| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 218 668 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 093,34 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина Т0920 |
| ЄДРПОУ: | 26632252 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Сухорукова |
| Телефон: | 380671889893 |
| E-mail: | gdzt0920@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі були виявлені наступні невідповідності в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: 15.1. Цінову пропозицію учасника відповідно до форми, наведеної в Додатку № 2 до Оголошення (в ціновій пропозиції обов’язково вказати виробника товару та країну походження товару). Встановлено, що Учасник надав Цінову пропозицію, Вих.№ 2Т від 04.11.2024р. в якій у рядку «Разом без ПДВ» вказана невірна сума. 15.8. Учаснику закупівлі надати інформаційну довідку в довільній формі, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: повне найменування; юридичну адресу; поштову або фактичну адресу; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); банківські реквізити (поточний рахунок, назву банку, у якому відкритий рахунок та МФО); тел./факс; е-mail; посаду керівника підприємством та ПІБ (для ФОП зазначається ПІБ). Встановлено, що Учасник надав Інформаційну довідку з відомостями про учасника Вих.№ 5Т від 04.11.2024р., але електронна адреса е-mail не співпадає з адресою вказаною у ціновій пропозиції. 15.13. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) з копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента (-ів) стосовно позитивної співпраці з учасником по аналогічному предмету закупівлі (Примітка: Аналогічними вважаються виконані договори на постачання такого товару як: рукавички зимові). Встановлено, що Учасник надав Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі Вих.№ 10Т від 04.11.2024р., але вказаний в ній предмет договору не відповідає вимогам Замовника. 15.14. Учаснику закупівлі надати Гарантійний лист в довільній формі щодо підтвердження Учасником технічних, якісних, кількісних характеристик товару та вимог до поставки відповідно до Оголошення. Встановлено, що Учасник не надав гарантійний лист в довільній формі щодо підтвердження Учасником технічних, якісних, кількісних характеристик товару та вимог до поставки відповідно до Оголошення. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.