Період оскарження умов закупівлі - по 17-06-2025, 00:00
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 843 930,27 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 219,65 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Дніпровський державний університет внутрішніх справ |
| ЄДРПОУ: | 08571446 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://dduvs.in.ua/ |
| Контактна особа: | Олена Шевченко |
| Телефон: | +380664887363 |
| E-mail: | tender.dduvs@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49005, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, проспект Науки, 26 |
1 |
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено, що вона містить невідповідності, а саме: Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено перелік відомостей, які повинні бути в тендерній документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. 1. Керуючись Особливостями та відповідно до вимог Тендерної документації Учасник повинен був надати у складі пропозиції : «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності), про наявність підтверджень досвіду виконання аналогічних (-го) за предметом закупівлі договорів (-ру) або за конкретною назвою закупівлі, підтверджена документами: - сканкопiєю (ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; У довідці повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ; прізвище, ім’я та по-батькові відповідальної особи; предмет договору; номер та дату договору; інформацію про стан виконання договору (виконано в повному обсязі, тощо) * під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір за предметом – послуги з поточного ремонту (приміщень/будівель/кімнат/тощо) та/або договір за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи » (Згідно Додатку №3 тендерної документації) У складі пропозиції Учасника наявна довідка в довільній формі про наявність підтверджень досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та вказаний у довідці аналогічний договір. Однак предмет зазначеного договору не відповідає вимогам тендерної документації, а саме – Учасник надав договір за предметом «монтаж систем протипожежного захисту, демонтаж та монтаж електротехнічних рішень …..». А згідно умов тендерної документації - * під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір за предметом – послуги з поточного ремонту (приміщень/будівель/кімнат/тощо) та/або договір за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності), про наявність підтверджень досвіду виконання аналогічних (-го) за предметом закупівлі договорів (-ру), за договором який будо надано Учасником у складі пропозиції на підтвердження кваліфікації, та сканкопiю (ії) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в довідці. 2. Керуючись Особливостями та відповідно до вимог Тендерної документації Учасник повинен був надати у складі пропозиції : «14. Гарантійний лист складений у довільній формі (при наявності на фірмовому бланку учасника) та завірена печаткою (за наявності) про те, що у разі визнання учасника переможцем, той гарантує що при підписанні договору буде надано невід’ємні додатки до договору про закупівлю послуг (цінові показники повинні відповідати ціновій пропозиції за результатами проведеного аукціону) у наступних форматах: - у паперовому вигляді за підписом уповноваженої особи; - електронні файли у форматах MS Excel або Open Office (експортовані з ПЗ для роботи з кошторисами будівництва «АВК-5», «Кошторис ХХІ», тощо) - електронні файли у форматі обміну кошторисною документацією (IBS, IMS, IMD та ін.) - інформацію про ціни на матеріальні ресурси, у форматах: у паперовому вигляді за підписом уповноваженої особи, форматі MS Excel або Open Office (експортовані з ПЗ для роботи з кошторисами будівництва «АВК-5», «Кошторис ХХІ», тощо), у форматі обміну кошторисною документацією (IBS, IMS, IMD та ін.). У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси (відомість ресурсів), обов’язково буде зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію.» (Згідно Додатку №8 та №9 тендерної документації) У складі пропозиції Учасника надано гарантійні листи «Гарант лист АВК перем дог підп.PDF» та «Гарантійний лист перемож АВК.PDF» у яких підтверджена відповідна інформація. Але зазначені листи містять невідповідності – не зазначено чітко формати документів, в яких учасник планує надати кошторисну документацію з усіма додаткам. Тендерною документацією вимагалося надання кошторисної документації, яка має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) (ДСТУ) та має включати: договірну ціну з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, відомостями ресурсів, загальновиробничі та адміністративні витрати, розроблені відповідно до «Кошторисних норм. Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 та яка повинна була надана у форматах: - електронні файли у форматах MS Excel або Open Office (експортовані з ПЗ для роботи з кошторисами будівництва «АВК-5», «Кошторис ХХІ», тощо); - електронні файли у форматах PDF що містять власноручний підпис відповідальної особи; - електронні файли у форматі обміну кошторисною документацією (IBS, IMS, IMD та ін.); - інформацію про ціни на матеріальні ресурси за формою, наведеною у Додатку №11 тендерної документації, у форматах: MS Excel або Open Office (експортовані з ПЗ для роботи з кошторисами будівництва «АВК-5», «Кошторис ХХІ», тощо), PDF що містять власноручний підпис відповідальної особи, у форматі обміну кошторисною документацією (IBS, IMS, IMD та ін.). Оскільки у складі пропозиції надано кошторис, інформацію та усі необхідні додатки у форматах, що вимагалися тендерною документацією, невідповідність у гарантійних листах є невідповідністю, яку Учасник має виправити , згідно Особливостей. Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати гарантійний лист з чітким зазначенням інформації щодо форматів, в яких (у разі перемоги) при укладанні договору ним буде надано документи. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.