Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду: 20
Строк, на який укладається рамкова угода: 4 р
Період оскарження умов закупівлі - по 21-04-2025, 00:00
Дата публікації протоколу розгляду пропозицій - 17-06-2025, 13:45
Закінчення періоду оскарження по прекваліфікації перед аукціоном - 23-06-2025, 00:00
Терміни поставки Товарів в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов поставки Товарів визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. Вид предмету закупівлі - товар.
The delivery terms of the Goods in the announcement are approximate, detailed information on the terms of delivery of the Goods is specified in the terms of the tender documentation, in particular in the draft procurement agreement. The language of the tender offer is Ukrainian. All documents prepared by the participant are presented in Ukrainian. If a document in a language other than Ukrainian is provided as part of the tender offer, the participant shall provide a translation of this document into Ukrainian. The participant shall be responsible for the quality and reliability of the translation. The evaluation criteria applied are price (100%). Tender offer security is not required, therefore the terms of its provision are not specified in the announcement. The date and time of opening of tender offers are on the day and time of the deadline for submission of tender offers specified in the announcement. Type of subject of procurement: goods
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 202 242 112 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 022 421,12 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 42795490 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://tsoua.com/ |
| Контактна особа: | Литвиненко Юрій Олексійович |
| Телефон: | 380442397818 |
| E-mail: | LYTVYNENKO-YO@TSOUA.COM |
| Місцезнаходження: | 03065, Україна, Київська область,Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
20 |
1) перелік виявлених невідповідностей: "На виконання п.п. 3.2. п. 3 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації необхідно було надати «3.2. Для юридичних осіб - оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія Установчого/-их документу/-ів (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення) або довідка (в довільній формі) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch )""." "У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Контакт» не надано оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія Установчого/-их документу/-ів (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення) або довідку (в довільній формі) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України, чим не виконано вимоги п.п. 3.2. п. 3 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації. Зокрема, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Контакт» надано інформацію щодо здійснення діяльності на підставі модельного статуту із зазначенням цифрового коду модельного статуту учасника та без зазначення коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України" 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: П.п. 3.2. п. 3 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати інформацію у відповідності до вимог п.п. 3.2. п. 3 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації .
1) перелік виявлених невідповідностей: На виконання п.п.2.1.1 Додатку 2 до тендерної документації необхідно було надати «Інформаційна довідка учасника (за нижченаведеною формою) про виконання учасником аналогічного/-их договору/-ів у вигляді оригіналу електронного документу та/або засвідченої електронної копії електронного документу та/або електронної копії оригіналу паперового документу (фотокопія)", в якій повинен був зазначити, зокрема, номер та дату укладення договору. Учасником в складі пропозиції завантажено «Довідку про виконання аналогічного договору» №6 від 01.04.2025, в якій зазначено лише дату договору (згідно таблиці необхідно вказати номер та дату укладення договору). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 2.1.1 Додатку 2 до тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати інформацію у відповідності до вимог п.п. 3.2. п. 3 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації .
1) перелік виявлених невідповідностей: "На виконання п.п. 3.2. п. 3 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації необхідно було надати «3.2. Для юридичних осіб - оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія Установчого/-их документу/-ів (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення) або довідка (в довільній формі) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch )""." "Зокрема, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Фірма «Промгазтехнологія» надано довідку від 16.04.2025 № 5 із зазначенням коду адміністративних послуг «346650053867» для отримання доступу до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України. За результатом введення коду адміністративних послуг «346650053867» на веб порталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch ) отримано доступ до Статуту ТОВ «Фірма «Промгазтехнологія», датованого 2019 роком. Одночасно, аналізом відкритих джерел інформації встановлено, що учасником ТОВ «Фірма «Промгазтехнологія» використовується Статут ТОВ «Фірма «Промгазтехнологія» (нова редакція), затверджений протоколом загальних зборів учасників від 13/10/2022 № 1. Викладене свідчить про не надання учасником ТОВ «Фірма «Промгазтехнологія» у складі тендерної пропозиції інформації для отримання доступу до чинного установчого документу, що не може бути прийнято як належне виконання вимог п.п. 3.2. п. 3 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації." 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: П.п. 3.2. п. 3 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати інформацію у відповідності до вимог п.п. 3.2. п. 3 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації .
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.