Період оскарження умов закупівлі - по 06-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 69 700 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 348,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Медичне об'єднання Луцької міської територіальної громади" |
| ЄДРПОУ: | 01982985 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ковальчук Ольга |
| Телефон: | +380332252589 |
| E-mail: | lmkl@lmkl.lutsk.ua |
| Місцезнаходження: | 43024, Україна, Волинська область,ЛУЦЬК, пр-т Відродження, 13 |
1 |
Замовником під час проведення оцінки тендерної пропозиції було виявлено наступні невідповідності вимогам тендерної документації, зокрема: 1. Відповідно до п. 10.2. Додатку 1 учасник повинен був надати копію усіх сторінок паспорту (для фізичних осіб-підприємців), однак учасником надано лише сторінки 1-11. 2. Відповідно до п.10.9. Додатку 1 учасник повинен був надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР), що містить інформацію про кінцевих бенефіціарних власників, виданий не раніше 01.01.2024 р., однак учасником не надано цього документу 3. Відповідно до п.10.10. Додатку 1 учасник повинен був надати заповнену тендерну пропозицію згідно форми, вказаної у Додатку 1.2. тендерної документації, однак учасником надано тендерну пропозицію, яка не відповідає затвердженій формі (відсутній текст з * (під таблицею). 4. Відповідно до п.10.10. Додатку 1 учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції скан-копію оригіналу документа (дійсного протягом строку дії Договору закупівлі), який підтверджує відносини учасника з компанією-виробником запропонованого Товару (або його офіційним представництвом, або дилером, або дистриб’ютором на території України) на постачання продукції, яка є предметом закупівлі (дилерська угода та/або дистриб'юторський договір та/або сертифікат партнера). Однак, учасником на позицію 2 надано лише довіреність на уповноваженого представника, на позицію 1 – не додано документ, який засвідчує відносини представника із виробником. Враховуючи вищевикладене, Учасник має право протягом 24 год усунути невідповідності шляхом завантаження вищевказаних документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.