Період оскарження умов закупівлі - по 09-06-2025, 00:00
Асортимент, кількість послуг та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 556 489,67 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 782,45 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 22800735 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://cherkasyoblenergo.com/ |
| Контактна особа: | Сергій ІГНАТЕНКО |
| Телефон: | +380472395343 |
| E-mail: | s.ihnatenko@cherkasyoblenergo.com |
| Місцезнаходження: | 18002, Україна, Черкаська область,місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах згідно предмету закупівлі: Послуги з супроводу програмного забезпечення для автоматизації фінансово-економічної діяльності підприємства "Дебет Плюс V12" (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою), в Учасника торгів - ФОП "ШАТОХІН ВЛАДИСЛАВ ВІКТОРОВИЧ" (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: Відповідно до п. 4.2. Розділу 4 Додатку 4 до тендерної документації І. Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, 4.2. Довідка в довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не менше 3 (трьох) осіб, у тому числі не менше 2 працівників із досвідом роботи не менше 5 років. Довідка має містити наступні відомості: № з/п Прізвище ім’я по батькові працівника Посада Досвід роботи (не менше 5 років) Освіта 1 2 3 документи, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників, тощо; Учасник не надав в складі пропозиції, документи, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників, тощо. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до п. 7.3. Розділу 7 Додатку 4 до тендерної документації І. Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, 7.3. Заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)*. * Ціна Договору учасником зазначається у відповідності до тендерної пропозиції учасника. Учасником подано наступний файл 073-Проект договору.pdf, який не містить підпису учасника та не скріплений печаткою. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 20.06.2025
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах згідно предмету закупівлі: Послуги з супроводу програмного забезпечення для автоматизації фінансово-економічної діяльності підприємства "Дебет Плюс V12" (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою), в Учасника торгів - ФОП Клименко Ігор Миколайович (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: Відповідно до п. 1.1. Розділу 1 Додатку 4 до тендерної документації І. Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, відповідно до п.п. 1.8-1.10 п. 1 «Терміни, які вживаються в тендерній документації» Розділу І. «Загальні положення» тендерної документації Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають Згоду суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю. В складі пропозиції Учасника наявні документи, що містять персональні дані, а саме: 5_Клименко И.Н. Лист 1.jpg 5_Клименко И.Н. Лист 2.jpg 7_Паспорт_с_1_з_5_штамп.jpg 7_Паспорт_с_2_з_5_штамп.jpg 7_Паспорт_с_3_з_5_штамп.jpg 7_Паспорт_с_4_з_5_штамп.jpg 7_Паспорт_с_5_з_5_штамп.jpg 8_Іденткод_штамп.jpg, проте в складі документів Учасника, відсутня Згода суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до п. 6.2. Розділу 6 Додатку 4 до тендерної документації І. Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, 6.2. У разі, якщо учасник процедури закупівлі планує залучати субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця(співвиконавців) до виконання робіт/надання послуг, вартість яких складає не менше, ніж 20% вартості договору про закупівлю, в тендерній пропозиції необхідно надати: - довідку, підписану учасником процедури закупівлі, з інформацією про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник процедури закупівлі планує залучати до виконання робіт/надання послуг як субпідрядника/співвиконавця (назва організації, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; юридична та фізична адреси; П.І.Б., посади керівників, перелік та обсяг робіт, які будуть виконуватись; телефон, e-mail, орієнтовна вартість та % в загальному обсязі робіт/послуг, які передбачається доручити субпідряднику/співвиконавцю, (грн.; %)). Довідка повинна супроводжуватись: - договором про наміри чи іншим документом, що підтверджує домовленість з суб’єктом господарювання, якого пропонується залучити в якості субпідрядника/співвиконавця; - дозволами, наданими субпідряднику/співвиконавцю, на виконання робіт підвищеної небезпеки та іншими дозволами, передбаченими чинним законодавством, необхідними для виконання видів робіт/надання послуг, на які залучається субпідрядник/співвиконавець; - ліцензією або документом дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Якщо учасник не планує залучати субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця (співвиконавців) до виконання робіт чи послуг, то такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідний інформаційний лист у довільній формі. У складі пропозиції учасника відсутній лист у довільній формі про те, чи планує (чи не планує) він залучати субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця (співвиконавців) до виконання робіт чи послуг. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до п. 10.3. Розділу 10 Додатку 4 до тендерної документації І. Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, 10.3. Копію сертифікат, що підтверджує наявність дозволу на використання функцій обміну між комп’ютерною програмою ПЗ «Дебет Плюс V12» та «Астор 8». Учасником подано файл - Сертифікат Астор 8 (лист -поясн).pdf, який містить пояснення про отримання Учасником сертифікату, що підтверджує наявність дозволу на використання функцій обміну між комп’ютерною програмою ПЗ «Дебет Плюс V12» та «Астор 8» - 16.06.2025 р. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 16.06.2025
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.