Закупівлю оголошено - 13-08-2025, 13:44. Дата останніх змін - 08-09-2025, 13:06

Бланк посвідчення учасника бойових дій, Бланк листа талонів на право одержання проїзних квитків з 50-відсотковою знижкою їх вартості (на 2026-2030 роки)

Бланк посвідчення учасника бойових дій, Бланк листа талонів на право одержання проїзних квитків з 50-відсотковою знижкою їх вартості (на 2026-2030 рок... Державна закупівля - UA-2025-08-13-006335-a Бланк посвідчення учасника бойових дій, Бланк листа талонів на право одержання проїзних квитків з 50-відсотковою знижкою їх вартості (на 2026-2030 роки) від замовника Військова частина 3078 Національної гвардії України від 8/13/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-08-13-006335-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-08-2025, 13:44
по 19-08-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-08-2025, 00:00
по 22-08-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 22-08-2025, 13:27
по 22-08-2025, 13:56

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
686000
686 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:6 860 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина 3078 Національної гвардії України
ЄДРПОУ:25574423 Досьє YouControl
Сайт:http://ngu.gov.ua/
Контактна особа:Коваленко Тетяна Анатоліївна
Телефон:0444624862
E-mail:smarttender3078@gmail.com
Місцезнаходження:
Україна
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Лот 1. Бланк посвідчення учасн ...
686 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 22-08-2025, 13:27
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Бланк посвідчення учасника бойових дій

20 000
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-09-2025
22450000-9
Друкована продукція з елементами захисту


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Бланк листа талонів на право одержання проїзних квитків з 50-відсотковою знижкою їх вартості (на 2026-2030 роки)

25 000
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-09-2025
22450000-9
Друкована продукція з елементами захисту


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРУКАРСЬКИЙ ДІМ "САМ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 22-08-2025 по 30-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, 01004, місто Київ, вул.Велика Васильківська, будинок 8, 01004, Владислав Бродецький
Остаточна пропозиція:
349 500 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
390 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
28-08-2025, 15:38

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 26-08-25, 17:35:04
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Підпунктом 16.2 Пункт 16 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У разі відсутності цієї інформації або у разі не накладення учасником КЕП відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник вважається таким, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону. Учасником у складі пропозиції завантажено документи, де накладено підпис на файл (файли) пропозиції керівником підприємства Бродецьким Владиславом Володимировичем удосконаленим електронним підписом (УЕП) перевірено на сайті створення та перевірки КЕП/УЕП https://czo.gov.ua/verify, у той час як вимогами оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено накладення саме кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у відповідність вимогам оголошення надати лист-роз’яснення про підпис пропозиції удосконаленим електронним підписом (УЕП) та повторно підписати пропозицію і кожен файл (файли) де накладено (УЕП), керівником підприємства Бродецьким Владиславом Володимировичем з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) перевіреним на сайті створення та перевірки КЕП/УЕП https://czo.gov.ua/verify; 2. Пункт 8 Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Інформаційну довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (Довідка повинна бути чинна на дату подання пропозиції). Учасником у складі пропозиції не завантажено інформаційну довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (Довідка повинна бути чинна на дату подання пропозиції). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно завантажити інформаційну довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (Довідка повинна бути чинна на дату подання пропозиції). 3. Пункт 10 Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Гарантійний лист від Учасника, яким він підтверджує, що учасник закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. Учасником у складі пропозиції не завантажено гарантійний лист від Учасника, яким він підтверджує, що учасник закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно завантажити гарантійний лист від Учасника, яким він підтверджує, що учасник закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. 4. Пункт 16 Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Гарантійний лист, складений в довільній формі, в якому учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі пропозиції, не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації/республіки білорусь/ ісламської республіки іран. Учасником у складі пропозиції не завантажено Гарантійний лист, складений в довільній формі, в якому учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі пропозиції, не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації/республіки білорусь/ ісламської республіки іран. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно завантажити гарантійний лист, складений в довільній формі, в якому учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі пропозиції, не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації/республіки білорусь/ ісламської республіки іран. 5. Пункт 2 Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Сканований оригінал гарантійного листа, в якому учасник гарантує поставити замовнику товар у необхідній кількості, якості та в установлені строки, а також повинна бути зазначена інформація про виробника товару. Гарантійний лист повинен містити повну назву замовника, посилання на номер оголошення, відповідно до якого проводиться спрощена закупівля, та дату його оприлюднення. Учасником у складі пропозиції завантажено гарантійний лист, де відсутня інформація про дату оприлюднення оголошення. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно завантажити гарантійний лист, де буде завантажено гарантійний лист із зазначеною датою оприлюднення оголошення. 6. Пункт 4 Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Гарантійний лист, що запропоновані Учасником товари будуть виготовлені згідно з ТС A01XJ.04764-364:2022 (01) (бланки посвідчень учасника бойових дій) та ТС A01XJ.05403-326:2022 (01) (бланки листів талонів на право одержання проїзних квитків з 50-відсотковою знижкою їх вартості). Учасником у складі пропозиції не завантажено гарантійний лист, що запропоновані Учасником товари будуть виготовлені згідно з ТС A01XJ.04764-364:2022 (01) (бланки посвідчень учасника бойових дій) та ТС A01XJ.05403-326:2022 (01) (бланки листів талонів на право одержання проїзних квитків з 50-відсотковою знижкою їх вартості). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно завантажити гарантійний лист, що запропоновані Учасником товари будуть виготовлені згідно з ТС A01XJ.04764-364:2022 (01) (бланки посвідчень учасника бойових дій) та ТС A01XJ.05403-326:2022 (01) (бланки листів талонів на право одержання проїзних квитків з 50-відсотковою знижкою їх вартості).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 27-08-25, 17:35:04
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-08-13-006335-a-c1
Номер договору:
98/РС-2025
Дата підписання договору:
08-09-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 08-09-2025 по 31-12-2025
349 500 UAH
Ціна договору
291 250 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРУКАРСЬКИЙ ДІМ "САМ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
349 500 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
390 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Не залучається
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
21-08-2025, 13:18:58
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "АВГУСТ ТРЕЙД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
351 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
543 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
21-08-2025, 18:02:54
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ДП Поліграфічний комбінат Зоря   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
590 100 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
590 100 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
21-08-2025, 13:54:25
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:13-08-2025, 13:44:16
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:13-08-2025, 13:44:16
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:13-08-2025, 13:44:24
              Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:13-08-2025, 13:44:16
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:13-08-2025, 13:44:16
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ