Закупівлю оголошено - 03-07-2025, 15:27. Дата останніх змін - 10-07-2025, 14:03

Підгузки для дорослих, Універсальні, Одноразові, Охоплення талії: 90(±5см)-155(±5см) см

Підгузки для дорослих, Універсальні, Одноразові, Охоплення талії: 90(±5см)-155(±5см) см... Державна закупівля - UA-2025-07-03-009538-a Підгузки для дорослих, Універсальні, Одноразові, Охоплення талії: 90(±5см)-155(±5см) см від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" НОВОГУЙВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ від 7/3/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-03-009538-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-03-011560-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-07-2025, 15:27
по 08-07-2025, 16:00

Транспортування Товару до місця призначення організовується і оплачується Постачальником. Поставка товару може здійснюватись партіями протягом 7 (семи) календарних днів з дати отримання Постачальником замовлення від Замовника. Поставка товару здійснюється на склад Замовника за адресою: 12430, Україна, Житомирська обл., Житомирський р-н, с. Станишівка, шосе Сквирське, 3. Датою поставки партії товару є дата, коли замовлена партія товару була передана у власність Замовника в місці поставки. Право власності на товар переходить від Постачальника до Замовника з моменту підписання уповноваженими особами обох Сторін видаткової накладної та передання товару Замовникуу місці поставки. Товар, що постачається, повинен мати супровідну документацію: документи, які підтверджують якість (оригінали чи копії, завірені мокрою печаткою та підписом відповідальної особи), інструкції українською, затверджені в установленому порядку, супроводжуватися документами щодо кількості, найменування виробника. У разі невідповідності Товару заявленим критеріям якості та/або відсутності супроводжувальної документації Товар не приймається, а повертається Постачальнику. Постачальник несе відповідальність за достовірність наданої документації у відповідності з чинним законодавством.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
20000
20 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" НОВОГУЙВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:40953405 Досьє YouControl
Контактна особа:Юлія Максимова
Телефон:380967002581
E-mail:jyliya084084@ukr.net
Місцезнаходження:
12460, Україна, Житомирська область,с. Троянів, ВУЛИЦЯ ВОЙТИЦЬКОГО, будинок 26
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Підгузки для дорослих, Універсальні, Одноразові, Охоплення талії: 90(±5см)-155(±5см) см

1 380
штука
12460 , Україна , Житомирська область , с. Троянів , ВУЛИЦЯ ВОЙТИЦЬКОГО, будинок 26 ,
з 15-07-2025 по 20-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Охоплення талії до (см)від 150.0 до 160.0сантиметрАктивна03-07-2025, 15:27
Охоплення талії від (см)від 85.0 до 95.0сантиметрАктивна03-07-2025, 15:27
Кількість використаньОдноразовіАктивна03-07-2025, 15:27
ВидПідгузкиАктивна03-07-2025, 15:27
СтатьУніверсальніАктивна03-07-2025, 15:27
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:03-07-2025, 15:27:53
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:03-07-2025, 15:27:10
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          7
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛАНТА"   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Одеська область, Одеса, вул.Нестеренка Віталія, будинок 1 Г, 65031, Васильченко Ольга Ігорівна
          Остаточна пропозиція:
          16 242,60 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          09-07-2025, 09:25
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-07-03-009538-a-b1
          Номер договору:
          12/20
          Дата підписання договору:
          10-07-2025, 00:00
          Строк дії договору:
          з 10-07-2025 по 31-12-2025
          16 242,60 UAH
          Ціна договору
          15 180 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛАНТА"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          16 242,60 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          04-07-2025, 13:03:04
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВ "ТЕТАФАРМ"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          19 491,12 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          07-07-2025, 12:12:35
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ