Період оскарження умов закупівлі - по 04-08-2025, 00:00
Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 501 951,11 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 509,76 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 15 000 UAH |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 22800735 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://cherkasyoblenergo.com/ |
| Контактна особа: | Дар'я ЯРОВА |
| Телефон: | +380472395598 |
| E-mail: | d.yarova@cherkasyoblenergo.com |
| Місцезнаходження: | 18002, Україна, Черкаська область,місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285 |
3 |
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції згідно процедури відкритих торгів за щодо закупівлі: «Клеї (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 24910000-6 Клеї)», що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, на строк не більше ніж 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах згідно предмету закупівлі: «Клеї (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 24910000-6 Клеї)», учасника торгів – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГІЛЬДІЯ "ЧЕРКАСИ" (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Відповідно до пунктів 1.8. - 1.10. Глави 1 «Загальні положення» Розділу І. «Терміни, які вживаються в тендерній документації» тендерної документації, передбачено: «1.8. Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. У розумінні цієї тендерної документації такими відомостями є: - реквізити (серія, номер, дата видачі), документу, що посвідчує особу; - індивідуальний податковий номер; - інформація, щодо реєстрації місця проживання. 1.9. Згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставляння відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставляння відмітки. 1.10. Суб’єкт персональних даних – фізична особа, фізична особа-підприємець персональні дані якої обробляються «міститься у складі тендерної пропозиції Учасника». Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають згоду суб’єкта персональних даних, згідно Додатку 4 до тендерної документації.» . Відповідно до пункту 1.1. Розділу 1 «Документи, що підтверджують повноваження» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «1.1. Відповідно до п.п. 1.8-1.10 п. 1 «Терміни, які вживаються в тендерній документації» Розділу І. «Загальні положення» тендерної документації Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають Згоду суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю.» Учасником у складі тендерної пропозиції не надана згода суб’єкта персональних даних, чиї персональні дані містяться у документі «1.3_Статут БГ Черкаси_2025р.pdf.p7s», який надано у складі тендерної пропозиції Учасника, а саме: ГЛУШКО ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ. Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають Згоду суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю, а саме: ГЛУШКО ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ. 2. Відповідно до пункту 1.3. Розділу 1 «Документи, що підтверджують повноваження» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «1.3. Копія установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (у випадку, якщо учасник діє на підставі модельного статут, у складі тендерної пропозиції замість копії установчого документу надається копія рішення учасників товариства про провадження діяльності на підставі модельного статуту) у випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги.». Учасником у складі тендерної пропозиції не надано опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги на останню редакцію Статуту від 07.04.2025 року. Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги на останню редакцію Статуту від 07.04.2025 року. 3. Відповідно до підпункту 4.1. пункту 4 Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «4.1. Довідка в довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання договору про закупівлю, а саме транспортного засобу (засобів), складу (виробничого приміщення) тощо.» Довідка має містити наступні відомості: №з/п; Найменування обладнання, МТБ; Власне/орендоване тощо; Кількість одиниць; Технічний стан. - документи, що підтверджують наявність в учасника транспортного засобу (засобів), інформація щодо якого надавалася у Довідці, яким буде здійснюватися постачання товару (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний засіб/засоби (копія реєстраційного свідоцтва) або копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом (договір найму (оренди), договір про надання послуг з перевезення вантажів, тощо); - документи, що підтверджують наявність в учасника складу (виробничого приміщення), інформація щодо якого надавалася у Довідці, а саме копії документів, що підтверджують право власності на об’єкт де знаходиться склад (виробниче приміщення) або копії документів, що підтверджують право користування складом (виробничим приміщенням). Також підпункт 1.1., 1.2. пункту 1 Розділу І. «Загальні положення» тендерної документації передбачено: «1.1. Право власності - право особи на річ (майно), яке вона здійснює відповідно до закону за своєю волею, незалежно від волі інших осіб. Власникові належать права володіння, користування та розпоряджання своїм майном. 1.2. Право користування - встановлена законодавством можливість отримати корисні властивості (доходи, плоди) з речі, майна через її виробничу експлуатацію чи особисте споживання для задоволення потреб власника чи інших осіб. Право користування виникає на підставі набуття права власності на річ або укладення договору найму(оренди), лізингу, позички. Такі договори мають укладається з урахуванням та відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України. Зміст договору, що підтверджує набуття учасником права користування на об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази, та копія якого надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно з вимогами цієї тендерної документації, повинен містити найменування кожного об’єкту обладнання та матеріально-технічної бази, право користування якими відповідно є предметом такого договору, а так само строк дії договору, що підтверджує право користування учасником на об’єкт обладнання та матеріально-технічної бази не може бути менший ніж строк надання послуги/поставки товару, який визначений цією тендерною документацією. У випадку, якщо сторона договору, що надає учаснику право користування відповідним об’єктом обладнання та матеріально-технічної бази не є власником такого майна, учасником додатково підтверджується правомочність такої сторони передавати у користування таке майно третім особам, шляхом подання у складі тендерної пропозиції документів згідно вимог, що змістом цієї тендерної документації встановлені для відповідних документів, безпосередньо підтверджуючих законні підстави користування об’єктами обладнання та матеріально-технічної бази.» Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «4.1.1_Довідка наявності МТБ.pdf.p7s», на підтвердження інформації вказаної в довідці надано документи «4.1.2_Тех.паспорт MAN.pdf.p7s», «4.1.2_Тех.паспорт ГАЗ.pdf.p7s», «4.1.3_Витяг склад.PDF.p7s», «4.1.3_Свідоцтво склад.PDF.p7s», які не підтверджують вказану інформацію зазначену в довідці. Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: довідку в довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання договору про закупівлю, а саме транспортного засобу (засобів), складу (виробничого приміщення) тощо.» Довідка має містити наступні відомості: №з/п; Найменування обладнання, МТБ; Власне/орендоване тощо; Кількість одиниць; Технічний стан. - документи, що підтверджують наявність в учасника транспортного засобу (засобів), інформація щодо якого надавалася у Довідці, яким буде здійснюватися постачання товару (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний засіб/засоби (копія реєстраційного свідоцтва) або копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом (договір найму (оренди), договір про надання послуг з перевезення вантажів, тощо); - документи, що підтверджують наявність в учасника складу (виробничого приміщення), інформація щодо якого надавалася у Довідці, а саме копії документів, що підтверджують право власності на об’єкт де знаходиться склад (виробниче приміщення).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.