Період оскарження умов закупівлі - по 04-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 844 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 24 220 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР ПІДГОТОВКИ ОСОБОВОГО СКЛАДУ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ ГЕНЕРАЛ-МАЙОРА ІГОРЯ МОМОТА(ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9930) |
| ЄДРПОУ: | 14321512 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мажара Алла Дмитрівна |
| Телефон: | 380472333347 |
| E-mail: | ADMazhara@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Черкаська область,Черкаси, |
10 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Шановний учасник! При перевірці наданих Вами документів встановлено наступні невідповідності: 1) надано копію Статуту не завірену належним чином; відсутність розпорядчого документу про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та/або протокол зборів засновників, тощо; наданий аналогічний договір №01/25 від 01 січня 2025 року містить предмет закупівлі «Розділювач блоків», що не відповідає вимогам Замовника; відсутність документів, що підтверджують його повне виконання (акти прийому-передачі товару або видаткові накладні), із зазначенням в них дати і номеру договору. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. відповідно пункту 2 додатку 1 «Повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника закупівлі підтверджується шляхом подання у складі пропозиції наступних документів: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та/або протокол зборів засновників, тощо, разом із копією установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи; 2. відповідно пункту 3 додатку 1 «Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Учасники для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* - самостійно завантажують в електронну систему закупівель скановану копію попередньо укладеного договору на постачання товару, з усіма додатками та невід’ємними їх частинами, та документів, що підтверджують його повне виконання (акти прийому-передачі товару або видаткові накладні), із зазначенням в них дати і номеру договору. *Аналогічним за предметом закупівлі договором вважати договір: або за предметом закупівлі пластику для 3D друку, або договір за кодом ДК 021:2015:19520000-7.; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати копію установчого документу Учасника; - надати розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та/або протокол зборів засновників, тощо; - надати інший аналогічний договір, що буде відповідати вимогам додатку 1 до тендерної документації. Керуючись частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо усунути вищезазначені невідповідності та надати інформацію протягом 24 годин відповідно ч.9 ст. 26 Закону.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.