Період оскарження умов закупівлі - по 11-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 288 426 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 442,13 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДКП "Луцьктепло" |
| ЄДРПОУ: | 30391925 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Петраш Олександр Миколайович |
| Телефон: | +380332283064 |
| E-mail: | lutskteplo106@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 43004, Україна, Волинська область,Луцьк, вул. Гулака-Артемовського, 20 |
7 |
Вимога про усунення невідповідностей Учасник повинен виправити виявлені Замовником невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей 1. Відповідно до пункту 1 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження наявності фінансової спроможності Замовником встановлено вимогу про надання учасником у складі тендерної пропозиції Балансу та Звіту про фінансові результати. Учасником ПП «ТЕХНОЕКОБУД» у складі тендерної пропозиції надано документ «Фінансова звітність малого підприємства», що включає «Баланс на 31.12.2024 р.» та «Звіт про фінансові результати за 2024 р.». Документ ПП «ТЕХНОЕКОБУД» «Фінансова звітність малого підприємства» не містить відмітки (штампу) та/або квитанції № 2 про прийняття (реєстрацію) в контролюючому органі електронного документа. Відповідно до пункту 9 Розділу ІІ «Порядку затвердження обміну електронними документами з контролюючими органами», затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 року № 557, не пізніше наступного робочого дня з моменту формування першої квитанції формується друга квитанція. В квитанції № 2 зазначаються реквізити прийнятого (зареєстрованого) або неприйнятого (із зазначенням причини) електронного документа, результати обробки в контролюючому органі (дата та час прийняття (реєстрації) або неприйняття, реєстраційний номер, дані про автора та підписувача (підписувачів) електронного документа та автора квитанції). На квитанцію № 2 накладається печатка відповідного контролюючого органу, здійснюється її шифрування та надсилання автору електронного документа. Другий примірник квитанції № 2 зберігається в контролюючому органі (п. 10 Розділу ІІ Порядку № 557). Отже, надана у складі тендерної пропозиції податкова звітність не підтверджує відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», оскільки Замовник не має змоги перевірити достовірність інформації про наявність в учасника ПП «ТЕХНОЕКОБУД» обсягу річного доходу (прибутку) за попередній звітний період. Для усунення невідповідності учаснику необхідно надати документ «Фінансова звітність малого підприємства», що включає «Баланс на 31.12.2024 р.» та «Звіт про фінансові результати за 2024 р.» з відміткою (штампом) та/або квитанцією № 2 про прийняття (реєстрацію) в контролюючому органі електронного документа. 2. Замовником в пункті 1 Розділу IV «Перелік документів та/або інформації щодо субпідрядника / співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» Додатку № 1 до тендерної документації встановлено вимогу: «Учаснику необхідно надати інформацію про кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця (а саме: найменування субпідрядника, його місцезнаходження, контактні особи та їх телефони/інші засоби зв’язку, види робіт, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовна вартість робіт субпідрядника у відсотках до ціни тендерної пропозиції, інша інформація за бажанням учасника). У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі 20 відсотків і більше від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у п.47 Особливостей. У складі тендерної пропозиції подається інформація в довільній форми від субпідрядника, якого залучають для виконання робіт в обсязі 20% і більше відносно договірної ціни учасника, про відсутність відносно нього підстав, які визначені пунктом 47 Особливостей. У складі тендерної пропозиції потрібно надати листи-згоди від кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт в обсязі 20% і більше відносно договірної ціни учасника (щодо незаперечення їх залучення до виконання робіт на субпідряді в учасника). У випадку, якщо учасник не планує залучати субпідрядників/співвиконавців – надати інформаційну довідку про незалучення субпідрядника/співвиконавця. Якщо субпідрядник/співвиконавець буде залучений в обсязі, що є меншим 20% відносно договірної ціни учасника, то учасник має надати інформаційну довідку відповідного змісту. Якщо субпідрядник/співвиконавець буде залучатися для виконання частини робіт, для якої необхідно мати відповідну ліцензію чи інший дозвільний документ, то такий надається у складі тендерної пропозиції.» Однак, учасником ПП «ТЕХНОЕКОБУД» у складі тендерної пропозиції не надано жодної інформації про намір щодо незалучення або залучення субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт та у яких обсягах. Для усунення невідповідності учаснику необхідно надати інформацію про наміри щодо залучення/незалучення субпідрядників/співвиконавців.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.