Закупівлю оголошено - 17-11-2025, 13:16. Дата останніх змін - 17-11-2025, 13:16

Картопля столова

Картопля столова... Державна закупівля - UA-2025-11-17-007882-a Картопля столова від замовника Хмельницький заклад дошкільної освіти №36 "Вербиченька" Хмельницької міської ради Хмельницької області від 11/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-17-007882-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-17-009755-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-11-2025, 13:16
по 20-11-2025, 08:00

Закупівля проводиться на потреби до кінця 2025 року.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
18500
18 500 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Хмельницький заклад дошкільної освіти №36 "Вербиченька" Хмельницької міської ради Хмельницької області
ЄДРПОУ:38989207 Досьє YouControl
Контактна особа:Заяць Катерина Вікторівна
Телефон:+380976505448
E-mail:dnzkhm36@ukr.net
Місцезнаходження:
29015, Україна, Хмельницька область,місто Хмельницький, проспект Миру 86/1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова

1 000
кілограм
29015 , Україна , Хмельницька область , місто Хмельницький , проспект Миру 86/1 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Термін збиранняпізняАктивна17-11-2025, 13:09
КласпершийАктивна17-11-2025, 13:09
Характеристики не суперечать ДСТУ 9221такАктивна17-11-2025, 13:09
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-11-2025, 13:16:22
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:17-11-2025, 13:09:53
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Постачальником видаткової накладної. Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний в Договорі, на підставі видаткової накладної за поставлений товар та наданого рахунку на оплату товару, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Замовником вище зазначених документів. У випадку затримки оплати Замовником як бюджетною установою (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 10-ти календарних днів з моменту надходження коштів на рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ