Період оскарження умов закупівлі - по 10-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 284 107 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 420,54 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | 9 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 38362844 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вікторія Берко |
| Телефон: | +380662424838 |
| E-mail: | v.berko@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 64600, Україна, Харківська область,місто Лозова, пров.Виставочний, будинок 1 |
0 |
Після розкриття тендерних пропозицій на закупівлю - Шафа металева ДК 021:2015 код 44420000-0 — Будівельні товари, виявлені невідповідності в інформації, що подані ТОВ "ІНЖИНІРІНГ СЕРВІС ГРУПП" у складі тендерної пропозиції. На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) та керуючись пунктом 1 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.», розміщую повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ТОВ "ІНЖИНІРІНГ СЕРВІС ГРУПП" У Розділі 3, «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 1Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції зазначено: Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладеноелектронний підпис цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Учасником на виконання цієї вимоги тендерна пропозиція учасника підписана КЕП Фізична особа, про що свідчать результати отримані на сайті https://czo.gov.ua/verify У Додатку 1 до Тендерної документації п. 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Інші документи від Учасника, Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції про закупівлю для службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції про закупівлю та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчого (установчих) документа (документів), з урахуванням вимог статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства» підтверджуються: - оригіналом чи копією протоколу установчих/загальних зборів або випискою з протоколу установчих/загальних зборів або оригіналом чи копією рішення засновника та наказом (копією наказу/витягом з наказу)/розпорядженням (копією розпорядження/ витягом з розпорядження) про призначення або про вступ на посаду, або будь-яким іншим (іншими) документом (документами), що підтверджує (підтверджують) такі повноваження відповідної службової (посадової) особи учасника; - довіреністю/дорученням, у разі підписання документів тендерної пропозиції/договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені установчим (установчими) документом (документами) та документальним підтвердженням повноважень особи, яка видала довіреність/доручення, щодо видачі довіреності/доручення. У п. 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Інші документи від Учасника п.п. 3 зазначено надати Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності щодо предмету закупівлі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. У п. 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Інші документи від Учасника п.п. 5 зазначено надати Лист-погодження, складений у довільній формі, згідно з яким учасник погоджується з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 5 до тендерної документації. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції: 1.Не надано копію опису з підписом державного реєстратора, за допомогою коду якого є можливим перевірити останню редакцію такого установчого документу через офіційний веб-сайт (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch), 2.Для підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції про закупівлю для службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції про закупівлю та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчого (установчих) документа (документів), з урахуванням вимог статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства» надано протокол загальних зборів та наказ про вступ на посаду. Проте у зазначений документах існують невідповідності, а саме наказі №3/07 від 24.07.2021 року про вступ на посаду директора Власова Євгена Юрійовича зазначено посилання на протокол загальних зборів учасників №3/07 від 23.07.2021 року. Натомість у складі тендерної пропозиції надано протокол №1 від 24.07.2021 року, в якому прийнято рішення про призначення зазначеної особи на посаду директора. Таким чином, наказ і протокол мають різні дати та номер. 3.Не надано достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності щодо предмету закупівлі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. 4.Не надано лист-погодження, складений у довільній формі, згідно з яким учасник погоджується з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 5 до тендерної документації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику у строк, визначений Особливостями необхідно: 1. Підписати тендерну пропозицію учасника кваліфікованим електронним підписом (КЕП); якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладеноелектронний підпис цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. 2. Надати копію опису за підписом державного реєстратора, за допомогою коду якого є можливим перевірити останню редакцію такого установчого документу через офіційний веб-сайт (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). 3.Надати актуальний наказ, що відповідає наданому протоколу (тобто з відповідним номером та датою), або Протокол загальних зборів учасників №3/07 від 23.07.2021 р., згідно з яким видано наказ, або Інший документ, що підтверджує призначення та вступ на посаду у відповідності до вимог тендерної документації 4. Надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності щодо предмету закупівлі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. 5. Надати лист-погодження, складений у довільній формі, згідно з яким учасник погоджується з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 5 до тендерної документації Відповідно до п. 1 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції ТОВ "ІНЖИНІРІНГ СЕРВІС ГРУПП": має виправити невідповідності в інформації та/або документах: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.». УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА Вікторія БЕРКО 16.07.2025 року
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.