Закупівлю оголошено - 09-09-2024, 15:44. Дата останніх змін - 07-10-2024, 12:36

Універсальний зарядний пристрій для акумуляторів

Універсальний зарядний пристрій для акумуляторів... Державна закупівля - UA-2024-09-09-010711-a Універсальний зарядний пристрій для акумуляторів від замовника ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 9/9/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-09-010711-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 09-09-2024, 15:44
по 13-09-2024, 17:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-09-2024, 17:00
по 18-09-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 18-09-2024, 15:38
по 18-09-2024, 16:01

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
201600
201 600 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:2 016 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:2 016 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:23311317 Досьє YouControl
Контактна особа:Бойко Максим Романович
Телефон:380445276671
E-mail:mrboyko@dpsu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Універсальний зарядний пристрі ...
201 600 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 18-09-2024, 15:38
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Універсальний зарядний пристрій для акумуляторів

120
комплект
Україна Відповідно до документації
по 01-12-2024
31150000-2
Баласти для розрядних ламп чи трубок


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Сливка Петро Васильович   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Сумська область, Суми, вул. Кузнечна 5 кв. 34, 40030, Сливка Петро Васильович
Остаточна пропозиція:
192 408 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
196 440 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
20-09-2024, 16:32

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 19-09-24, 15:13:03
24

19.09.2024 р. ФОП Сливка П. В. ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції Фізичної особи-підприємця Сливки Петра Васильовича (далі — Учасник) на закупівлю за предметом код ДК 021:2015: 31150000-2 Баласти для розрядних ламп чи трубок (Універсальний зарядний пристрій для акумуляторів), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-09-09-010711-a. 19 вересня 2024 року під час розгляду пропозиції Учасника встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги оголошення про проведення спрощеної процедури, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пп. 2 п. 14.1.1 Оголошення, наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, для підтвердження чого у складі пропозиції учасники надають: 2) Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію, учасник у складі пропозиції повинен надати довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки товару, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, посади, загального досвіду роботи (у роках). Проте у складі пропозиції Учасника відсутня довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки товару, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, посади, загального досвіду роботи (у роках). 2. Відповідно до п. 14.1.2.1. Оголошення, довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору, в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його ідентифікаційний код, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору. У свою чергу, у складі пропозиції Учасника подана довідка, в якій (1) вказано ідентифікаційні код, який присвоєно іншій юридичній особі; (2) не зазначено по батькові контактної особи контрагента; (3) не зазначено рік виконання договору. 3. Відповідно до Додатку №1 до Оголошення, «Форма “Цінова пропозиція” подається у вигляді, наведеному нижче на бланку Учасника(за наявності). Учасник не повинен відступати від даної форми.» В формі “Цінова пропозиція” зазначається юридична та фактична адреса учасника. Проте у складі пропозиції Учасник подав Цінову пропозиції, в якій вказана юридична адреса учасника, яка не відповідає відомостям про фізичну особу-підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР). 4. Відповідно до п. 14.4.3. Оголошення, у складі документів пропозиції через електронну систему закупівель учасник також подає наступні документи: довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження; телефон; E-mail; форма/система оподаткування; найменування банку, що обслуговує Учасника; номер поточного рахунку. При цьому у складі пропозиції Учасника подано довідку, в якій (1) вказана юридична адреса учасника, яка не відповідає відомостям про юридичну особу, що містяться в ЄДР; (2) відсутній номер поточного рахунку; (3) не зазначено форму/систему оподаткування. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки товару, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, посади, загального досвіду роботи (у роках); 2. довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору, в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його ідентифікаційний код, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору. 3. цінову пропозицію, згідно з формою в додатку №1 до Оголошення; 4. довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження; телефон; E-mail; форма/система оподаткування; найменування банку, що обслуговує Учасника; номер поточного рахунку; Уповноважена особа Максим Бойко

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 20-09-24, 15:13:03
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-09-09-010711-a-a1
Номер договору:
255-24
Дата підписання договору:
30-09-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 30-09-2024 по 31-12-2024
192 408 UAH
Ціна договору
192 408 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП Сливка Петро Васильович   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
192 408 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
196 440 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГЛІНСЬКИЙ АНТОН АНАТОЛІЙОВИЧ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
193 728 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
197 760 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:09-09-2024, 15:44:35
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:09-09-2024, 15:44:44
          Електронні тендерні вимоги
          1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Універсальний зарядний пристрій для акумуляторів
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинне відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення пропозиції». Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11. Ідентифікаційний код: 23311317. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій Розмір забезпечення пропозиції: 2 016 грн. (дві тисячі шістдесят гривень 00 копійок). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений ч. 6 ст. 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст. 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
          Статус: Активна
          Дата створення: 09-09-2024, 15:44:35
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ