Закупівлю оголошено - 19-12-2025, 17:17. Дата останніх змін - 19-12-2025, 17:17

Крісла офісні

Крісла офісні... Державна закупівля - UA-2025-12-19-022301-a Крісла офісні від замовника ЮРИДИЧНИЙ ДЕПАРТАМЕНТ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 12/19/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-19-022301-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-19-025121-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-12-2025, 17:17
по 24-12-2025, 00:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
498760
498 760 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ЮРИДИЧНИЙ ДЕПАРТАМЕНТ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:26360701 Досьє YouControl
Контактна особа:Наталія Тимчишин
Телефон:+380322975702
E-mail:tymchyshyn.nataliia@lvivcity.gov.ua
Місцезнаходження:
79008, Україна, Львівська область,місто Львів, ПЛОЩА РИНОК, 1
0
+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крісла офісні

37
штука
79008 , Україна , Львівська область , м. Львів , пл. Ринок, 1 ,
по 26-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БрендNARBUTASАктивна19-12-2025, 17:16
Основний матеріал корпусупластикАктивна19-12-2025, 17:16
Основахрестовина з роликамиАктивна19-12-2025, 17:16
Матеріал оббивки спинкисіткаАктивна19-12-2025, 17:16
Матеріал оббивки сидіннятканинаАктивна19-12-2025, 17:16
ГойданняТакАктивна19-12-2025, 17:16
Регулювання висоти спинкиНіАктивна19-12-2025, 17:16
Наявність підлокітниківТакАктивна19-12-2025, 17:16
Регулювання висоти сидінняТакАктивна19-12-2025, 17:16
Висота спинки у верхньому положеннівід 1145 до 1145міліметрАктивна19-12-2025, 17:16
Висота сидіння у верхньому положеннівід 535 до 535міліметрАктивна19-12-2025, 17:16
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:19-12-2025, 17:17:13
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:19-12-2025, 17:16:22
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата за поставлений Товар проводиться у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця на підставі наданого ним рахунку та накладної за умови наявності відповідного бюджетного фінансування впродовж 10 календарних днів з моменту поставки.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ