Період оскарження умов закупівлі - по 14-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 548 860 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 744,30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ШИРОКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЗАПОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 26013402 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Вікторівна Макаренко |
| Телефон: | +380632182714 |
| E-mail: | gromada.document@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 70413, Україна, Запорізька область,с. Широке, вул. Центральна, 1 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей Керуючись п.43 Особливостей: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей повинен їх виправити. Перелік невідповідностей: 1. Вимогою п. 5. «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» п.п. 5.1. В складі пропозиції надати лист-гарантію встановленого зразка, адресованим уповноваженій особі та датованим не раніше строку подання тендерної пропозиції. Учасником наданий файл з назвою 24. Лист-гарантія, який за змістом відповідає вимогам Тендерної документації, але відсутня інформація щодо: - адресованим уповноваженій особі; - датованим не раніше строку подання тендерної пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.