Період оскарження умов закупівлі - по 17-05-2025, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 749 200 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 746 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 22 470 UAH |
| Замовник: | Виконавчий комітет Хустської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04053714 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | ГІОРГОБІАНІ СОФІКО ДЖОННІВНА |
| Телефон: | +380314243706 |
| E-mail: | vkhmr@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 90400, Україна, Закарпатська область,Хуст, 900- річчя Хуста, 27 |
5 |
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій
1.1. перелік виявлених невідповідностей: відповідно до пункту 1.1. частини 1 Додатку №1 до тендерної документації Замовника мінімальний перелік обладнання та матеріально-технічної бази: - приймачі супутникового обладнання GPS геодезичного призначення – не менше 2-х одиниць; - електронний тахеометр – не менше 2 одиниць; - віддалемір лазерний - транспортні засоби (автомобілі)- не менше 2 одиниць. - комп’ютерна техніка (не менше 2 одиниць), широкоформатний плотер, принтери формату А3 (1од.) та формату А4 (3 од); - відповідне ліцензійне програмне забезпечення, функціонал якого передбачений виробником для технологічного процесу виконання робіт із землеустрою – не менше ніж на 2 робочих місць. На виконання цієї вимоги учасником ТОВ "МОЯ ЗЕМЛЯ" надано в складі тендерної пропозиції документ Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вих.№ 126 від 19.05.2025 року (файл «1. Д.1.1.1. Довідка обладнання.PDF») згідно якої відсутня інформація про наявність широкоформатного плотеру. В документах, що підтверджують право власності або користування зазначеним в Довідці обладнанням, також відсутня інформація про наявність у власності чи користуванні широкоформатного плотеру, що не відповідає умовам тендерної документації. 1.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1.1. частини 1 Додатку №1 до тендерної документації. 1.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з інформацією про наявність широкоформатного плотеру та документи, що підтверджують право власності або користування зазначеним обладнанням.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.