Період оскарження умов закупівлі - по 31-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 316 632 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 21 583,16 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ СОЛОНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 41760708 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://solonyanska-gromada.gov.ua/ogoloshennya-pro-namiri-zakupivli-predmetiv-ta-materialiv-1531232064/ |
| Контактна особа: | Валерія Дармостук |
| Телефон: | +380990780313 |
| E-mail: | leradarmostuk2001@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 52400, Україна, Дніпропетровська область,с-ще Солоне, вул. Героїв України, буд.3 |
7 |
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою було виявлено наступні порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель: при формуванні Тендерної документації було не враховано останні зміни щодо Особливостей, а саме відсутні чіткі вимоги щодо надання інформації про ціни на матеріальні ресурси. Відповідно до пункту 50 Особливостей та пункту 7 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право відмінити відкриті торги у разі неможливості усунення порушень.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
30-04-2025, 16:06
Період оскарження:
з 30-04-2025, 16:07 по 11-05-2025, 00:00
Документи:
Відповідно до вимог пункту 2 додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” до тендерної документації» Надати картки працівників (форма додаток 7) та медичні довідки (форма додаток 8) відповідно до п 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затверджений наказом МОЗ України, 21.05.2007 №246 та медичні довідки, які підлягають попередньому (періодичному) медичному оглядам. На виконання ст.17 Закону України «Про охорону праці» та Порядку проведення медичних оглядів надати вищезгадані документи на кожного працівника вказаного в Довідці про наявність працівників. Виявлені порушення в частині оформлення медичних довідок працівників, а саме: Відповідно до п. 1.2 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 N 246, обов’язкові попередні (під час прийняття на роботу) і періодичні (протягом трудової діяльності) медичні огляди проводяться для працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, та щорічно для осіб віком до 21 року. Відповідно до п. 2.15 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.05.2007 N 246, при вирішенні питання про придатність до роботи конкретного працівника при попередньому (під час прийняття на роботу) медогляді Комісія керується медичними протипоказаннями, визначеними в Переліку шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу, при роботі з якими обов'язковий попередній (періодичні) медичний огляд працівників, Переліку робіт, для виконання яких є обов'язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників, Переліку загальних медичних протипоказань до роботи із шкідливими та небезпечними факторами виробничого середовища і трудового процесу, наведеному в додатку 6. Відповідно до п. 3.1. Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.05.2007 N 246, роботодавець організовує лабораторні дослідження умов праці з визначенням шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу на конкретних робочих місцях працівників відповідно до гігієнічної класифікації праці за показниками шкідливості та небезпечності факторів виробничого середовища, важкості і напруженості трудового процесу з метою визначення категорій працівників, які підлягають попередньому (періодичним) медичному огляду, і подає ці дані відповідній санітарно-епідеміологічній станції. Форма картки працівника, який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду, наведено в додатку 7 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.05.2007 N 246. У п. 8 картки працівника, який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду необхідно вказувати шкідливі та небезпечні виробничні фактори і трудового процесу. У п. 9 картки працівника, який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду необхідно вказувати підстави для попереднього (періодичного) медогляду, а саме конкретні пункти додатків 4,5 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.05.2007 N 246. Повідомляємо, що у наданих картках працівників, які підлягають попередньому (періодичному) медичному оргляду Доценка В.В., Король В.І., Баранова С.В., Носенко В.В., Боєску І., Плотніков Р.В. Не вірно заповнено п.8 та п.9. Відповідно до вимог пункту 2 додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” до тендерної документації» На підтвердження інформації про існування на підприємстві системи охорони праці, учасник повинен надати: 6) посвідчення працівника, який відповідає на підприємстві за охорону праці та наказ про його призначення; 7) посвідчення керівника підприємства, про проходження навчання по охороні праці, відповідно до типового положення про порядок проведення і перевірки знань з питання охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05); 8) посвідчення та протоколи або витяги з Протоколу засідань кваліфікаційної комісії з перевірки знань навчання працівників (загальний курс з охорони праці); 9) посвідчення та протоколи або витяги з Протоколу засідань кваліфікаційної комісії з перевірки знань на підтвердження проходження комісії з перевірки знань на підтвердження проходження навчання правил охорони праці під час виконання робіт з інструментами та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13); 10) посвідчення та протоколи або витяги з Протоколу засідань кваліфікаційної комісії з перевірки знань на підтвердження проходження навчання правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07); 11) посвідчення та протоколи або витяги з Протоколу засідань кваліфікаційної комісії з перевірки знань на підтвердження проходження навчання правил охорони праці з пожежної безпеки України (НАПБ А.01.001-2014); 12) посвідчення та протоколи або витяги з Протоколу засідань кваліфікаційної комісії з перевірки знань на підтвердження проходження навчання з електробезпеки (Правило ПБЕЕС, ПТЕЕС (НПАОП 40.1-1.21-98); Повідомляємо, що на працівників Король В.І., Баранова С.В., Носенко В.В., Боєску І., Плотніков Р.В. не надано копії документів, що підтверджують навчання і перевірку знань з питань охорони праці, а саме: 1. (Загальний курс з охорони праці) 2. НПАОП 0.00-1.71-13 3. НПАОП 0.00-1.15-07 4. НАПБ А.01001-2014 5. НПАОП 40.1-1.21-98 Крім того листи-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних всіх працівників, зазначених в довідці, складені з порушенням Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI.В. роз'ясненням до Типового порядку обробки персональних даних наданих Уповноваженим Верховної Ради з прав людини , зазначено що: 1. Згода суб'єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій чи електронній формі. 2. Під інформованою згодою на обробку персональних даних варто розуміти добровільне, компетентне прийняття особою рішення про обробку її персональних даних, яке ґрунтується на одержанні нею повної, об'єктивної і всебічної інформації стосовно майбутньої обробки персональних даних. У листах наданих учасником зазначено «даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних всіх працівників». Суб’єкт персональних даних має надавати згоду на обробку лише його персональних даних. Пунктом 7 «Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» Тендерної документації визначено: Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У складі тендерної пропозиції учасник надав документи, без перекладу, складені російською мовою. Відповідно до вимог пункту 2 додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” до тендерної документації» Наявність у штаті учасника або із залученням на договірних засадах не менше: Керівника; 1(одного)виконроба (повна або базова вища освіта відповідного напрямку підготовки ); 3 (трьох) покрівельників (не нижче 4 розряду); 1(одного)інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (повна або базова вища освіта відповідного напрямку); На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані: 1) довідка про наявність працівників із зазначенням прізвища,ім’я, по батькові та посади працівника, серії, № диплому та назви учбового закладу, який видав диплом про закінчення учбового закладу; 2) повідомлення про прийняття працівників на роботу з відміткою ДПС з копією квитанції №2 про прийняття на кожного працівника зазначеного в Довідці про наявність працівників. На працівників Сорокін Володимир Леонідович, Доценко Тетяна Володимирівна, Лемешева Оксана Михайлівна не надано повідомлення про прийняття працівників на роботу з відміткою ДПС з копією квитанції №2 про прийняття відповідно до Порядку повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу/укладення гіг-контракту або припинення трудового договору з домашнім працівником від 17.06.2015 року № 413 повідомлення про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу/укладення гіг-контракту подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою (крім повідомлення про прийняття на роботу члена виконавчого органу господарського товариства, керівника підприємства, установи, організації), та/або резидентом Дія Сіті до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, а фізичною особою, яка уклала трудовий договір з домашнім працівником, - за її податковою адресою (місцем проживання) за формою згідно з додатком 1 до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором та/або до початку виконання робіт (надання послуг) гіг-спеціалістом резидента Дія Сіті засобами електронного зв’язку з використанням електронного підпису відповідальних осіб, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу; Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити викладені невідповідності, а саме: - Картки працівників, які підлягають попередньому (періодичному) медичному огляду Доценка В.В., Король В.І., Баранова С.В., Носенко В.В., Боєску І., Плотніков Р.В. привести у відповідність пункти 8,9. У п. 8 картки працівника, який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду вказати шкідливі та небезпечні виробничні фактори і трудового процесу. У п. 9 картки працівника, який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду вказати підстави для попереднього (періодичного) медогляду, а саме конкретні пункти додатків 4,5 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.05.2007 N 246. - На працівників Король В.І., Баранова С.В., Носенко В.В., Боєску І., Плотніков Р.В. надати копії документів, що підтверджують навчання і перевірку знань з питань охорони праці, а саме: (Загальний курс з охорони праці) НПАОП 0.00-1.71-13 НПАОП 0.00-1.15-07 НАПБ А.01001-2014 НПАОП 40.1-1.21-98 - Надати листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних всіх працівників, зазначених в довідці, лише їх особистих персональних даних. - Надати автентичний переклад копій документів російською мовою.
Відповідно до частини 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з наданням учаснику процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕА ГРУП" можливості усунути виявлені невідповідності у тендерній пропозиції протягом 24 годин (ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-17-013116-a) , замовником прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції до 17 квітня 2025 року. Дата: 11.04.2025
Відповідно до вимог пункту 2 Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” до тендерної документації» Наявність у штаті учасника або із залученням на договірних засадах не менше: Керівника; 1(одного)виконроба (повна або базова вища освіта відповідного напрямку підготовки ); 3 (трьох) покрівельників (не нижче 4 розряду); 1(одного) інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (повна або базова вища освіта відповідного напрямку); У ході розгляду поданих Вами документів встановлено невідповідність у частині вимоги, передбаченої Додатком 1, пунктом 2 до тендерної документації, а саме: Вами надано інформацію про двох покрівельників, Кухманський Володимир Леонідович (Повідомлдення про прийняття працівника зг.наказу №5 від 07.03.2025р) та Кухманський Юрій Олександрович (Повідомлення про прийняття працівника зг.наказу №6 від 07.03.2025 р), а також одного працівника на посаді головного інженера Тищенко Іван Сергійович (повідомлення про прийняття працівника зг. Наказу №4 від 28.02.2025 р), який має Посвідчення №145/22-1-2024 (покрівельник рулонних покрівель та покрівель з штучних матеріалів 6 розр.) №145/23-3-2024 , (покрівельник сталевих покрівель 5 розр.) Навчально-виробничий центр «Професійна бепека». Проте, посадова особа “головний інженер” не може бути зарахована як окрема одиниця покрівельника без підтвердження фактичного виконання відповідних робіт за фахом. У зв’язку з вищезазначеним, відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо Вам 24 години з моменту оприлюднення цього повідомлення для усунення виявленої невідповідності шляхом надання документального підтвердження залучення не меньше трьох покрівельників (не нижче 4 розряду) згідно з вимогами тендерної документації. Також доводимо до відома, що відповідно до частини 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з наданням учаснику процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕА ГРУП" можливості усунути виявлені невідповідності у тендерній пропозиції протягом 24 годин (ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-17-013116-a) , замовником прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції до 17 квітня 2025 року. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити викладені невідповідності, а саме: - Надати документальне підтвердження залучення не меньше трьох покрівельників (не нижче 4 розряду) згідно з вимогами тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.