Закупівлю оголошено - 17-03-2025, 17:51. Дата останніх змін - 09-07-2025, 14:23

Капітальний ремонт покрівлі комунального закладу освіти "Солонянський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу "Золотий півник" Солонянської селищної ради Дніпропетровської області за адресою: 52400,Дніпропетровська обл., Дніпровський район, смт. Солоне, вул. Шевченко 22-А.

Капітальний ремонт покрівлі комунального закладу освіти "Солонянський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу "Золотий півник" Солоня... Державна закупівля - UA-2025-03-17-013116-a Капітальний ремонт покрівлі комунального закладу освіти "Солонянський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу "Золотий півник" Солонянської селищної ради Дніпропетровської області за адресою: 52400,Дніпропетровська обл., Дніпровський район, смт. Солоне, вул. Шевченко 22-А. від замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ СОЛОНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ від 3/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-17-013116-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-17-015977-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 17-03-2025, 17:51
по 31-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-03-2025, 17:51
по 03-04-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 03-04-2025, 12:51
по 03-04-2025, 13:14

Період оскарження умов закупівлі - по 31-03-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
4316632
4 316 632 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:21 583,16 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ВІДДІЛ ОСВІТИ СОЛОНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:41760708 Досьє YouControl
Сайт:https://solonyanska-gromada.gov.ua/ogoloshennya-pro-namiri-zakupivli-predmetiv-ta-materialiv-1531232064/
Контактна особа:Валерія Дармостук
Телефон:+380990780313
E-mail:leradarmostuk2001@gmail.com
Місцезнаходження:
52400, Україна, Дніпропетровська область,с-ще Солоне, вул. Героїв України, буд.3
7



Інформація про скасування закупівлі

Протокол відміни закупівлі/лоту або визнання таким, що не відбувся.pdf

Статус:

Невдале скасування

Опис скасування закупівлі/лоту:

Під час розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою було виявлено наступні порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель: при формуванні Тендерної документації було не враховано останні зміни щодо Особливостей, а саме відсутні чіткі вимоги щодо надання інформації про ціни на матеріальні ресурси. Відповідно до пункту 50 Особливостей та пункту 7 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право відмінити відкриті торги у разі неможливості усунення порушень.

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

30-04-2025, 16:06

Період оскарження:

з 30-04-2025, 16:07 по 11-05-2025, 00:00

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Капітальний ремонт покрівлі ко ...
4 316 632 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 03-04-2025, 12:51
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт покрівлі комунального закладу освіти "Солонянський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу "Золотий півник" Солонянської селищної ради Дніпропетровської області за адресою: 52400,Дніпропетровська обл., Дніпровський район, смт. Солоне, вул. Шевченко 22-А.

1
робота
52400 Україна Дніпропетровська область с-ще Солоне вул.Шевченко, буд.22-А
по 31-07-2025
45260000-7
Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 29-04-2025 по 07-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, пр.Хмельницького Богдана, будинок 42, квартира 3, 49089, Олександр Рибак
Остаточна пропозиція:
4 015 629,48 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 015 629,48 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
25-06-2025, 16:50
Період подачі оскарження:
по 01-07-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-17-013116-a-b1
Номер договору:
150
Дата підписання договору:
09-07-2025, 13:49
Строк дії договору:
з 09-07-2025 по 31-12-2025
4 015 629,48 UAH
Ціна договору
3 346 357,90 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 03-04-2025 по 11-04-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, пр.Хмельницького Богдана, будинок 42, квартира 3, 49089, Олександр Рибак
Остаточна пропозиція:
4 015 629,48 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 015 629,48 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 13-04-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 04-04-25, 15:54:06
24

Відповідно до вимог пункту 2 додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” до тендерної документації» Надати картки працівників (форма додаток 7) та медичні довідки (форма додаток 8) відповідно до п 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затверджений наказом МОЗ України, 21.05.2007 №246 та медичні довідки, які підлягають попередньому (періодичному) медичному оглядам. На виконання ст.17 Закону України «Про охорону праці» та Порядку проведення медичних оглядів надати вищезгадані документи на кожного працівника вказаного в Довідці про наявність працівників. Виявлені порушення в частині оформлення медичних довідок працівників, а саме: Відповідно до п. 1.2 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 N 246, обов’язкові попередні (під час прийняття на роботу) і періодичні (протягом трудової діяльності) медичні огляди проводяться для працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, та щорічно для осіб віком до 21 року. Відповідно до п. 2.15 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.05.2007 N 246, при вирішенні питання про придатність до роботи конкретного працівника при попередньому (під час прийняття на роботу) медогляді Комісія керується медичними протипоказаннями, визначеними в Переліку шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу, при роботі з якими обов'язковий попередній (періодичні) медичний огляд працівників, Переліку робіт, для виконання яких є обов'язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників, Переліку загальних медичних протипоказань до роботи із шкідливими та небезпечними факторами виробничого середовища і трудового процесу, наведеному в додатку 6. Відповідно до п. 3.1. Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.05.2007 N 246, роботодавець організовує лабораторні дослідження умов праці з визначенням шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу на конкретних робочих місцях працівників відповідно до гігієнічної класифікації праці за показниками шкідливості та небезпечності факторів виробничого середовища, важкості і напруженості трудового процесу з метою визначення категорій працівників, які підлягають попередньому (періодичним) медичному огляду, і подає ці дані відповідній санітарно-епідеміологічній станції. Форма картки працівника, який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду, наведено в додатку 7 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.05.2007 N 246. У п. 8 картки працівника, який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду необхідно вказувати шкідливі та небезпечні виробничні фактори і трудового процесу. У п. 9 картки працівника, який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду необхідно вказувати підстави для попереднього (періодичного) медогляду, а саме конкретні пункти додатків 4,5 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.05.2007 N 246. Повідомляємо, що у наданих картках працівників, які підлягають попередньому (періодичному) медичному оргляду Доценка В.В., Король В.І., Баранова С.В., Носенко В.В., Боєску І., Плотніков Р.В. Не вірно заповнено п.8 та п.9. Відповідно до вимог пункту 2 додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” до тендерної документації» На підтвердження інформації про існування на підприємстві системи охорони праці, учасник повинен надати: 6) посвідчення працівника, який відповідає на підприємстві за охорону праці та наказ про його призначення; 7) посвідчення керівника підприємства, про проходження навчання по охороні праці, відповідно до типового положення про порядок проведення і перевірки знань з питання охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05); 8) посвідчення та протоколи або витяги з Протоколу засідань кваліфікаційної комісії з перевірки знань навчання працівників (загальний курс з охорони праці); 9) посвідчення та протоколи або витяги з Протоколу засідань кваліфікаційної комісії з перевірки знань на підтвердження проходження комісії з перевірки знань на підтвердження проходження навчання правил охорони праці під час виконання робіт з інструментами та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13); 10) посвідчення та протоколи або витяги з Протоколу засідань кваліфікаційної комісії з перевірки знань на підтвердження проходження навчання правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07); 11) посвідчення та протоколи або витяги з Протоколу засідань кваліфікаційної комісії з перевірки знань на підтвердження проходження навчання правил охорони праці з пожежної безпеки України (НАПБ А.01.001-2014); 12) посвідчення та протоколи або витяги з Протоколу засідань кваліфікаційної комісії з перевірки знань на підтвердження проходження навчання з електробезпеки (Правило ПБЕЕС, ПТЕЕС (НПАОП 40.1-1.21-98); Повідомляємо, що на працівників Король В.І., Баранова С.В., Носенко В.В., Боєску І., Плотніков Р.В. не надано копії документів, що підтверджують навчання і перевірку знань з питань охорони праці, а саме: 1. (Загальний курс з охорони праці) 2. НПАОП 0.00-1.71-13 3. НПАОП 0.00-1.15-07 4. НАПБ А.01001-2014 5. НПАОП 40.1-1.21-98 Крім того листи-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних всіх працівників, зазначених в довідці, складені з порушенням Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI.В. роз'ясненням до Типового порядку обробки персональних даних наданих Уповноваженим Верховної Ради з прав людини , зазначено що: 1. Згода суб'єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій чи електронній формі. 2. Під інформованою згодою на обробку персональних даних варто розуміти добровільне, компетентне прийняття особою рішення про обробку її персональних даних, яке ґрунтується на одержанні нею повної, об'єктивної і всебічної інформації стосовно майбутньої обробки персональних даних. У листах наданих учасником зазначено «даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних всіх працівників». Суб’єкт персональних даних має надавати згоду на обробку лише його персональних даних. Пунктом 7 «Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» Тендерної документації визначено: Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У складі тендерної пропозиції учасник надав документи, без перекладу, складені російською мовою. Відповідно до вимог пункту 2 додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” до тендерної документації» Наявність у штаті учасника або із залученням на договірних засадах не менше: Керівника; 1(одного)виконроба (повна або базова вища освіта відповідного напрямку підготовки ); 3 (трьох) покрівельників (не нижче 4 розряду); 1(одного)інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (повна або базова вища освіта відповідного напрямку); На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані: 1) довідка про наявність працівників із зазначенням прізвища,ім’я, по батькові та посади працівника, серії, № диплому та назви учбового закладу, який видав диплом про закінчення учбового закладу; 2) повідомлення про прийняття працівників на роботу з відміткою ДПС з копією квитанції №2 про прийняття на кожного працівника зазначеного в Довідці про наявність працівників. На працівників Сорокін Володимир Леонідович, Доценко Тетяна Володимирівна, Лемешева Оксана Михайлівна не надано повідомлення про прийняття працівників на роботу з відміткою ДПС з копією квитанції №2 про прийняття відповідно до Порядку повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу/укладення гіг-контракту або припинення трудового договору з домашнім працівником від 17.06.2015 року № 413 повідомлення про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу/укладення гіг-контракту подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою (крім повідомлення про прийняття на роботу члена виконавчого органу господарського товариства, керівника підприємства, установи, організації), та/або резидентом Дія Сіті до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, а фізичною особою, яка уклала трудовий договір з домашнім працівником, - за її податковою адресою (місцем проживання) за формою згідно з додатком 1 до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором та/або до початку виконання робіт (надання послуг) гіг-спеціалістом резидента Дія Сіті засобами електронного зв’язку з використанням електронного підпису відповідальних осіб, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу; Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити викладені невідповідності, а саме: - Картки працівників, які підлягають попередньому (періодичному) медичному огляду Доценка В.В., Король В.І., Баранова С.В., Носенко В.В., Боєску І., Плотніков Р.В. привести у відповідність пункти 8,9. У п. 8 картки працівника, який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду вказати шкідливі та небезпечні виробничні фактори і трудового процесу. У п. 9 картки працівника, який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду вказати підстави для попереднього (періодичного) медогляду, а саме конкретні пункти додатків 4,5 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.05.2007 N 246. - На працівників Король В.І., Баранова С.В., Носенко В.В., Боєску І., Плотніков Р.В. надати копії документів, що підтверджують навчання і перевірку знань з питань охорони праці, а саме: (Загальний курс з охорони праці) НПАОП 0.00-1.71-13 НПАОП 0.00-1.15-07 НАПБ А.01001-2014 НПАОП 40.1-1.21-98 - Надати листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних всіх працівників, зазначених в довідці, лише їх особистих персональних даних. - Надати автентичний переклад копій документів російською мовою.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 05-04-25, 15:54:06
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕА ГРУП"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 07-04-2025 по 06-05-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Солонянський район, смт Солоне, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 2-Б, 52400, Кучерявий Ігор
Остаточна пропозиція:
4 297 571,16 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 297 571,16 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 11-04-25, 15:25:59
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Відповідно до частини 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з наданням учаснику процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕА ГРУП" можливості усунути виявлені невідповідності у тендерній пропозиції протягом 24 годин (ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-17-013116-a) , замовником прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції до 17 квітня 2025 року. Дата: 11.04.2025

Кінцева дата розгляду пропозиції: 06-05-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 11-04-25, 15:20:42
24

Відповідно до вимог пункту 2 Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” до тендерної документації» Наявність у штаті учасника або із залученням на договірних засадах не менше: Керівника; 1(одного)виконроба (повна або базова вища освіта відповідного напрямку підготовки ); 3 (трьох) покрівельників (не нижче 4 розряду); 1(одного) інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (повна або базова вища освіта відповідного напрямку); У ході розгляду поданих Вами документів встановлено невідповідність у частині вимоги, передбаченої Додатком 1, пунктом 2 до тендерної документації, а саме: Вами надано інформацію про двох покрівельників, Кухманський Володимир Леонідович (Повідомлдення про прийняття працівника зг.наказу №5 від 07.03.2025р) та Кухманський Юрій Олександрович (Повідомлення про прийняття працівника зг.наказу №6 від 07.03.2025 р), а також одного працівника на посаді головного інженера Тищенко Іван Сергійович (повідомлення про прийняття працівника зг. Наказу №4 від 28.02.2025 р), який має Посвідчення №145/22-1-2024 (покрівельник рулонних покрівель та покрівель з штучних матеріалів 6 розр.) №145/23-3-2024 , (покрівельник сталевих покрівель 5 розр.) Навчально-виробничий центр «Професійна бепека». Проте, посадова особа “головний інженер” не може бути зарахована як окрема одиниця покрівельника без підтвердження фактичного виконання відповідних робіт за фахом. У зв’язку з вищезазначеним, відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо Вам 24 години з моменту оприлюднення цього повідомлення для усунення виявленої невідповідності шляхом надання документального підтвердження залучення не меньше трьох покрівельників (не нижче 4 розряду) згідно з вимогами тендерної документації. Також доводимо до відома, що відповідно до частини 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з наданням учаснику процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕА ГРУП" можливості усунути виявлені невідповідності у тендерній пропозиції протягом 24 годин (ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-17-013116-a) , замовником прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції до 17 квітня 2025 року. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити викладені невідповідності, а саме: - Надати документальне підтвердження залучення не меньше трьох покрівельників (не нижче 4 розряду) згідно з вимогами тендерної документації.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 12-04-25, 15:20:42

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 015 629,48 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 015 629,48 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
02-04-2025, 20:39:26
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕА ГРУП"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 297 571,16 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 297 571,16 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
ТОВ "СПБ "СФЕРА"
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
31-03-2025, 11:11:13
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
1-2--~1.PDF, Довідка про наявність облажнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
1-27-Довідка про працівників.pdf, Довідка про працівників
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
1-74-Довідка про наявність досвіду.pdf, Довідка про наявність досвіду
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності
Доказ:
Документ
1-98-Фінзвітність за 2024р .pdf, Фінзвітність за 2024р

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено17-03-2025, 17:57:34
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:28-03-2025, 16:51:55
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:17-03-2025, 17:51:55
          Інші
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Інший
            публічнийЕкспортовано:17-03-2025, 17:51:55
            Інший
            публічнийЕкспортовано:17-03-2025, 17:51:55
            Інший
            публічнийЕкспортовано:17-03-2025, 17:51:55
            Інший
            публічнийЕкспортовано:28-03-2025, 16:50:45
            Інший
            публічнийЕкспортовано:28-03-2025, 16:50:45
            Інший
            публічнийЕкспортовано:28-03-2025, 16:50:45
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:17-03-2025, 17:51:55
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:17-03-2025, 17:51:55

                      Електронні тендерні вимоги

                      1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-03-2025, 17:51:53
                      2. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-03-2025, 17:51:53
                      3. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-03-2025, 17:51:53
                      4. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-03-2025, 17:51:53
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-03-2025, 17:51:53
                      5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-03-2025, 17:51:53
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-03-2025, 17:51:53
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      6. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-03-2025, 17:51:53
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-03-2025, 17:51:53
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      7. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-03-2025, 17:51:53
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-03-2025, 17:51:53
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-03-2025, 17:51:53
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-03-2025, 17:51:53
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-03-2025, 17:51:53
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 17-03-2025, 17:51:53
                      Дата архівування: 28-03-2025, 16:50:46
                      Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-03-2025, 16:50:46
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 17-03-2025, 17:51:53
                      Дата архівування: 28-03-2025, 16:50:46
                      Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-03-2025, 16:50:46
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      11. Наявність антикорупційної програми
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 17-03-2025, 17:51:53
                      Дата архівування:
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 17-03-2025, 17:51:53
                      Дата архівування:
                      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-03-2025, 17:51:53
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Капітальний ремонт покрівлі комунального закладу освіти "Солонянський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу "Золотий півник" Солонянської селищної ради Дніпропетровської області за адресою: 52400,Дніпропетровська обл., Дніпровський район, смт. Солоне, вул. Шевченко 22-А.
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-03-2025, 17:51:53
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Наявність фінансової спроможності
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Капітальний ремонт покрівлі комунального закладу освіти "Солонянський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу "Золотий півник" Солонянської селищної ради Дніпропетровської області за адресою: 52400,Дніпропетровська обл., Дніпровський район, смт. Солоне, вул. Шевченко 22-А.
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність фінансової спроможності
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-03-2025, 17:51:53
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Капітальний ремонт покрівлі комунального закладу освіти "Солонянський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу "Золотий півник" Солонянської селищної ради Дніпропетровської області за адресою: 52400,Дніпропетровська обл., Дніпровський район, смт. Солоне, вул. Шевченко 22-А.
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-03-2025, 17:51:53
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      4. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Капітальний ремонт покрівлі комунального закладу освіти "Солонянський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу "Золотий півник" Солонянської селищної ради Дніпропетровської області за адресою: 52400,Дніпропетровська обл., Дніпровський район, смт. Солоне, вул. Шевченко 22-А.
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-03-2025, 17:51:53
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ