Період оскарження умов закупівлі - по 02-09-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 181 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 905 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Криворізька міська лікарня №1" Криворізької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 01986546 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Шепрут |
| Телефон: | +380971060775 |
| E-mail: | sheprut1981@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 50074, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська, 8а |
2 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Мельничонок Олена Василівна виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі ДК 021:2015– 19520000-7 - Пластмасові вироби (Кювети 2201С/2202/2204C, Кювети 115-037543-00 (НК 024:2023: 61032 Кювета для лабораторного аналізатора IVD (діагностика in vitro ) одноразового використання); Фекальний паразитологічний концентратор Mini Parasep (НК 024:2023: 57910 Контейнер для взяття калу IVD (діагностика in vitro) ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-28-009420-a, а саме: • згідно п.1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям:» Додатку №6 до ТД для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник не надав видаткові накладні аналогічного договору ; • згідно пп.5 п.3 «Інформація та документи на підтвердження відповідності медико-технічним якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі» не надано підтвердження застосування заходів із захисту довкілля.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.