Період оскарження умов закупівлі - по 19-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 349 140 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 491,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 10 400 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСМІСЬКЕЛЕКТРОТРАНС" |
| ЄДРПОУ: | 03328497 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Таран |
| Телефон: | +380487175467 |
| E-mail: | tenderomet@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 65007, Україна, Одеська область,місто Одеса, вул. Водопровідна, 1 |
5 |
У зв’язку з виявленням під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВБ СТРАЖ» (код – 43046609) невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та у зв’язку з тим, що залишилось менше трьох робочих днів до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель.
1. Відповідно до умов Тендерної документації Учасник надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії у розмірі 10 400,00 грн за формою наведеною в п. 2.1 Додатку 3 до Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в п. 2 Додатку 3 до Тендерної документації. Учасником була надана банківська гарантія, яка частково не відповідає вказаним вимогам, а саме: в Гарантії № 908-25 від 21 січня 2025 року, що видана Акціонерним товариством «БАНК АЛЬЯНС» в інформації щодо бенефіціара не вірно вказана категорія. Також в розділі «Номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі» відсутня назва самої закупівлі. Для усунення вказаної невідповідності, учасник повинен завантажити банківську гарантію із врахуванням вимог Додатку 3 до Тендерної документації. 2. Відповідно до умов п. 4.3 Тендерної документації у разі зазначення в довідці про наявність матеріально-технічної бази іншого обладнання, необхідно надати скановані копії чинних на весь строк надання послуг договорів оренди (користування) або господарських договорів (в тому числі субпідряду/співвиконання (у разі залучення до надання послуг співвиконавців) щодо задіяння відповідного обладнання тощо, з особами, зазначеними в довідці (при цьому право власності таких осіб на відповідне майно має бути підтверджене на умовах, визначених ч. 2 цього розділу). Пункту 4.2 в якості документального підтвердження наявності у учасника зазначеного в Довідці матеріально-технічної бази на право власності необхідно надати скановану копію документу, що підтверджує таке право власності (якщо такий документ передбачено законодавством для такого типу майна) або бухгалтерську довідку про наявність зазначеного майна на балансі, якщо окремий документ про власність на таке майно не передбачено законодавством. Учасником були надані скан-копії Договорів оренди на зазначені в Довідці про наявність матеріально-технічної бази обладнання та виробничо-складські приміщення, але відсутні документи, що підтверджують право власності. Для усунення вказаної невідповідності, учасник повинен завантажити документи які підтверджують право власності на виробничо-складські приміщення та обладнання. 3. Відповідно до умов п. 4.6 Тендерної документації Учасник надає Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (склад та кількість відповідно до Постанови КМУ № 852 від 23.11.2016 (п. 26), які мають необхідні освіту, знання та досвід з зазначенням посади і ПІБ працівників, що будуть залучатися до надання послуг, за власноручним підписом уповноваженої особи та завірена печаткою (у разі наявності). В Довідці № 6 від 21.01.2025 р. Учасник не вказав посаду Науменка Віталія Анатолійовича. Для усунення вказаної невідповідності, Учасник повинен завантажити Довідку про наявність працівників з найменуванням посади Науменка Віталія Анатолійовича. 4. Відповідно до умов п. 4.8 Тендерної документації Учасник надає копії документів, які підтверджують трудові відносини між Учасником та зазначеними працівниками у довідці – копії наказів про прийняття на роботу таких працівників з наданням повідомлення ДПС, на кожного працівника зазначеного в довідці, про прийняття на роботу (з відміткою ДПС про реєстрацію) та копії трудових книжок (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу). Відсутні копії сторінок, що містять інформацію щодо запису про прийняття на роботу працівників в ТОВ «ВБ СТРАЖ». Для усунення вказаної невідповідності, Учасник повинен завантажити копії трудових книжок (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.