Період оскарження умов закупівлі - по 28-07-2025, 00:00
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5;частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації.Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю товару, оскільки є наявна потреба у визначеному товарі для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»).Мова тендерних пропозицій - українська
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 173 628 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 736,28 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728457 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Колесник Вікторія Володимирівна |
| Телефон: | 380487293544 |
| E-mail: | VVKO@ODS.USPA.GOV.UA |
| Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна пл. 1 |
3 |
Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: на підставі частини 10 статті 29 Закону України Про публічні закупівлі» та з урахуванням Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із значним обсягом інформації і документів, наданих в складі тендерної пропозиції учасника, які потребують перевірки на відповідність вимогам тендерної документації.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Згідно вимог п.1 р. ІІІ та пп. 2.10 п.2 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник повинен накласти КЕП (кваліфікований електронний підпис) на свою пропозицію та на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо. Але в порушення вимог п.1 р. ІІІ та пп. 2.10 п.2 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЗОЛ" здійснив підпис своєї пропозиції шляхом накладання УЕП (удосконалений електронний підпис) та надав електронний документ «Відомості про учасника» вих. № б/н від 30.07.2025 р., у якому зазначається, що документ підписано УЕП, але для перевірки підпису у складі тендерної пропозиції не надано файл з КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s), який при завантаженні повинен бути доступний для перегляду та перевірки замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс. 1.2. На виконання вимог пп.2.3.1. п.2 р.1 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник надав довідку «Відомості про учасника» вих. № б/н від 30.07.2025 р., у якій вказане наступне місцезнаходження (юридична адреса): Україна, 01021, місто Київ, вул. Кловський узвіз, 13. Але згідно Виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, місцезнаходження юридичної особи: Україна, 07354, Київська обл., Вишгородський р-н, село Нові Петрівці, пров. 1-го Травня, будинок 30Б. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до вимог п.1 р. ІІІ та пп. 2.10 п.2 Додатку 1 до Тендерної документації. 2.2. Відповідно до вимог пп.2.3.1. п.2 р.1 Додатку 1 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЗОЛ" надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. Підписати тендерну пропозицію та окремо довідку, яка має містити відомості про учасника шляхом накладання КЕП (кваліфікованого електронного підпису). 3.2. На виконання вимог пп.2.3.1. п.2 р.1 Додатку 1 до Тендерної документації, надати довідку складену у довільній формі, у якій буде вірно зазначене місцезнаходження юридичної особи, відповідно до інформації, яка міститься у Виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а саме: Україна, 07354, Київська обл., Вишгородський р-н, село Нові Петрівці, пров. 1-го Травня, будинок 30Б.
Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: на підставі частини 10 статті 29 Закону України Про публічні закупівлі» та з урахуванням Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із значним обсягом інформації і документів, наданих в складі тендерної пропозиції учасника, які потребують перевірки на відповідність вимогам тендерної документації.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Згідно вимог п.1 р. ІІІ та пп. 2.10 п.2 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник повинен накласти КЕП (кваліфікований електронний підпис) на свою пропозицію. Разом з тим, Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІКОРП" здійснив підпис своєї пропозиції шляхом накладання УЕП (удосконалений електронний підпис), що суперечить вимогам тендерної документації Замовника. 1.2. На виконання вимог пп.1.1. п.1 р.1 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасником надана довідка «Досвід виконання аналогічних договорів» № 30-07-25/3 від 30 липня 2025 року, у якій зазначені два договори з Акціонерним товариством «Укртранснафта», договір № 23-02/44-23 від 17.04.2023 року та договір № 23-02/45-23 від 17.04.2023 року. Відповідно до вимог пп.1.1. п.1 р.1 Додатку 1 до Тендерної документації Замовника, Учасником надаються: Копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) поставку товарів за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). В порушення вимог пп.1.1. п.1 р.1 Додатку 1 до Тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції не надано копії договорів із невід’ємними частинами та копії документів, передбачених умовами таких договорів (акт або інший документ), що підтверджують поставку товарів за договорами. 1.3. В порушення вимог пп. 2.2. п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції не надані відомості про код доступу про результати надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації (для отримання інформації на офіційному порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України) для перевірки чинності останньої редакції наданого установчого документ, а саме Статуту, затвердженого протоколом Загальних зборів учасників ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІКОРП" від 23 лютого 2023 року № 23/02/2023. 1.4. На виконання вимог пп. 2.4. п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації, учасником надано лист № 30-07-25/6 від 30 липня 2025 року, у якому в колонці «Інформація щодо Товару, який пропонується до постачання (заповнюється Учасником)», вказано, що товар відповідає вимогам якості ТУ У 13.9 39061081-004:2021, але, у складі тендерної пропозиції наданий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2.-18-1/13056 від 01.07.2021 року, який містить наступну інформацію: виготовлений у відповідності із: ТУ У 13.9-39061081-001:2016 «Матеріали нетканні поліпропіленові термоскріплені. Технічні умови». Відповідно до абзацу 2 пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до вимог п. 1 розділу ІІІ та п. 2.10 Розділу 2 Додатка 1 до Тендерної документації. 2.2. Відповідно до вимог пп.1.1. п.1 р.1 Додатку 1 до Тендерної документації. 2.3. Відповідно до вимог пп.2.2. п.2 р.1 Додатку 1 до Тендерної документації. 2.4. Відповідно до вимог пп. 2.4. п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІКОРП" надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. Підписати тендерну пропозицію шляхом накладання КЕП (кваліфікованого електронного підпису). 3.2. Надати копії договорів із невід’ємними частинами та копії документів, передбачених умовами таких договорів (акт або інший документ), що підтверджують поставку товарів за договорами, які зазначені у довідці з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), а саме за договором № 23-02/44-23 від 17.04.2023 року та договором № 23-02/45-23 від 17.04.2023 року або підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у спосіб, передбачений пп.1.1. п.1 р.1 Додатку 1 до Тендерної документації. 3.3. Надати відомості про код доступу для перевірки чинності останньої редакції наданого установчого документу. 3.4. Привести інформацію стосовно вимог щодо якості товару, яка наведена у технічних вимогах, у відповідність до інформації, яка зазначена у висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2.-18-1/13056 від 01.07.2021 року, який наданий учасником у складі тендерної пропозиції, при цьому не змінюючи предмет закупівлі запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.