з люлькою на ізоляторах та висотою підйому не менше 17 метрів договір оренди з актом прийому-передачі та договір на транспортні послуги; на обладнання надати документи на право власності або договори оренди (користування) з обов’язковим наданням актів прийому-передачі.» Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі документів тендерної пропозиції не надано підтверджуючі документи на автопідіймачів з люлькою на ізоляторах та висотою підйому не менше 17 метрів – не менше 2 одиниць, та обладнання/інструменти яке буде використовуватися під час надання послуг/виконання робіт. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити/надати підтверджуючі документи відповідно до вимог пунктів 1.1.2, 1.1.3, 1.1.4 Додатку 1 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1.2.3 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу: «До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем, а саме: - накази про прийняття на роботу, повідомлення про прийняття працівників на роботу (разом з квитанцією, що підтверджує отримання документу контролюючим органом); - штатний розпис (разом з документом, яким затверджено штатний розпис).» Перелік виявлених невідповідностей: Всупереч вимогам замовника, учасником не надано відповідні документи. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити/надати відповідні документи які визначені пунктом 1.2.3 Додатку 1 до тендерної документації. 3. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 4.4 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу: «Крім розрахунків договірної ціни з усіма необхідними документами, що входять до її складу, необхідно надати у форматі *.imd, *.ims, *.ibs, *.idc.». Перелік виявлених невідповідностей: Всупереч вимогам замовника, учасником не надано файл з відповідним форматом. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити/надати розрахунок у форматі *.imd, *.ims, *.ibs, *.idc.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.