Період оскарження умов закупівлі - по 05-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 99 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 990 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БЛАГОУСТРОЮ ТА ЗЕМЛЕКОРИСТУВАННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 41377405 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Покотило |
| Телефон: | +380984664529 |
| E-mail: | ostroh_architecture@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 35800, Україна, Рівненська область,місто Острог, проспект Незалежності, буд.14 |
1 |
Замовник діє відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі - Закон), з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (далі - Особливості). Згідно п.9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» : Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно п. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» а також відповідно до п. 43 Особливостей: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. В результаті розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідності: 1. У Тендерній пропозиції Рівненської регіональної філії державного підприємства "Центр державного земельного кадастру" яка була визначена за результатами аукціону який проводився 11 серпня, найбільш економічно вигідною виявлено такі невідповідності: 1) Учасником надано документ : «5 Гарантійний лист погодження з умовами договору.pdf» у тексті якого зазначається що : «учасник процедури закупівлі, підтверджує, що він ознайомився з проектом договору (Додаток 3 до тендерної документації)». АЛЕ проект договору є Додатком 4 до ТД. 2) Учасником надано НЕ ЗАПОВНЕНИЙ проект договору : « Додаток 4 до ТД (проект договору).pdf» 3) Також у тендерній пропозиції надано документи: 3.1« 15 Технічне завдання (Додаток 2).pdf» 3.2 « Працівники.rar» зокрема: наказ від 02.05.2025 про призначення відповідальної особи за якість робіт із землеустрою , наказ від 22.05.2023 наказ про прийняття на роботу Драган Ю.В, трудова книжка Драган Ю.В; Трудова книжка Бухальський В.О., Наказ від 02.08.2024 про призначення відповідальної особи за якість робіт із землеустрою, Наказ від 01 серпня 2024 про прийняття на роботу Бухальського В.О.; - без належного засвідчення. У тендерній документації на надання послуг щодо Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів: Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів: с. Сіянці, с. Садки, с. Кураж, с. Кургани, с. Волосківці, с. Межиріч, с. Слобідка, с. Прикордонне, с. Кутянка, с. Болотківці, с. Данилівка, с. Ілляшівка, с. Батьківці, с. Новомалин, с. Лючин, с. Новородчиці, с. Теремне, с. Посива, с. Тесів, с. Хрінів, с. Милятин Рівненського району Рівненської області у розділі ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції у п. 1 зазначається що учасник повинен надати: (1)- Погодження учасником проєкту договору про закупівлю згідно ДОДАТКУ 4 ДО цієї тендерної документації. Також в цьому ж розділі та пункті встановлено що учасник повинен надати (2) ЗАПОВНЕНИЙ ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ЗГІДНО ДОДАТКУ 4 до цієї тендерної документації. (3) . У додатку 1 до ТД передбачено що: До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного у довідці, а саме: 1. Скан - копії трудових книжок ( першої сторінки та сторінки із записом про прийняття на роботу до Учасника) та/або витяг з електронної трудової книжки та/або наказу (розпорядження) по прийняття на роботу та/або трудового договору Учасника із працівником, або інший документ. І у розділі ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції у п. 1 зазначається що: 1.5 УВАГА!!! Під час використання електронної системи закупівель, з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки, документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП /УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища та ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. У документі: 15 Технічне завдання (Додаток 2).pdf документ засвідчено лише підписом та прізвище і ініціали. Має містити в свою чергу підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища та ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа або накладений КЕП/УЕП. Зокрема й документів: «Працівники.rar»: наказ від 02.05.2025 про призначення відповідальної особи за якість робіт із землеустрою , наказ від 22.05.2023 наказ про прийняття на роботу Драган Ю.В, трудова книжка Драган Ю.В; Трудова книжка Бухальський В.О., Наказ від 02.08.2024 про призначення відповідальної особи за якість робіт із землеустрою, Наказ від 01 серпня 2024 про прийняття на роботу Бухальського В.О.; - ця вимога по засвідченню стосується і даних документів. ВИРІШИЛА: 1. Надати Рівненська регіональна філія державного підприємства "Центр державного земельного кадастру" 24 години на виправлення невідповідностей у тендерній пропозиції детально зазначених вище, адже дана невідповідність не впливає на ціну тендерної пропозиції та характеристики предмета закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.