Рибні консерви (Сардини натуральні в олії АКВАМАРИН 230 г) в кількості 766 шт. Поставка до 18.09.2025 р. м.Бердичів, вул.Шевченка,23. Доставка здійснюється за рахунок Постачальника та транспортом Постачальника з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення продукції. Якість товару має відповідати вимогам стандартів. Товар повине бути з необхідним маркуванням (дата і час виготовлення, термін придатності). Товар повинен мати відповідні сертифікати або висновки Державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Розрахунок за товар проводиться у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів за платіжним дорученням на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки проводяться на підставі накладних шляхом оплати Замовником за фактично поставлений Товар, протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання видаткових накладних Сторонами. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Оплата Товару здійснюється на підставі документів, що підтверджують факт їх отримання та виконання.
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 46 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Комунальна Установа "Центр надання соціальних послуг" Бердичівської міської ради Житомирської області |
| ЄДРПОУ: | 04949056 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Мазур |
| Телефон: | +380989417892 |
| E-mail: | tc_berd@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 13300, Україна, Житомирська область,місто Бердичів, вулиця Шевченка, будинок 23 |
0 |