Закупівлю оголошено - 27-07-2025, 16:18. Дата останніх змін - 27-07-2025, 16:23

Капітальний ремонт технологічного обладнання (зливо-наливна естакада, насосна станція світлих нафтопродуктів, автомобільна зливо-наливна естакада, технологічні трубопроводи)

Капітальний ремонт технологічного обладнання (зливо-наливна естакада, насосна станція світлих нафтопродуктів, автомобільна зливо-наливна естакада, тех... Державна закупівля - UA-2025-07-27-000198-a Капітальний ремонт технологічного обладнання (зливо-наливна естакада, насосна станція світлих нафтопродуктів, автомобільна зливо-наливна естакада, технологічні трубопроводи) від замовника Військова частина А2756 від 7/27/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-27-000198-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-27-000146-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 27-07-2025, 16:18
по 01-08-2025, 10:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 01-08-2025, 10:00
по 06-08-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено з початком прийому пропозицій

Спрощена закупівля
Статус:Період уточнень
Бюджет:
140288610
140 288 610 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:701 443,05 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:701 443,05 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина А2756
ЄДРПОУ:07644539 Досьє YouControl
Контактна особа:Баталін Іван Миколайович
Телефон:+380678167770
E-mail:Ivanbatalin_m@post.mil.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна, Одеська область,Одеса,
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Капітальний ремонт технологічн ...
140 288 610 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт технологічного обладнання (зливо-наливна естакада, насосна станція світлих нафтопродуктів, автомобільна зливо-наливна естакада, технологічні трубопроводи)

1
робота
Україна Одеська область
по 01-12-2026
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


Документи позиції
Тип документа: Проект договору
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Проект договору
    публічнийЕкспортовано:27-07-2025, 16:18:28
      Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
      +-
      Пропозиції
      + -
      Документи тендеру
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:27-07-2025, 16:23:32
          Інші
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Інший
            публічнийЕкспортовано:27-07-2025, 16:18:28
            Інший
            публічнийЕкспортовано:27-07-2025, 16:18:28
            Інший
            публічнийЕкспортовано:27-07-2025, 16:18:28
            Інший
            публічнийЕкспортовано:27-07-2025, 16:18:28
            Інший
            публічнийЕкспортовано:27-07-2025, 16:18:28
            Інший
            публічнийЕкспортовано:27-07-2025, 16:18:28
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:27-07-2025, 16:18:28
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт технологічного обладнання (зливо-наливна естакада, насосна станція світлих нафтопродуктів, автомобільна зливо-наливна естакада, технологічні трубопроводи)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  0,50
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-07-2025, 16:18:24
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників , Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку №5 до Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення спрощеної закупівлі: 701 443 грн. 05 коп. (сімсот одна тисяча чотириста сорок три гривні 05 копійок). (вартісні межі — 0.5 відсотка очікуваної вартості закупівлі для виконання робіт) Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 45 (сорок п’ять ) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта (у разі якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо оголошення спрощеної закупівлі зазначаються: —дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва банківської (казначейської) установи: __________ р/р (IBAN): ________________________ МФО: _____________ код ЄДРПОУ: _______________ Найменування: Військова частина А2756 Банківська гарантія подається окремо, заздалегідь заархівованою інформацією, у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку, страховій компанії або іншій фінансовій компанії, яка має відповідні дозвільні документи для ведення такої господарської діяльності. Не вважається достатнім підтвердженням надання забезпечення пропозиції подання електронного файлу банківської гарантії без додаткових супровідних файлів (якщо вони є обов’язковими) та/або подання власноручно зміненого Учасником файлу банківської гарантії (перейменованого, включеного до складу інших файлів) та/або вчинення інших дій, що призводить до неможливості перевірки автентичності електронного-цифрового підпису. У разі отримання письмового звернення від учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, Замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції/пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Забезпечення пропозиції повертається учаснику у разі: 1. закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3. відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2. не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3. ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти робочих днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення пропозиції.
                  Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку №5 до Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення спрощеної закупівлі: 701 443 грн. 05 коп. (сімсот одна тисяча чотириста сорок три гривні 05 копійок). (вартісні межі — 0.5 відсотка очікуваної вартості закупівлі для виконання робіт) Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 45 (сорок п’ять ) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта (у разі якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо оголошення спрощеної закупівлі зазначаються: —дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва банківської (казначейської) установи: __________ р/р (IBAN): ________________________ МФО: _____________ код ЄДРПОУ: _______________ Найменування: Військова частина А2756 Банківська гарантія подається окремо, заздалегідь заархівованою інформацією, у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку, страховій компанії або іншій фінансовій компанії, яка має відповідні дозвільні документи для ведення такої господарської діяльності. Не вважається достатнім підтвердженням надання забезпечення пропозиції подання електронного файлу банківської гарантії без додаткових супровідних файлів (якщо вони є обов’язковими) та/або подання власноручно зміненого Учасником файлу банківської гарантії (перейменованого, включеного до складу інших файлів) та/або вчинення інших дій, що призводить до неможливості перевірки автентичності електронного-цифрового підпису. У разі отримання письмового звернення від учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, Замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції/пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Забезпечення пропозиції повертається учаснику у разі: 1. закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3. відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2. не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3. ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти робочих днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення пропозиції.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-07-2025, 16:18:24
                  2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт технологічного обладнання (зливо-наливна естакада, насосна станція світлих нафтопродуктів, автомобільна зливо-наливна естакада, технологічні трубопроводи)
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
                  1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  2
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-07-2025, 16:18:24
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю , 1. Відповідно до статті 27 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним забезпечення виконання Договору про закупівлю. 2. Учасник, який визнаний переможцем, не пізніше дати укладення Договору, повинен надати забезпечення виконання даного Договору розміром 2 відсотків його вартості (за вартість Договору приймається ціна пропозиції Учасника-переможця спрощеної закупівлі за результатами проведення електронного аукціону). 3. Забезпечення виконання Договору підряду надається у вигляді безвідсоткового депозиту. Призначення депозиту: Забезпечення виконання договору по об’єкту : “Капітальний ремонт технологічного обладнання (зливо-наливна естакада, насосна станція світлих нафтопродуктів, автомобільна зливо-наливна естакада, технологічні трубопроводи) складу пального та мастильних матеріалів військової частини А2756”. Банківські реквізити Замовника: Рахунок: UA Код ЄДРПОУ: Банк : МФО: Строк дії депозиту повинен бути не менше строку повного виконання Учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором. 4. Замовник повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. 5. У разі невиконання або неналежного виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю не повертаються учаснику-переможцю, та підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
                  Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  0
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-07-2025, 16:18:24
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Інформаційна довідка, що містить інформацію про наявність у учасника основних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій, необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів, та обладнання, технологій, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг, надання послуг тощо), необхідно зазначити № та дату договору оренди або лізингу тощо і найменування організації, в якій залучаються будівельні машини, механізми та обладнання тощо. Обов’язкова наявність наступних машин, механізмів – згідно Додатку №1 Таблиці Будівельні машини і механізми На підтвердження інформації викладеної в довідці Учасником надаються: 2.1. Якщо машини, механізми, обладнання, тощо є власністю Учасника - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. 2.2. Якщо машини, механізми, обладнання та технології не є власністю учасника або субпідрядника, а залучені, то Учасником подаються дійсні та чинні, протягом всього строку дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми, устаткування, обладнання та технології та акти приймання-передачі (зазначеними у договорі) учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці будівельні машини, механізми, обладнання та технології. Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг, тощо) щодо незаперечення використання його машин, механізмів обладнання та технології для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт. Учасник повинен підтвердити, що він у разі визнання його Переможцем матиме можливість базування персоналу та матеріально-технічних ресурсів для проведення робіт у Одеській області (шляхом надання гарантійного листа у складі пропозиції Учасника). Якщо відповідне місце базування персоналу та матеріально-технічних ресурсів не буде власністю Учасника або субпідрядника, а буде залученим, то до моменту підписання Договору про закупівлю Учасником закупівлі подаються дійсні та чинні, протягом всього строку дії Договору про закупівлю договорів оренди, на усі відповідні місця базування персоналу та матеріально-технічних ресурсів. Додатково Учасником до моменту підписання Договору про закупівлю надається підтвердження відповідних прав власності орендодавців або субпідрядника.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-07-2025, 16:18:24
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Довідку про наявність кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід, згідно запропонованої форми наведеної у пункті 3 Додатку 3 до оголошення. Обов’язкова наявність наступних фахівців: • Головний інженер (обов'язкова наявність проходження навчання з охорони праці за НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском», НПАОП 0.00-5.11-85 «Типова інструкція з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт»); • Фахівець, який має кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника у частині кошторисної документації, (обов'язкова наявність вищої або середньо-спеціальної освіти в галузі будівництва – надаються: відповідні дипломи про фахову освіту, діючий сертифікат); • Інженер з охорони праці (обов'язкова наявність проходження навчання з охорони праці за НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском», НПАОП 0.00-5.11-85 «Типова інструкція з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт»); • Майстер (обов'язкова наявність проходження навчання з охорони праці за НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском», НПАОП 0.00-5.11-85 «Типова інструкція з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт»); • Відповідні фахівці робітничих спеціальностей не менше 5 чоловік, а саме: - зварювальників 6-го розряду- не менше 2-ох осіб; - газорізальник – не менше 1-єї особи; - слюсар 3-го розряду – не менше 2-ох осіб. У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують працевлаштування працівників у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників. Для підтвердження інформації вказаної Учасником у довідці про наявність документально підтвердженого учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації наведеної в пункті 3 Додатку 3 до оголошення, учасник у складі пропозиції надає: 1) копії/оригінали трудових книжок (перша, передостання та остання із заповнених сторінок), або копії /оригінали наказів про призначення/сумісництво, або копії/оригінали трудових договорів, копії/оригінали договорів цивільно-правового характеру не розглядаються Замовником як підтвердження кваліфікаційних вимог та їх надання буде вважатися невідповідністю тендерної пропозиції Учасника. 2) сканкопії посвідчень, сертифікатів чи інших документів, які підтверджують кваліфікацію працівників, на кожного працівника, який зазначений у довідці.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-07-2025, 16:18:24
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, згідно форми наведеної у пункті 2 Додатку 3 до оголошення. Для підтвердження інформації вказаної Учасником у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору наведеної в Додатку 3 до оголошення, учасник у складі пропозиції надає: • не менше двох копій аналогічних договорів* зазначених в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з усіма додатками до договору (ів) та усіма його (їх) невід’ємними частинами; • скан-копію документу (ів), які засвідчують факт, надання послуг (акти прийому передачі та/або видаткові накладні), на усю суму аналогічного договору. • оригінали листів-відгуків від Замовників щодо фактичного виконання аналогічних договорів з зазначенням предмету договору, реквізитів договору, відсутності претензійної роботи за даним договором зі сторони Замовника, якістю виконаних робіт/наданих послуг. *Аналогічним договором в розумінні цього оголошення є договір на надання послуг та/або виконання робіт з ремонту будівель/споруд/приміщень/комунікацій (клас наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з значними (СС3) наслідками) на суму понад 5000 тис. грн. в межах одного договору, за період 2023 -2025 року.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-07-2025, 16:18:24
                  4. Наявність фінансової спроможності
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність за останній звітний період року. Обсяг річного доходу (виручки) повинен бути не менш ніж 40 відсотків очікувальної вартості предмета закупівлі. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи. У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасника, учасник має надати лист пояснення, що до роз’яснення із посиланням на відповідні норми Закону. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 27-07-2025, 16:18:24
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ