Період оскарження умов закупівлі - по 06-05-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 2 263 333,33 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 67 900 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 24521399 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Здітовецький Олександр Георгійович |
| Телефон: | 380442413147 |
| E-mail: | mtz_cmp@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 03151, Україна, Київська область,Київ, вул. Волинська, 26 |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час розгляду першого питання порядку денного: 01 травня 2025 року ДЕРЖАВНОЮ УСТАНОВОЮ «ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ» (надалі –Замовник) була оголошена процедура закупівлі по предмету: Послуги з технічного обслуговування – комплексу організаційних та технічних заходів, пов'язаних із забезпеченням працездатного стану «Комплексів автоматичної фото-/відеофіксації правопорушень у сфері безпеки дорожнього руху «Vega Smart Speed Dual Band» за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015 – 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-01-006515-a). Після оголошення процедури закупівлі була виявлена помилка в кількості послуг, що закуповуються, внаслідок чого невірно прораховано очікувану вартість предмета закупівлі (не додано 1ну послугу та вартість за одну послугу). У зв’язку із неможливістю усунення даного порушення, через відсутність технічної можливості зміни суми в Річному плані закупівель на 2025 рік та змін до нього, а також зміни суми в процедурі закупівлі на цьому етапі Замовником прийнято рішення про відміну даної процедури закупівлі та повторне оголошення процедури закупівлі з повторним внесенням до Річного плану закупівель на 2025 рік. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Таким чином, необхідно зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі. ВИРІШИВ: 1. Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей. 2. Зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
12-05-2025, 00:00
Період оскарження:
з 01-05-2025, 14:36 по 12-05-2025, 00:00
Документи: