Постанова КМУ №1178 від 12.10.2022 р. (із змінами) п. 10 (згідно Постанови КМУ від 03.12.2009 року №1301 "Про затвердження Порядку забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, інших окремих категорій населення медичними виробами та іншими засобами" (зі змінами)). вироби медичного призначення: (ДК 021:2015 – 33750000-2 Засоби для догляду за малюками (33751000-9 Підгузки): Підгузки для дорослих універсальні, одноразові (Small); Підгузки для дорослих універсальні, одноразові (Medium); Підгузки для дорослих універсальні, одноразові (Large), НК 024:2023 11239 Підгузок для дорослих), (джерело фінансування - місцевий бюджет), (або еквівалент) з вищими показниками Постачальник постачає товар на адресу Замовника: 53003, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, с. Новомайське, вул. Вишнева, 1А, (2-й поверх) до 15.12.2025 року за Заявкою Замовника на товар. Постачальником може постачати товар згідно заявці Замовника декількома партіями. Товари доставляються Постачальником у термін протягом 5 (п’яти) робочих днів після заявки Замовника (в електронній формі, шляхом направлення скан-копії заявки на електронну пошту Постачальника або за телефоном) транспортом Постачальника або за рахунок Постачальника. Термін придатності Товару на момент поставки повинен становити не менше 80% від загального терміну придатності. Постачальник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає діючому законодавству України, стандартам та правилам, медико-технічним вимогам даного виду товару і підтверджується сертифікатами якості виробника, які надаються при кожній поставці товару (згідно законодавства). Приймання-передача Товару за кількістю здійснюється відповідно до видаткової накладної та Специфікації. - по кількості відповідно до товаро-супровідних документів на товар, прибуткової накладної із зазначенням торговельної назви, терміну придатності; декларації на відповідність або свідоцтва про державну реєстрацію – для виробів медичного призначення; наявності інструкції про застосування медичного виробу на кожне найменування відповідної накладної (згідно законодавства); - по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість. Якщо протягом гарантійного терміну якість товару виявиться таким, що не відповідає умовам Договору, Постачальник зобов’язаний замінити неякісний товар впродовж 3 днів з дати постачання. Усі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості, несе Постачальник.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 66 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Криворізький районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Новопільської сільської ради" |
| ЄДРПОУ: | 36721693 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Інна Шмаркун |
| Телефон: | +380967473653 |
| E-mail: | gosbuhv@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 53003, Україна, Дніпропетровська область,с. Новомайське , вул. Вишнева, буд. 1А |
4 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.