Період оскарження умов закупівлі - по 26-05-2025, 00:00
Термін поставки зазначений в оголошенні є орієнтовним. Визначальним є термін відповідно до умов тендерної документації.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 33 510 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 300 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент патрульної поліції |
| ЄДРПОУ: | 40108646 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Дегтярева |
| Телефон: | +380676391456 |
| E-mail: | n.degtiareva@patrol.police.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасника ТОВ «ОЛЬХОН»: 1. учасником надано Статут не в повному обсязі; 2. в довідці, складеній самостійно учасником, яка містить відомості про учасника, відсутня інформація про форму власності; 3. учасником надано наказ про призначення та протокол зборів викладені іноземною мовою; 4. учасником надана інструкція по експлуатації, яка не відповідає тендерній пропозиції, а саме: - відсутня запропонована модель товару - пристрій запису та відтворення звукових повідомлень DTR-08-GSM-TEL (1 канал); - розбіжності в ефективному частотному діапазоні запису тракту. Враховуючи вищезазначене, Учаснику ТОВ «ОЛЬХОН» потрібно надати документи (дозавантажити до тендерної пропозиції) відповідно до зазначених вимог, а саме: 1. Статут в повному об’ємі із всіма змінами та доповненнями, відповідно до підпункту 1 пункту 1 Додатку № 1 до Документації; 2. Довідку, складену самостійно учасником, яка містить відомості про учасника, а саме про: а) місцезнаходження учасника, телефон, факс, електронна адреса (за наявності), банківські реквізити; б) ідентифікаційний код юридичної особи учасника (код ЄДРПОУ); в) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові, телефон для контактів) - для учасників-юридичних осіб, а також відомості щодо особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції в рамках даної процедури закупівлі (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів) у разі, якщо пропозиція підписується іншою особою ніж керівник; г) форму власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб), відповідно до підпункту 6 пункту 1 Додатку № 1 до Документації; 3. Документи, що підтверджують повноваження представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору, відповідно до пункту 7 Розділу І Тендерної документації та підпункту 4 пункту 1 Додатку № 1 до Документації; 4. Посібник користувача та/або інструкцію запропонованого товару, відповідно до підпункту 4 пункту 6 Додатку № 1 до Документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.