Період оскарження умов закупівлі - по 30-03-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 138 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 386 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 00182082 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лілія Нестеренко |
| Телефон: | +380487376932 |
| E-mail: | lilydaloz@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 65045, Україна, Одеська область,м. Одеса, вул. Буніна, 30 |
| Замовник(и): | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
0 |
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, з урахуванням ч. 3 ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо усунути наступні невідповідності: 1. Для документального підтвердження Згідно Розділу ІІІ пункту 1 ТД Учасник накладає електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП), відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (далі – електронний підпис) на тендерну пропозицію. Враховуючи зазначене, Замовником було здійснено перевірку електронного підпису та встановлено: Підписувачі: Підписувач Данилюк Оксана Олександрівна; П.І.Б.: Данилюк Оксана Олександрівна; Країна: Україна; РНОКПП: 2605522226; Організація (установа): ТОВ "АМК МС"; Код ЄДРПОУ: 45645042; Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача): 01:33:10 02.04.2025; Сертифікат виданий: КНЕДП ДПС; Серійний номер: 3FAA9288358EC00304000000BE2E3900967ED400; Тип носія особистого ключа: Незахищений; Алгоритм підпису: ДСТУ 4145; Тип підпису: Удосконалений; Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped); Формат підпису: З повними даними для перевірки (CAdES-X Long); Сертифікат: Кваліфікований. Тендерна пропозиція Учасника подана без накладення кваліфікованого електронного підпису. Просимо усунути зазначені невідповідності. 2. Відповідно до вимог розділу ІІІ п.7 ТД Учасник зазначає у тендерній пропозиції інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. Якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається лист-пояснення про не залучення субпідрядника/співвиконавця або інформацію в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. На виконання вимог викладених у розділі ІІІ п.7 ТД Учасником в складі тендерної пропозиції не надана дана інформація. Просимо усунути зазначені невідповідності. 3. Згідно вимог пп.1.1. п.1 Додатку 1.1 до Додатку 3 ТД Учасник повинен надати заповнену довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за примірною формою (таблиця 1.1.), за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)** (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю). На підтвердження зазначених вимог, Учасником у складі тендерної пропозиції, надано: А) Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в якій зазначено: - Інформація щодо замовника, а саме (ПІБ керівника/особи уповноваженої на підписання договорів - в.о. генерального директора Перевезенцев Андрій Сергійович); Б) ДОГОВІР про закупівлю послуг за державні кошти № 223П-24 від 17.12.2024 року з усіма додатками, підписаний в особі в.о. ректора Авраменка Миколи Олександровича. Просимо усунути зазначені невідповідності. 4. Згідно вимог пп.1.2. п.1 Додатку 1.1 до Додатку 3 ТД для документального підтвердження інформації, зазначеній у довідці, Учасник повинен надати оригінали чи засвідчені підписом уповноваженої особи учасника копії аналогічного договору/аналогічних договорів з усіма додатками до них та документи, які підтверджують їх виконання, за всіма договорами, зазначеними учасником у довідці, а саме: видаткові накладні або акти приймання-передачі тощо, позитивний(і) відгук(и) від замовника(ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці. На підтвердження зазначених вимог, Учасником у складі тендерної пропозиції, надано: - ДОГОВІР про закупівлю послуг за державні кошти № 223П-24 від 17.12.2024 року з усіма додатками; - АКТ надання послуг №173 від 20.12.2024 року - Позитивного ВІДГУКА від замовника про належне виконання учасником договору, зазначеного у довідці Учасником в складі тендерної пропозиції не надано. Просимо усунути зазначені невідповідності. 5. Згідно п.2 «Загальні вимоги» Додатку 2 ТД: 2) У вартість наданої послуги мають бути включені вартість плат головного процесору та плати керування кроковим двигуном, мастила та інших витратних матеріалів – надати гарантійний лист від Учасника. На виконання вимог викладених у п.2 «Загальні вимоги» Додатку 2 ТД Учасником в складі тендерної пропозиції не надана дана інформація. Просимо усунути зазначені невідповідності. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи підтверджуючі вимоги тендерної документації та законодавства.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.