Закупівлю оголошено - 17-07-2025, 22:47. Дата останніх змін - 19-08-2025, 00:00

Ц_25П-267_85110000-3-Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Послуги з проведення періодичного медичного огляду для працівників, зайнятих на важких роботах та роботах з шкідливими та небезпечними умовами праці, проведення медичного огляду для водіїв транспортних засобів та проведення періодичного психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин).

Ц_25П-267_85110000-3-Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Послуги з проведення періодичного медичного огляду для працівників, зайнятих на ... Державна закупівля - UA-2025-07-17-011874-a Ц_25П-267_85110000-3-Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Послуги з проведення періодичного медичного огляду для працівників, зайнятих на важких роботах та роботах з шкідливими та небезпечними умовами праці, проведення медичного огляду для водіїв транспортних засобів та проведення від замовника АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" від 7/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-17-011874-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-16-009170-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 17-07-2025, 22:47
по 22-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-07-2025, 22:47
по 25-07-2025, 12:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 28-07-2025, 15:12
по 28-07-2025, 15:41

Період оскарження умов закупівлі - по 22-07-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
1187589
1 187 589 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:23 800 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
ЄДРПОУ:30019775 Досьє YouControl
Сайт:http://ugv.com.ua/
Контактна особа:Олена Нос
Телефон:+380532515489
E-mail:olena.nos@ugv.com.ua
Місцезнаходження:
04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Послуги з проведення періодичн ...
1 187 589 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 28-07-2025, 15:12
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з проведення періодичного медичного огляду для працівників, зайнятих на важких роботах та роботах з шкідливими та небезпечними умовами праці, проведення медичного огляду для водіїв транспортних засобів та проведення періодичного психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин

1
послуга
36008 Україна Полтавська область м. Полтава
по 31-12-2025
85110000-3
Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з проведення періодичного медичного огляду для працівників, зайнятих на важких роботах та роботах з шкідливими та небезпечними умовами праці, проведення медичного огляду для водіїв транспортних засобів та проведення періодичного психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин

1
послуга
38164 Україна Полтавська область Полтавський район, смт.Опішня
по 31-12-2025
85110000-3
Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з проведення періодичного медичного огляду для працівників, зайнятих на важких роботах та роботах з шкідливими та небезпечними умовами праці, проведення медичного огляду для водіїв транспортних засобів та проведення періодичного психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин

1
послуга
38164 Україна Полтавська область Полтавський район, смт.Опішня
по 31-12-2025
85110000-3
Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з проведення періодичного медичного огляду для працівників, зайнятих на важких роботах та роботах з шкідливими та небезпечними умовами праці, проведення медичного огляду для водіїв транспортних засобів та проведення періодичного психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин

1
послуга
62074 Україна Харківська область Богодухівський район, с.Степове
по 31-12-2025
85110000-3
Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з проведення періодичного медичного огляду для працівників, зайнятих на важких роботах та роботах з шкідливими та небезпечними умовами праці, проведення медичного огляду для водіїв транспортних засобів та проведення періодичного психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин

1
послуга
37323 Україна Полтавська область Миргородський район, с.Плішивець
по 31-12-2025
85110000-3
Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з проведення періодичного медичного огляду для працівників, зайнятих на важких роботах та роботах з шкідливими та небезпечними умовами праці, проведення медичного огляду для водіїв транспортних засобів та проведення періодичного психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин

1
послуга
37323 Україна Полтавська область Миргородський район, с.Плішивець
по 31-12-2025
85110000-3
Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з проведення періодичного медичного огляду для працівників, зайнятих на важких роботах та роботах з шкідливими та небезпечними умовами праці, проведення медичного огляду для водіїв транспортних засобів та проведення періодичного психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин

1
послуга
37254 Україна Полтавська область Миргородський район, с.Сенча
по 31-12-2025
85110000-3
Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ОЛВІ БІЛДІНГ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 11-08-2025 по 19-08-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, вул. Оболонська, буд. 9, літ. А., 04071, Дем'янов Сергій Олександрович
Остаточна пропозиція:
650 600 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
994 260 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 19-08-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "СІМЕЙНА ПОЛІКЛІНІКА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 30-07-2025 по 28-08-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , , Бондаренко Лариса Василівна
Остаточна пропозиція:
581 274 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 152 377 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 17-08-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 31-07-25, 08:51:20
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

ПРОТОКОЛ №324 від 31.07.2025 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Центрального закупівельно-логістичного центру АТ «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ 30019775) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "СІМЕЙНА ПОЛІКЛІНІКА" (Код ЄДРПОУ 42353872) процедури закупівлі відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами, надалі - Закон, Особливості) по предмету: Ц_25П-267_85110000-3-Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Послуги з проведення періодичного медичного огляду для працівників, зайнятих на важких роботах та роботах з шкідливими та небезпечними умовами праці, проведення медичного огляду для водіїв транспортних засобів та проведення періодичного психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-17-011874-a та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених п. 41 Особливостей. РОЗГЛЯДАЛА: Інформацію, розміщену в електронній системі закупівель (my.zakupivli.pro), згідно якої у процедурі закупівлі відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями, по предмету: Ц_25П-267_85110000-3-Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Послуги з проведення періодичного медичного огляду для працівників, зайнятих на важких роботах та роботах з шкідливими та небезпечними умовами праці, проведення медичного огляду для водіїв транспортних засобів та проведення періодичного психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин) розпочалася кваліфікація тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "СІМЕЙНА ПОЛІКЛІНІКА" (Код ЄДРПОУ 42353872) з ціною пропозиції 581 274,00 грн. без ПДВ. Пункт 41 Особливостей, згідно якого передбачено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Згідно пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Пункт 7.1.2. Регламенту управління закупівлями АТ «Укргазвидобування», затвердженого наказом АТ «Укргазвидобування» від 10.07.2025 №679 (далі –Регламент), згідно якого ВАТ після оцінки тендерних пропозицій учасників ЕСЗ для процедури відкритих торгів інформує електронною поштою Закупника про необхідність здійснення розгляду та аналізу документів тендерної пропозиції учасника та формує протокольне рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції для затвердження та оприлюднення Уповноваженою особою (у разі необхідності). Керуючись пунктом 7.1.2. Регламенту, у зв’язку з великим об’ємом технічної і кваліфікаційної інформації, для проведення детального аналізу пропозиції, необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації учасника та оприлюднення повідомлення про усунення виявлених невідповідностей у матеріалах пропозиції (за необхідності), необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "СІМЕЙНА ПОЛІКЛІНІКА" (Код ЄДРПОУ 42353872) до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції відповідно до п. 41 Особливостей та ч. 10 ст. 29 Закону. Уповноважена особа /КЕП/ Олена ФАУСТОВА

Кінцева дата розгляду пропозиції: 28-08-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 06-08-25, 15:51:38
24

1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі пропозиції надано довідку на підтвердження досвіду надання аналогічних послуг від 23.07.2025 (назва файлу Довідка про викон аналог договору.pdf), що містить не повну інформацію про замовника Договору від 06.05.2025 №14-ОП, а саме: у довідці не зазначено ЄДРПОУ та адреса замовника (юридичної особи) Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» (зазначена інформація дише про відокремлений підрозділ, який не є Замовником), а також невірно зазначена адреса філії «Північний лісовий офіс». 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1 пункту 1 частини 1.1. розділу І. додатку №1 до тендерної документації: «1.Надати довідку/лист в довільній формі за підписом керівника Учасника/посадової особи або представника Учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції про виконання *аналогічного (-их) договору (-ів) щодо надання послуг із зазначенням предмета договору або складу/наповнення договору роботами/ послугами, що відповідає предмету закупівлі та вважається *аналогічним(-ми) (достатньо інформації про один договір). (*Аналогічним(-ми) договором(-ами) вважається договір(-ри) щодо надання послуг з проведення медичних оглядів та/або послуг лікувальних закладів.) Вимоги до інформації, що має бути надана Учасником, зокрема: назва Замовника, ЄДРПОУ, адреса замовника за договором, предмет договору або склад/наповнення договору роботами/ послугами, номер, дата укладення та строк дії договору, статус виконання». 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати оновлену довідку/лист в довільній формі про виконання *аналогічного (-их) договору (-ів) щодо надання послуг із зазначенням предмета договору або складу/наповнення договору роботами/ послугами, що відповідає предмету закупівлі та вважається *аналогічним(-ми) (достатньо інформації про один договір), в якій обов`язково зазначити ЄДРПОУ та адресу замовника - Державне спеціалізоване господарське підприємства «Ліси України». (*Аналогічним(-ми) договором(-ами) вважається договір(-ри) щодо надання послуг з проведення медичних оглядів та/або послуг лікувальних закладів.) Вимоги до інформації, що має бути надана Учасником, зокрема: назва Замовника, ЄДРПОУ, адреса замовника за договором, предмет договору або склад/наповнення договору роботами/ послугами, номер, дата укладення та строк дії договору, статус виконання. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі пропозиції надано Лист щодо повноважень посадових осіб від 23.07.2025 (назва файлу «Лист про повноваження посад осіб.pdf»), який не відповідає формі листа щодо повноважень посадових осіб, а саме в листі відсутня частина форми – «(учасник – нерезидент України надає зазначені документи за формою та змістом, передбаченими національним законодавством країни реєстрації чи доміцилію такого учасника)». Також, в переліку документів, що підтверджують відсутність (зняття) будь-яких обмежень та наявність достатніх повноважень зазначених вище посадових осіб або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, не зазначено: Статут, Протокол №07 від 01.02.2025р., які надані в складі тендерної пропозиції. ТАКОЖ УЧАСНИКОМ НЕ НАДАНО довідку у довільній формі із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (для товариства з обмеженою відповідальністю) або сам звіт про фінансовий стан за цей період. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1 пункту 1 частини 1.2 розділу І додатку № 1 до тендерної документації: 1. Надати лист в складі тендерної пропозиції за підписом керівника по формі Додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника, та зазначити у листі перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ. Примітки до додатку №1.1 до тендерної документації: - Учасник, організаційно-правова форма якого є товариство з обмеженою відповідальністю або акціонерне товариство, для визначення застосовності/незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства», надає довідку у довільній формі із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (для товариства з обмеженою відповідальністю), вартості своїх активів за даними останньої річної фінансової звітності (для акціонерного товариства) або сам звіт про фінансовий стан за цей період. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати оновлений лист щодо повноважень посадових осіб за підписом керівника по формі Додатку №1.1 до тендерної документації, а також довідку у довільній формі із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (для товариства з обмеженою відповідальністю) або сам звіт про фінансовий стан за цей період. 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі пропозиції надано некоректно заповнений Опитувальник Контрагента-юридичної особи, а саме: -у розділі 8, пункті 8.1. надано негативну відповідь, що не відповідає інформації, розміщеній у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; - в пункті 10 не надано відповідь. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1 розділу ІІ. додатку № 1 до тендерної документації: 1. Додаток №5 «Опитувальник Контрагента - юридичної особи» (надається учасниками-юридичними особами). Додаток №5 до тендерної документації: Опитувальник Контрагента - юридичної особи 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати оновлений Опитувальник Контрагента-юридичної особи згідно виявлених невідповідностей. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 07-08-25, 15:51:38

Тендерна пропозиція аномально низька

Дата публікації: 30-07-25, 10:10:09
АНЦ

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Кінцевий строк надання обгрунтування аномально низької ціни: 01-08-25, 00:00:00
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДОБРОМЕД"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 28-07-2025 по 05-08-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Обухів, вул.Київська, будинок 78, 08700, Волошко Віктор Миколайович
Остаточна пропозиція:
581 273 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
970 967,77 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 05-08-2025, 00:00

Тендерна пропозиція аномально низька

Дата публікації: 28-07-25, 15:41:41
АНЦ

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Кінцевий строк надання обгрунтування аномально низької ціни: 30-07-25, 00:00:00

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДОБРОМЕД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
581 273 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
970 967,77 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
24-07-2025, 11:03:20
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю:
42
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
102
5. Відповідність екологічним нормам
Підтверджується, що
Застосування заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "СІМЕЙНА ПОЛІКЛІНІКА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
581 274 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 152 377 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
24-07-2025, 15:06:25
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
102
5. Відповідність екологічним нормам
Підтверджується, що
Застосування заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ОЛВІ БІЛДІНГ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
650 600 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
994 260 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
24-07-2025, 13:17:44
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
102
Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем відкритих торгів у вигляді банківської гарантії або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
5. Відповідність екологічним нормам
Підтверджується, що
Застосування заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці
Доказ:
Документ
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів)
Доказ:
Документ
Аналогічний договір (7).zip, Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 22:51:07
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 22:47:36
          Інші
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Інший
            публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 22:47:36
            Інший
            публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 22:47:36
            Інший
            публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 22:47:36
            Інший
            публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 22:47:36

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-07-2025, 22:47:34
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-07-2025, 22:47:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-07-2025, 22:47:34
              3. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-07-2025, 22:47:34
              4. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-07-2025, 22:47:34
              5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-07-2025, 22:47:34
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-07-2025, 22:47:34
              6. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-07-2025, 22:47:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-07-2025, 22:47:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-07-2025, 22:47:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-07-2025, 22:47:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-07-2025, 22:47:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-07-2025, 22:47:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-07-2025, 22:47:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-07-2025, 22:47:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-07-2025, 22:47:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              11. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Архівована
              Дата створення: 17-07-2025, 22:47:34
              Дата архівування:
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Архівована
              Дата створення: 17-07-2025, 22:47:34
              Дата архівування:
              1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Послуги з проведення періодичного медичного огляду для працівників, зайнятих на важких роботах та роботах з шкідливими та небезпечними умовами праці, проведення медичного огляду для водіїв транспортних засобів та проведення періодичного психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин.
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
              1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              102
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-07-2025, 22:47:34
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-07-2025, 22:47:34
              Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем відкритих торгів у вигляді банківської гарантії або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю.
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-07-2025, 22:47:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем відкритих торгів у вигляді банківської гарантії у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Умови повернення, вимоги до банків, спосіб подання (спосіб підтвердження відповідності) та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п. 7 розділу І тендерної документації «Загальні положення» та у додатку 8.1 до тендерної документації. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається через електронну систему закупівель.
              При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
              2 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-07-2025, 22:47:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем відкритих торгів у вигляді банківської гарантії у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Умови повернення, вимоги до банків, спосіб подання (спосіб підтвердження відповідності) та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п. 7 розділу І тендерної документації «Загальні положення» та у додатку 8.1 до тендерної документації. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається через електронну систему закупівель.
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              102
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-07-2025, 22:47:34
              2. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-07-2025, 22:47:34
              3. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-07-2025, 22:47:34
              4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-07-2025, 22:47:34
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-07-2025, 22:47:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Відповідність екологічним нормам
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з проведення періодичного медичного огляду для працівників, зайнятих на важких роботах та роботах з шкідливими та небезпечними умовами праці, проведення медичного огляду для водіїв транспортних засобів та проведення періодичного психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин.
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Застосування заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-07-2025, 22:47:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з проведення періодичного медичного огляду для працівників, зайнятих на важких роботах та роботах з шкідливими та небезпечними умовами праці, проведення медичного огляду для водіїв транспортних засобів та проведення періодичного психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин.
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-07-2025, 22:47:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ