Категорія Замовника: Відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно наявної потреби у закупівлі. Вид закупівлі - відбір постачальника шляхом запиту ціни пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (з урахуванням Особливостей, передбачених постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178). Найменування та кількість товару:морква свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 7035- 3000 кг; буряк столовий першого товарного сорту, 5-10 см, ДСТУ 7033-4000 кг; капуста білоголова свіжа, пізньостигла, першого товарного сорту, ДСТУ 7037-5000 кг; цибуля ріпчаста свіжа, вищого товарного сорту, від 5 см, ДСТУ 3234-2500 кг; яблука свіжі, пізньостиглі, першого товарного сорту, ДСТУ 8133-4000 кг. Строк поставки: з дати підписання договору до 31.08.2025.Місцем поставки є адреса Замовника: вул. КИЇВСЬКА, 288, Україна, Вінницька обл., м. Жмеринка, 23100.Доставка товару здійснюється за потребою замовника ( не менше 4-х разів на місяць), в кількості зазначеній в заявці, поданої напередодні до 16.00 в телефонному або письмовому вигляді або електронною поштою. Розрахунки за Товар здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, яка виписується у відповідності до заявки Замовника та специфікації.Поставка товару здійснюється партіями згідно замовлень Замовника у робочі дні та години Замовника протягом 2 (двох) календарних днів з моменту отримання Постачальником заявки на поставку партії Товару від Замовника.Всі витрати, пов'язані з транспортуванням, доставкою, розвантаженням Товару, здійснюється за рахунок Постачальника.Одночасно з передачею кожної партії Товару Постачальник передає Замовнику один оригінальний екземпляр товарно-транспортної накладної та видаткової накладної на відпуск товару і документи, які підтверджуюють якість товару. Замовник здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з моменту отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 561 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Жмеринська центральна районна лікарня" Жмеринської міської ради |
ЄДРПОУ: | 01982525 Досьє YouControl |
Сайт: | https://zmr.crl.org.ua |
Контактна особа: | Інна Вознюк |
Телефон: | +380631074990 |
E-mail: | buhzhcrl@ukr.net |
Місцезнаходження: | 23100, Україна, Вінницька область,м. Жмеринка, вул. Київська, буд. 288 |
0 |