Закупівлю оголошено - 19-11-2024, 11:01. Дата останніх змін - 19-11-2024, 11:01

Масло солодковершкове 73%, ДСТУ 4399

Масло солодковершкове 73%, ДСТУ 4399... Державна закупівля - UA-2024-11-19-004380-a Масло солодковершкове 73%, ДСТУ 4399 від замовника Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради від 11/19/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-11-19-004380-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-11-19-003177-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-11-2024, 11:01
по 22-11-2024, 01:00

1. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, ДСТУ (зокрема, але не виключно, Законам України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). 2. Якісні характеристики товару вказані в проекті договору додатку №1. Залишок терміну зберігання на момент поставки продуктів повинен бути не менше 90% від терміну зберігання, який встановлений підприємством-виробником. 3. Поставка товару дрібними партіями 2 рази на місяць з 9:00 до 14:00, відповідно до заявки замовника (графік поставок та дні завозу товару можуть змінюватися Замовником враховуючи потреби закладу) на адресу закладу: Житомирська область, м. Бердичів, пров. Перемоги, 4. Доставка продукції здійснюється в комору «Замовника». 4. Постачальник зобов’язується здійснювати поставку Товару автотранспортом обладнаним для перевезення продуктів харчування, а особи (водій, експедитор) зайняті перевезенням харчових продуктів повинні мати діючу особисту медичну книжку та мають бути забезпечені санітарним одягом, засобами захисту. 5. Завантаження та вивантаження товару у комору закладу здійснюється представниками «Постачальника» у домовлений з «Замовником» час. 6. Строки поставки товару: з моменту підписання договору до 31.12.2024 року. 7. Оплата Замовником може здійснюватися із відстрочкою платежу не пізніше ніж протягом 60 (шестидесяти) календарних днів після отримання рахунка та накладної за поставлену продукцію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюватиметься протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 8. Разом з кожною партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (накладна, товаро-транспортна накладна, сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. 9. Товар повинен передаватися у заклад в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, "Постачальник" повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 1 (одного) робочого дня. 10. Пересилка документів на товар здійснюється за рахунок "Постачальника" в обидві сторони.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
199000
199 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради
ЄДРПОУ:03188458 Досьє YouControl
Контактна особа:Пудрій Юлія Михайлівна
Телефон:380977259444
E-mail:inblur20@gmail.com
Місцезнаходження:
13300, Україна, Житомирська область,Бердичів, пров. Перемоги, 4
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Масло солодковершкове 73%, ДСТУ 4399

500
кілограм
13300 , Україна , Житомирська область , Бердичів , пров. Перемоги, 4 ,
по 31-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ВидсолодковершковеАктивна19-11-2024, 11:01
Відповідність ДСТУДСТУ 4399Активна19-11-2024, 11:01
Вміст жиру73відсотокАктивна19-11-2024, 11:01
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:19-11-2024, 11:01:37
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:19-11-2024, 11:01:30
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          60
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ