Закупівлю оголошено - 12-08-2025, 12:21. Дата останніх змін - 04-09-2025, 17:02

Встановлення і пусконалагоджувальні роботи систем пожежної сигналізації для об’єкту: «Реконструкція приміщення №35/25 (тиру) з надбудовою об'єднаних складів служб тилу на вул. ** в м. Червоноград Червоноградської територіальної громади Червоноградського району Львівської області»

Встановлення і пусконалагоджувальні роботи систем пожежної сигналізації для об’єкту: «Реконструкція приміщення №35/25 (тиру) з надбудовою об'єднаних с... Державна закупівля - UA-2025-08-12-005131-a Встановлення і пусконалагоджувальні роботи систем пожежної сигналізації для об’єкту: «Реконструкція приміщення №35/25 (тиру) з надбудовою об'єднаних складів служб тилу на вул. ** в м. Червоноград Червоноградської територіальної громади Червоноградського району Львівської області» від замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0200 від 8/12/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-08-12-005131-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 12-08-2025, 12:21
по 16-08-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-08-2025, 00:00
по 23-08-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 25-08-2025, 15:23
по 25-08-2025, 15:46

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
190039.2
190 039,20 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:950,20 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0200
ЄДРПОУ:33158337 Досьє YouControl
Контактна особа:Андрій Пасічник
Телефон:+380673742323
E-mail:tendt0200@dsst.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Встановлення і пусконалагоджув ...
190 039,20 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 25-08-2025, 15:23
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Встановлення і пусконалагоджувальні роботи систем пожежної сигналізації для об’єкту: «Реконструкція приміщення №35/25 (тиру) з надбудовою об'єднаних складів служб тилу на вул. ** в м. Червоноград Червоноградської територіальної громади Червоноградського району Львівської області»

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
51700000-9
Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГЕФЕСТ Л»   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 25-08-2025 по 02-09-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, Львів, 79039, Львівська обл., місто Львів, вул.Залізнична, будинок 7, офіс 2, 79039, Роман Пелех
Остаточна пропозиція:
147 680 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
169 035,28 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
27-08-2025, 09:22

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 26-08-25, 08:46:27
24

Шановний Учасник! З метою виконання вимог Оголошення, учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен завантажити державному Замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель: - згідно пункту 6 Додатку 5, а саме: Копія ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Учасником надано наказ Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, однак копія ліцензії відсутня. Просимо усунути вище зазначені невідповідності шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 10 Додатку 5, а саме: Документ про створення об’єднання учасників - у разі якщо пропозиція подається об’єднанням учасників. Інформація відсутня. Просимо усунути вище зазначені невідповідності шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 12 Додатку 5, а саме: Довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні, або пов’язані з корупцією правопорушення, видані контрагенту, його учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю. Учасником надано Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення на ТОВ «ГЕФЕСТ Л» дата формування: 23.07.2025, та керівника Пелеха Романа Львовича Дата формування: 22.07.2025. Просимо надати оновлені довідки шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 13 Додатку 5, а саме: Довідки про відсутність судимості, видана учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю. Учасником надано ВИТЯГ з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" виданий на керівника Пелеха Романа Львовича станом на 22.07.2025р. Просимо надати оновлені Довідки про відсутність судимості шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 15 Додатку 5, а саме: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (актуальний). Учасником надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 14.03.2024р. Просимо усунути вище зазначені невідповідності, та надати оновлений витяг, шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 17 Додатку 5, а саме: Витяг з реєстру платників єдиного податку та платіжне доручення про сплату єдиного податку, якщо контрагент є платником єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). Учасником надано Витяг з реєстру платників єдиного податку, однак платіжне доручення – відсутнє. Просимо усунути вище зазначені невідповідності шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 19 Додатку 5, а саме: Копія паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду керівника. Учасником надано скан-копія оригіналу ID-картки, однак додаток до неї відсутній. Просимо усунути вище зазначені невідповідності шляхом завантаження в електронну систему закупівель. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: вищевказаний перелік документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 27-08-25, 08:46:27
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-08-12-005131-a-a1
Номер договору:
347/30D
Дата підписання договору:
04-09-2025, 16:59
Строк дії договору:
з 04-09-2025 по 31-12-2025
Опис договору:
Сторони уклали цю додаткову угоду (далі - Додаткова угода) до Договору про таке: 1.Внести зміни до п. 15 Договору, та викласти його внаступній редакції: 15.1 Невід'ємною частиною Договору є: 15.1.2 Договірна ціна (Додаток 1). 15.1.3 Календарний план виконання робіт (Додаток 2). 15.1.4 План фінансування робіт (Додаток 3).
147 680 UAH
Ціна договору
147 680 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГЕФЕСТ Л»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
147 680 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
169 035,28 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не планується залучення субпідрядних організацій
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
23-08-2025, 08:52:05
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМНА ІНТЕГРАЦІЯ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
147 688,80 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
147 688,80 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
19-08-2025, 13:09:14
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічний Видалено12-08-2025, 12:21:20
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:15-08-2025, 17:13:35
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:12-08-2025, 12:21:20
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічний Видалено12-08-2025, 12:22:22
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:15-08-2025, 17:14:24
              Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічний Видалено12-08-2025, 12:21:20
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:15-08-2025, 17:13:36
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ