Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 97 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БОГДАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
ЄДРПОУ: | 37735655 Досьє YouControl |
Сайт: | http://med.rda.dp.ua/ |
Контактна особа: | Гречка Катерина Борисівна |
Телефон: | +380953316422 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 51400, Україна, Дніпропетровська область,місто Павлоград, вулиця Хуторська, 9 |
0 |
Місце поставки товарів: Поставка товару здійснюється частинами та виключно за заявкою Замовника до 31 грудня 2024 року. Поставка Товару, розвантаження та занесення Товару на склад Покупця здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника та у супроводі його офіційного представника на адресу Покупця: - Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Хуторська, буд. 9; -Павлоградський район, с. Богданівка, вул. Українська, буд. 35-Б; - Павлоградський район, с. Богданівка, вул. Затишна, буд. 22; - Павлоградський район, с. Булахівка, пров. Лікарняний, буд. 14-А; - Павлоградський район, с. Межиріч, вул. Шевченка, буд. 67-А; - Павлоградський район, с. Нова Дача, вул. Молодіжна, буд. 22; - Павлоградський район, с. Троїцьке, вул. Шевченка, буд. 25-А; - Павлоградський район, с. Богуслав, вул. Першотравнева, буд. 335. Поставка товару через кур’єрську транспортну компанію («Нова Пошта», «Meest express» тощо) не допускається. Постачальник гарантує походження та якість товару, що закуповується Замовником. На момент укладення договору Постачальник зобов’язаний надати Замовнику копії документів, які підтверджують походження та відповідність технічним характеристикам, що зазначені в Додатку №1, а саме надається довідка в довільній формі від виробника або дилера, дистриб’ютора чи представника виробника на території України, що товар не походить з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламська Республіка Іран та декларація про відповідність, сертифікат відповідності, чи інший документ, який підтверджує країну походження товару. Постачальник повинен внести під час укладення Договору забезпечення виконання зобов’язань за Договором у розмірі 5 % ціни Договору, зазначеної в п. 2.1., шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Покупця IBAN: UA 33 305299 00000 260010 505 444 33 в АТ КБ "ПРИВАТБАНК", одержувач: КНП "Центр ПМСД" Богданівської сільської ради Дніпропетровської області", код ЄДРПОУ 37735655, ІПН № 377356504105, Свідоцтво платника ПДВ № 1904104500039 та надати підтвердження здійснення зазначеного платежу у вигляді платіжної інструкції. Учасник, якого майданчиком/ЕСЗ буде визнано переможцем, до укладення основного Договору на поставку товару, Обов’язково повинен надати Замовнику (на електронну адресу: [email protected]) цінову пропозицію з зазначенням остаточної вартості товару, де буде вказано розрахунок ціни за одиницю запропонованого товару (а саме зазначено ціна без ПДВ, ПДВ та ціна за одиницю товару з ПДВ) для того, щоб Замовник мав змогу внести відповідну інформацію до системи обліку закладу. Тендерна пропозиція надається окремим файлом у форматі Word. Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені до другого знаку після коми (соті). Тендерна пропозиція не може містити арифметичних помилок, зокрема не допускається розходжень між ціною одиниці та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю на кількість або інших арифметичних дій. Наявність арифметичних помилок або невідповідностей умовам Додатку №1 до тендерної документації в тендерній пропозиції учасника призводить до її відхилення. Оплата товару за рахунок коштів місцевого бюджету.