Період оскарження умов закупівлі - по 30-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 246 411,30 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 232,06 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
| ЄДРПОУ: | 21313677 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.xaec.org.ua/ |
| Контактна особа: | Кротких Юлія Сергіївна |
| Телефон: | 380384263867 |
| E-mail: | krotkykh.yuliia@khnpp.atom.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Хмельницька область,Нетішин, |
3 |
Протокол УО №104 від 09.04.2025
1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1 на вимогу пункту І Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ПАТ «СОЛДІ І КО» у складі тендерної пропозиції надано Анкету, де у пункті 1 розділу «ДОКУМЕНТИ» учасник зазначив, що у складі тендерної пропозиції надається Свідоцтво про державну реєстрацію та Свідоцтво платника ПДВ. Проте, зазначені документи відсутні у складі тендерної пропозиції учасника. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток №1). Згідно пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації учасник надає у складі тендерної пропозиції Анкету щодо участі у процедурі закупівлі за підписом керівника/уповноваженої особи учасника (для учасників-юридичних осіб) або підписом учасника – фізичної особи, фізичної особи-підприємця та скріплена печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність за наявності печатки), згідно з Додатком №7 до тендерної документації, а також всі документи, відповідно до переліку, зазначеного у розділі «ДОКУМЕНТИ*» Анкети. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ПАТ «СОЛДІ І КО» необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей розмістити в електронній системі закупівель: 3.1 Документи, зазначені учасником у пункті 1 розділу «ДОКУМЕНТИ» Анкети, а саме: Свідоцтво про державну реєстрацію та Свідоцтво платника ПДВ.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.