Період оскарження умов закупівлі - по 01-06-2025, 00:00
Відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – код ДК 021:2015 44163100-1 Труби
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 724 267,50 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 242,68 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2253 |
| ЄДРПОУ: | 14321765 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Цицура Аліна Віталіївна |
| Телефон: | 380934548948 |
| E-mail: | ATSytsura@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Чернігівська область,Чернігів, |
1 |
Відповідно до Тендерної документації Додаток 2 Перелік документів та або інформації, які подаються Учасником в складі ТП, передбачено надання Учасником у складі тендерної пропозиції наступних документів: «Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору/ів надати в складі тендерної пропозиції (вимоги пункту 1 розділу 1 зазначеного додатка 2): - оригінал або копію договору(ів) (не менше 1); - специфікацію, додатки до даного договору (за наявності) та документи, що підтверджують факт його повного виконання (накладна/платіжні доручення/акти звірки за договором тощо)». На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції, Учасник надав копію договору № 456/13/38680 від 06.09.2023, укладеного з ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ» (ДП «СХІДГЗК») (код ЄДРПОУ 14309787) на суму 402360,00 грн та копію видаткової накладної №БПБ91 від 06.09.2023, що підтверджує виконання зазначеного договору. Проте, проаналізував договір і видаткову накладну, встановлено наступні невідповідності: обсяг поставки по договору становить – 700 кг, сума договору – 402360,00 грн, а обсяг поставки згідно видаткової накладної – 735 кг і на суму 422478,00 грн. Разом з тим, в пункті 1.3 розділу 1 договору зазначено: «1.3. У разі, якщо постачання Товару у вказаній кількості у Договорі є неможливим з технічних причин (неподільний обсяг, відхилення ваги, тощо), Постачальник повідомляє про це Покупця. Покупець має право, після повідомлення Постачальника, прийняти рішення про поставку Товару з відхиленням ±5%, про що повідомляє Постачальника. Вважається, що Покупець погодив постачання Товару із вказаним відхиленням у разі, якщо він прийняв Товар із відхиленням.». Але, в пункті 3.2 розділу 3 договору вказано наступне: «3.2. Умови Договору не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції Постачальника, у тому числі за’результатами електронного аукціону, крім випадків: 3.2.1. визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; 3.2.2. перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції Постачальника без зменшення обсягів закупівлі; 3.2.3. перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.». Як наслідок, не можливо встановити факт повного виконання зобов’язань ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛОЦЕРКІВПОСТАЧБУД"(код ЄДРПОУ 32577870) за наданим договором. Вищезазначені невідповідності підлягають усуненню. Для усунення зазначеної невідповідності (Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору/ів надати в складі тендерної пропозиції (вимоги пункту 1 розділу 1 додатка 2 до тендерної документації)), Учаснику необхідно надати/завантажити в електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями, наступні документи, а саме: - оригінал або копію договору(ів) (не менше 1); - специфікацію, додатки до даного договору (за наявності) та документи, що підтверджують факт його повного виконання (накладна/платіжні доручення/акти звірки за договором тощо). При цьому, відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час усунення невідповідностей, інформація про предмет закупівлі, найменування пропонуємого товару, його технічні та якісні характеристики не мають бути змінені.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.