Закупівлю оголошено - 24-10-2024, 16:57. Дата останніх змін - 19-11-2024, 14:51

Предмет закупівлі товару ДК 021:2015:03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля столова).

Предмет закупівлі товару ДК 021:2015:03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля столова). ... Державна закупівля - UA-2024-10-24-015065-a Предмет закупівлі товару ДК 021:2015:03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля столова). від замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3030 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ від 10/24/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-24-015065-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-24-018334-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 24-10-2024, 16:57
по 01-11-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 01-11-2024, 00:00
по 07-11-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), Закону України «Про оборонні закупівлі» (зі змінами), Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами). Якість Товару, що поставляється Продавцем повинна відповідати вимогам стандартів, указаних у накладній та підтверджується встановленим супроводжувальним документом відповідно до законодавства України.

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1031600
1 031 600 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:10 316 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3030 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:23313859 Досьє YouControl
Контактна особа:Яків Арсентійович Кулакевич
Телефон:+380442482880
E-mail:td3030@ngu.gov.ua
Місцезнаходження:
03049, Україна, Київська область,м. Київ, проспект Повітряних Сил, 24
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Предмет закупівлі товару ДК 02 ...
1 031 600 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова

40 000
кілограм
03049 Україна м. Київ проспект Повітряних Сил, 24
по 31-12-2024
03210000-6
Зернові культури та картопля


+-
Документи
Інші
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Інший
    публічнийЕкспортовано:24-10-2024, 16:57:20
    Інший
    публічнийЕкспортовано:24-10-2024, 16:57:20
      Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
      +-
      Пропозиції

      Кваліфікація Учасників

      Інформація про Переможця
      Рішення підписано
      Ім'я:
      ТОВ "АЛЬФА ФУД ТРЕЙД"   Досьє YouControl
      Строк розгляду пропозиції:
      з 11-11-2024 по 19-11-2024
      Статус:
      учасник виграв закупівлю
      Контактна інформація:
      Україна, Київська область, Київ, вул. Миколи Василенка 2, 03113, Тетяна Дубовик
      Остаточна пропозиція:
      1 031 600 UAH, з ПДВ
      Документи пропозиції:
      Документи рішення:
      Дата акцепта:
      11-11-2024, 11:38
      Договір
      Договір опубліковано
      Системний номер договору:
      UA-2024-10-24-015065-a-c2
      Номер договору:
      661
      Дата підписання договору:
      15-11-2024, 14:47
      Строк дії договору:
      з 15-11-2024 по 31-12-2024
      1 031 600 UAH
      Ціна договору
      859 666,67 UAH
      Ціна договору без ПДВ
      Інформація про Учасника
      Рішення підписано
      Ім'я:
      ТОВ "АЛЬФА ФУД ТРЕЙД"   Досьє YouControl
      Строк розгляду пропозиції:
      з 07-11-2024 по 15-11-2024
      Статус:
      рішення анульовано замовником або органом оскарження
      Контактна інформація:
      Україна, Київська область, Київ, вул. Миколи Василенка 2, 03113, Тетяна Дубовик
      Остаточна пропозиція:
      1 031 600 UAH, з ПДВ
      Документи пропозиції:
      Документи рішення:
      Дата акцепта:
      11-11-2024, 11:34

      Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

      Дата публікації: 07-11-24, 15:06:15
      24

      ПРОТОКОЛ № 330 про прийняття рішення уповноваженою особою військової частини 3030 Національної гвардії України з організації закупівель товарів, робіт і послуг м. Київ «07» листопада 2024 року Військова частина 3030 Національної гвардії України, ЄДРПОУ 23313859, адреса: проспект Повітряних Сил, 24 місто Київ, поштовий індекс 03049. Уповноважена особа: Помічник начальника служби організації закупівель старший лейтенант Денис БУРЛУЦЬКИЙ. Порядок денний: 1. Про розгляд пропозиції ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД», код ЄДРПОУ 44948514 спрощеної закупівлі товарів код ДК 021:2015:03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля столова). 2. Про оприлюднення рішення, щодо розгляду пропозиції ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД». Під час розгляду першого питання порядку денного: 24 жовтня 2024 року на сайті уповноваженого органу https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2024-10-24-015065-a було опубліковано оголошення, про проведення спрощеної закупівлі товарів код ДК 021:2015:03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля столова). Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-24-015065-a. Очікувана вартість предмета закупівлі становить: 1 031 600,00 грн. з ПДВ. 07 листопада 2024 року на сайті уповноваженого органу було повідомлено про кваліфікацію учасника в зв'язку з поданням одної пропозиції учасником. Під час проведення спрощеної закупівлі на сайті уповноваженого органу закупівлі товарів код ДК 021:2015:03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля столова), було подано 1 (одну) пропозицію ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД» на загальну суму : 1 031 600,00 грн. з ПДВ. Згідно частини 1 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерної пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 8 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», для проведення спрощеної закупівлі із застосуванням електронного аукціону має бути подано не менше двох пропозицій. У разі якщо була подана одна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку подання пропозицій автоматично переходить до етапу розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозиції учасника. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Розглядається пропозиція ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД» на відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника, закупівлі товарів код ДК 021:2015:03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля столова). За результатом розгляду документів пропозиції ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД», щодо відповідності до оголошення спрощеної закупівлі з додатками, встановлено: 1. В додатку 2 до оголошення спрощеної закупівлі в підпункті 1.2 пункту 1 Замовник зазначив перелік документів які необхідно надати учаснику, а саме: рішення (протокол загальних зборів учасників ТОВ) про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50% вартості чистих активів ТОВ станом на кінець попереднього кварталу, однак ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД» не надав такого документа, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 2. В додатку 2 до оголошення спрощеної закупівлі в підпункті 1.5 пункту 1 Замовник зазначив перелік документів які необхідно надати учаснику, а саме: Оригінал або завірену копію Виписки або Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Однак Учасник не надав такого документу, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 3. В додатку №2 до оголошення спрощеної закупівлі і підпункті 3.1. пункту 3 Замовник зазначив перелік документів, які необхідно надати Учаснику, а саме: Довідка, складена у довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (місцезнаходження, телефон, електронна адреса); б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором, в разі визначення його переможцем, однак ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД» надано Інформаційна довідка від 05.11.2024 №1949, в якій відсутня інформація про місцезнаходження (адреси знаходження, фактична адреса учасника), чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 4. В додатку № 2 до оголошення спрощеної закупівлі в підпункті 14.1. пункту 14 Замовник зазначив перелік документів, які необхідно надати учаснику, а саме: Довідка - підтвердження про відсутність ризиків для укладання договору. (Додаток №5 до оголошення), однак ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД» надано довідка – підтвердження від 05.11.2024 № 1961 в якій зазначено, що Я, Хілько Ігор Геннадійович, Директор ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД» (далі – Постачальник), повідомляю про відсутність ризиків для укладання договору із Військовою частиною 3030 Національної гвардії України (далі - НГУ), однак учасником зазначеної спрощеної закупівлі є ні посада директора, ні його прізвище, ім'я по батькові, а сама юридична особа, тому ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД», порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 5. В додатку №3 до оголошення спрощеної закупівлі зазначено про необхідність надання учасником скан-копії договору, який підтверджує відносини з виробником (дистриб’ютором, дилером) харчового продукту, який є предметом закупівлі, однак ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД» не надав такої скан-копії, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. Відповідно до вимог пункту 8 постанови Кабінет Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Державний замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Державний замовник відхиляє пропозицію учасника спрощеної закупівлі у разі, коли учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до вимог пункту 8 постанови Кабінет Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», оприлюднити в електронній системі закупівель Уповноваженого органу повідомлення з вимогою до ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД» про виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель такого повідомлення. ВИРІШЕНО: 1. Відповідно до вимог пункту 8 постанови Кабінет Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», повідомити ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД» про надання наступних документів шляхом розміщення в електронній системі закупівель: 1) Рішення (протокол загальних зборів учасників ТОВ) про надання згоди на вчинення правочину. 2) Оригінал або завірену копію Виписки або Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 3) Довідка, складена у довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (місцезнаходження, телефон, електронна адреса); б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором, в разі визначення його переможцем, згідно підпункту 3.1 пункту 3 додатку №2 до оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 4) Довідка - підтвердження про відсутність ризиків для укладання договору. (Додаток №5 до оголошення), із зазначенням, що Я, ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД» (далі – Учасник), повідомляю про відсутність ризиків для укладання договору із Військовою частиною 3030 Національної гвардії України (далі - НГУ), (далі за текстом згідно цього додатку № 5). 5) Скан-копія договору, який підтверджує відносини з виробником (дистриб’ютором, дилером) харчового продукту, який є предметом закупівлі. 2. Відповідно до вимог пункту 8 постанови Кабінет Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», оприлюднити в електронній системі закупівель Уповноваженого органу повідомлення з вимогою до ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД» про виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель такого повідомлення. Уповноважена особа Денис БУРЛУЦЬКИЙ

      Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 08-11-24, 15:06:15

      Пропозиції Учасників

      Пропозицію подав:
      ТОВ "АЛЬФА ФУД ТРЕЙД"   Досьє YouControl
      Остаточна пропозиція:
      1 031 600 UAH, з ПДВ
      Інформація про субпідрядника:
      -
      Підпис:
      підписано
      Документи:
      Тип документа:

      Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

      + -
      Документи тендеру
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:24-10-2024, 16:58:02
          Інші
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Інший
            публічнийЕкспортовано:24-10-2024, 16:57:20
            Інший
            публічнийЕкспортовано:24-10-2024, 16:57:20
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ