| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 136 070 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 680,35 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А 1108 |
| ЄДРПОУ: | 08113287 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Хомин Мар'яна Андріївна |
| Телефон: | +380978522332 |
| E-mail: | tenderprozorro.a1108@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Львівська область,місто, |
5 |
Замовником при проведенні спрощеної закупівлі,у п. 7 Додатку 2 до оголошення спрощеної закупівлі зазначена наступна вимога: 1. Довідка згідно поданої нижче форми: Довідка щодо походження Учасник закупівлі _______________(вказати найменування Учасника) є/не є (обрати одне значення) *громадянином російської федерації/Республіки білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства російської федерації/Республіки білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є російська федерація/Республіка білорусь, *громадянин російської федерації/Республіки білорусь, або **юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства російської федерації/Республіки білорусь; та/або тим хто пропонує в пропозиції товари походженням з російської федерації/республіки Білорусь. Учасник не надав відповідну довідку чим не виконав вимогу Замовника. Відповідно до п.8 Постанови 1275 Замовник У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Для виправлення даної помилки впродовж 24 годин Учаснику необхідно надати: 1) Довідку, за встановленою формою, що вимагалася у п. 7 Додатку 2 до оголошення спрощеної закупівлі – Довідка про походження.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.