Період оскарження умов закупівлі - по 02-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 367 490 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 16 837,45 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 04362489 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Ліщинецька |
| Телефон: | +380978077679 |
| E-mail: | n_lischuna@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08130, Україна, Київська область,КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКИЙ Р-Н, С. ПЕТРОПАВЛІВСЬКА БОРЩАГІВКА, ВУЛ. ЯРОСЛАВА МУДРОГО, БУД. 1-А |
12 |
У зв’язку із необхідністю детального вивчення та значним обсягом документів, що подано учасником у складі тендерної пропозиції, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частини другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» не изастосовується) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до п.1 Розділу 3 до тендерної документації Учасник повинен надати Документальне підтвердження (довідку довільної форми) про дотримання передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля при виконанні робіт Учасником не надано зазначеної довідки. Усунути невідповідність шляхом подання відповідних документів. 2. Відповідно до п. 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 тендерної документації Перелік та кількість необхідного обладнання для виконання робіт: - Тахеометр – не менше1 шт.; - Персональний комп’ютер/ ноутбук – не менше 1 шт.; - Вимірювач захисного шару бетону ІПА-МГ4 / або еквівалент – не менше 1 шт.; - Вимірювач міцності бетону – не менше 1 шт.; - Принтер – не менше 1шт.; - Автомобіль – не менше 1 шт.; - Ліцензоване програмне забезпечення. Програмний комплекс АВК-5, або інший програмний комплекс, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації, нормативно-правовової бібліотеки, що буде використовуватися при виконанні робіт, які є предметом даної закупівлі. - Ліцензоване програмне забезпечення. Інформаційно-довідкова система нормативно-правового забезпечення діяльності проектних або будівельних організацій України (нормативно-правова бібліотека, що буде використовуватися при виконанні робіт, які є предметом даної закупівлі)… Для підтвердження правових підстав щодо наявності ліцензійного програмного забезпечення Учасник надає: - чинний договір/ліцензія/сертифікат/тощо. Учасником на виконання вимог надано довідку у формі встановленій замовником в якій зазначено Інформаційно-довідкова система нормативно-правового забезпечення діяльності проектних або будівельних організацій України – Договір 2306281, проте не надано договору та сертифікату що посвідчує наявність зазначеної системи. Усунути невідповідність шляхом подання відповідних документів. Відповідно до п. 1.3 ««Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 тендерної документації Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: 1. - довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг з підтвердженням відповідності лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо, або свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на термін будівництва; Учасником не надано довідку про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг з підтвердженням відповідності лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо, або свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на термін будівництва. Усунути невідповідність шляхом подання відповідної довідки. 4. .Відповідно до п. 3.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 тендерної документації Додатково у складі тендерної пропозиції учасник надає: Позитивний лист–відгук замовника (контрагента) щодо виконання наданого аналогічного договору із обов’язковою інформацією щодо якості наданих послуг/виконаних робіт, стану виконання договору) категорії складності об’єкту будівництва, наказ про призначення технічного нагляду на об’єкті, відсутності з боку замовника робіт (послуг) претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. Учасником надано відгук вих. №4-2703-2025 від 27.03.2025 року від управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради, проте на зазначеному листі відсутня печатка державного органу. Відповідно до Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженими наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5 та зареєстрованими в Мін’юсті 22.06.2015 за № 36/27181 які встановлюють єдині вимоги щодо створення управлінських документів і роботи зі службовими документами, а також порядок їх архівного зберігання в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях незалежно від форм власності документи які створюються державними органами та органами місцевого самоврядування повинні містити гербову печатку. Усунути невідповідність шляхом подання відповідного документа з врахуванням вимог діючого законодавства. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1) Усунути невідповідність шляхом подання відповідної довідки; 2) Усунути невідповідність шляхом подання відповідних документів. 3) Усунути невідповідність шляхом подання уточненої довідки. 4) Усунути невідповідність шляхом подання відповідного документа з врахуванням вимог діючого законодавства.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.