Період оскарження умов закупівлі - по 12-03-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції - українська
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 102 570 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 025,70 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1495 |
ЄДРПОУ: | 14321914 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Алла Олександрівна КУЧЕР |
Телефон: | 380674106262 |
E-mail: | AKucher@dpsu.gov.ua |
Місцезнаходження: | Україна |
6 |
Відповідно до пп. 5.11. Додатку 1 Тендерної документації: При здійсненні Учасником будь-яких заходів, пов’язаних з виконанням своїх обов’язків з постачання Замовнику зазначеного в даній тендерній документації предмета закупівлі, повинні застосовуватися заходи щодо захисту навколишнього середовища, передбачені законодавством України та/або міжнародним законодавством для даного типу предмету закупівлі. Учасник повинен надати лист або інший документ, підтверджуючий, що товар є екологічно безпечними (інформація надається в довільній формі).» Учасник у складі Тендерної пропозиції відсутній лист або інший подібний документ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, усунути дані невідповідності шляхом: Учасник повинен надати лист або інший документ, підтверджуючий, що товар є екологічно безпечними (інформація надається в довільній формі)
«Відповідно до п. 1 Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.» Учасник у складі Тендерної пропозиції надав копію паспорту, ідентифікаційного коду, витяг № 2776 з реєстру платників єдиного податку, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, які не містять ні електронного підпису, ні підпису уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа. 2. «Відповідно до пп. 5.3. Додатку 1 Тендерної документації Учаснику потрібно було надати: Паспорт (для учасників-фізичних осіб-підприємців) (всі сторінки)» Учасник у складі Тендерної пропозиції надав копію паспорту, але не всіх сторінок. 3. « Відповідно до пп. 5.6. Додатку 1 Тендерної документації та п. 1 Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Тендерна пропозиція Учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)» Під час перевірки електронного підпису учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify виявлено, що Тендерна пропозиція підписана удосконаленим електронним підписом (УЕП). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, усунути дані невідповідності шляхом: - Завантаження копії паспорту (всіх сторінок), ідентифікаційного коду, витягу № 2776 з реєстру платників єдиного податку, витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та завірення даних документів особистим підписом та печаткою фізичної особи – підприємця або накладання електронного підпису. - Підписанням документів Тендерної пропозиції кваліфікованим електронним підписом.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.