Період оскарження умов закупівлі - по 24-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 871 587,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 24 357,94 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 41321682 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бобенчик Уляна Богданівна |
| Телефон: | +380322546854 |
| E-mail: | ulana.0505@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79022, Україна, Львівська область,Львів, вул. Виговського, 34 |
6 |
Протокольне рішення (протокол) №11ВТ уповноваженої особи Відділу освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради м. Львів «04» серпня 2025 р. Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «БІЛД ЛІДЕР»(ЄДРПОУ 45438322) (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі: «Проведення невідкладних аварійно-відновлювальних робіт з відновлення експлуатаційної придатності і виведення із аварійного стану окремих конструкційних елементів будівлі (фасаду) Закладу дошкільної освіти (ясла-садок) "Казка" Львівської міської ради за адресою: м.Львів, вул. Патона, 24, постраждалих внаслідок ракетного удару зі сторони країни-агресора російської федерації 15.08.2023р.»(ДК 021:2015: (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-07-11-010874-a. По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій). Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 25.08.2025. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа Уляна БОБЕНЧИК
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «БІЛД ЛІДЕР» (далі - учасник), у тендерній пропозиції щодо закупівлі: «Проведення невідкладних аварійно-відновлювальних робіт з відновлення експлуатаційної придатності і виведення із аварійного стану окремих конструкційних елементів будівлі (фасаду) Закладу дошкільної освіти (ясла-садок) "Казка" Львівської міської ради за адресою: м.Львів, вул. Патона, 24, постраждалих внаслідок ракетного удару зі сторони країни-агресора російської федерації 15.08.2023р.»(ДК 021:2015: (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)». 1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1.1. У поданій тендерній пропозиції учасник не надав: - скан-копію свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або бухгалтерською довідкою в якій відображено основні засоби підприємства/товариства, а саме: компресор пересувний з електродвигуном Глухівський завод ПКС-7.. - на навантажувач фронтальний LTMG LT920 JCB|205, який орендується в ТОВ «БУДПРОМСЕРВІС» - копії документів, які підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою: копії чинних договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік обладнання та матеріально-технічної бази, яка орендується разом з актами прийому-передачі або копії чинних договорів про надання послуг або інші цивільно-правові договори, які укладені відповідно до чинного законодавства, тощо. 1.2. В довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів № 25-07/14 на виконання робіт «Капітальний ремонт будівлі учбового корпусу № 6 за адресою: м. Дніпро, проспект Яворницького,19»зазначена сума виконаних робіт 987582,54 грн., а в актах форми КБ-2 та довідки за формою КБ-3 зазначена сума 987580,20 грн. 1.3 Договірна ціна не підписана інженером-кошторисником із проставленням печатки інженера-кошторисника 2. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 2.1. Згідно п. 1 додатку 2 до тендерної документації, зазначено, що: «– учасник повинен мати власне або орендоване обладнання для виконання робіт тощо; – у випадку відсутності в учасника окремих видів техніки і обладнання він повинен мати чинні договори з іншими організаціями про надання послуг з виконання окремих вантажно-транспортних чи інших допоміжних робіт/договір оренди, лізингу тощо. Учасник надає: 1.1. Довідку, складену у табличній формі, у якій вказані назва і кількість обладнання та матеріально-технічної бази, власне/орендоване/інше, найменування орендодавця (надавача послуг); 1.2. У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази на договірних засадах надаються копії документів, які підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою: копії чинних договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік обладнання та матеріально-технічної бази, яка орендується разом з актами прийому-передачі або копії чинних договорів про надання послуг або інші цивільно-правові договори, які укладені відповідно до чинного законодавства, тощо; 1.3. Наявність власної автомобільної техніки підтверджується скан-копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або бухгалтерською довідкою в якій відображено основні засоби підприємства/товариства.» 2.2. Згідно п. 3 додатку 2 до тендерної документації, зазначено, що: «Учасник повинен володіти досвідом виконання аналогічних договорів. Аналогічним буде вважатися повністю виконаний договір, предметом якого є капітальний ремонт / ремонтно-реставраційні роботи/реконструкція. Для підтвердження відповідності учасник надає: 3.1. довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох), яка повинна включати інформацію щодо замовників (із зазначенням їх найменувань, адрес, та контактних телефонів) предметів закупівель, суми договору та суми виконаних робіт, а також строків виконання. - скан-копії вказаних у довідці аналогічних договорів разом із документами, які підтверджують їх виконання (акти форми КБ-2 та довідки за формою КБ-3). Скан-копії договорів можуть надаватися з або без додатків.» 2.3. Згідно п. 8.2 додатку 2 до тендерної документації, зазначено, що: «Договірна ціна та розрахунки до договірної ціни, повинні бути підписані інженером-кошторисником із проставленням печатки інженера-кошторисника.» 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 3.1. ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ УЧАСНИК ПОВИНЕН НАДАТИ: - скан-копію свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів або бухгалтерською довідкою в якій відображено основні засоби підприємства/товариства, а саме: компресор пересувний з електродвигуном Глухівський завод ПКС-7. - на навантажувач фронтальний LTMG LT920 JCB|205, який орендується в ТОВ «БУДПРОМСЕРВІС» - копії документів, які підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою: копії чинних договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік обладнання та матеріально-технічної бази, яка орендується разом з актами прийому-передачі або копії чинних договорів про надання послуг або інші цивільно-правові договори, які укладені відповідно до чинного законодавства, тощо. 3.2. ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ УЧАСНИК ПОВИНЕН НАДАТИ: Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів де зазначено суму виконаних робіт на «Капітальний ремонт будівлі учбового корпусу № 6 за адресою: м. Дніпро, проспект Яворницького,19» згідно поданих актів форми КБ-2 та довідки за формою КБ-3 або надати акти на суму зазначену в довідці № 25-07/14 3.3. ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ УЧАСНИК ПОВИНЕН НАДАТИ: Договірну ціну підписану інженером-кошторисником із проставленням печатки інженера-кошторисника. Уповноважена особа Уляна БОБЕНЧИК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.