Період оскарження умов закупівлі - по 25-04-2025, 00:00
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 17 302 134,19 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 86 510,67 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" |
| ЄДРПОУ: | 40081347 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://uz.gov.ua |
| Контактна особа: | Катерина Селедцова |
| Телефон: | 380444650811 |
| E-mail: | 2019tender@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область,Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
На етапі обговорення умов тендерної документації по закупівлі UA-2025-04-11-007867-a через систему Prozorro 22.04.2025 звернувся учасник процедури закупівлі ТОВ «НВО «Трансавтоматика» з наступним запитанням: «Наше підприємство — провідний вітчизняний, сертифікований виробник світлофорів карликових, комплектів лінзових щоглового світлофора, комплектів лінзових карликового світлофора, головок карликових світлофорів, переїзних світлофорів, яке має завершене освоєння виробництва та виготовляє серійно продукцію згідно технічних умов (ТУ У 34990000-20257178-010:2019, ТУ У 34990000-20257178-016:2021, ТУ У 34632200-20257178- 017:2021 та інші), які погоджені Департаментом автоматики та телекомунікацій АТ «Українська Залізниця», як з основним споживачем та продукція якого відповідає найвищим стандартам якості. Наше виробництво сертифіковане відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2018, що гарантує надійність та високу якість наших рішень, має сертифікати на продукцію № UA.PN.188.2135-25, №UA.PN.188.2136-25 та інші. Наше підприємство планує взяти участь у даній закупівлі ЦЗВ-25Т_072_ВО, але вивчаючи тендерну документацію помітили, що Замовник у Додатку 1 тендерної документації встановив потребу у придбанні тридцяти позиції по коду ДК 021:2015-34990000-3, де фізично жоден з 3-х виробників в Україні не може виготовити повністю всю продукцію згідно з переліком. Таким чином вважаємо, що предмет закупівлі сформований тільки для підприємств, які є представниками (дилерами) потенційних виробників. Тобто, жоден з виробників самостійно не може прийняти участь у закупівлі, що в свою чергу призводить до того, що Замовник не зможе придбати товар за цінами виробників, які є в середньому нижче на 20-30% відсотків від ринкових цін, за рахунок яких користуються представники (дилери). Нам як виробнику не зрозуміла позиція Замовника, який підтримує посередників, а не виробників продукції, та не реагує на звернення виробників, яких потрібно підтримувати в непростий воєнний час. Слід зазначити, що наше підприємство-виробник виготовляє 50 % від об’єму, який Замовник планує придбати згідно Додатку 1 тендерної документації. Тому, у зв’язку з вищевикладеним та усуненням дискримінаційних вимог щодо всіх потенційних виробників, просимо Вас виділити в окремий лот поз 4,5,6,7,8,10,11,12,13,14,19,25,27,28 згідно з Додатком 1 тендерної документації. В іншому випадку залишаємо за собою право звернення до Департаменту автоматики та телекомунікацій АТ «Українська Залізниця» та Антимонопольного Комітету України. Будемо вдячні за розуміння!». Відділом обладнання, який є відповідальним за поділ предмета закупівлі на лоти, було ініційовано відміну закупівлі у зв`язку з неможливістю поділу на лоти. Тобто, у замовника відпала потреба у здійсненні закупівлі товару шляхом проведення однолотової закупівлі та з`явилась потреба в проведенні закупівлі товару шляхом проведення мультилотової закупівлі. Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» у річному плані повинна міститися така інформація: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Враховучи той факт, що електронна система закупівель не дозволяє вносити зміни до річного плану закупівель після оголошення процедури закупівлі в частині відображення кількості лотів, то відсутня технічна можливість привести назву предмета закупівлі у річному плані до оголошення про проведення закупівлі та відобразити поділ на лоти. Підпункт 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (далі – Особливості), яким передбачено, що «Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень». Відповідно до абзацу 6 пункту 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення ВИРІШЕНО: 1. Відмінити процедуру закупівлі «ЦЗВ-25Т_100_ВО: Світлофори, світлофільтр-лінзи, комплекти лінзові, головки світлофорів (34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання)» (UA-2025-04-11-007867-a) на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей: Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
06-05-2025, 00:00
Період оскарження:
з 25-04-2025, 17:05 по 06-05-2025, 00:00
Документи: