Період оскарження умов закупівлі - по 30-09-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 9 000 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 45 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КИЇВСЬКА МІСЬКА ШКОЛА ВИЩОЇ СПОРТИВНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ |
| ЄДРПОУ: | 02928114 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Павло Панченко |
| Телефон: | +380683406368 |
| E-mail: | tendera9@i.ua |
| Місцезнаходження: | 02098, Україна, м. Київ,м.Київ, ПРОСПЕКТ ТИЧИНИ, будинок 18 |
1 |
1) Згідно пункту 1 таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, Учасникам у складі тендерної пропозиції необхідно надати: «1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/ користування. 1.1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном»; «1.3.1. Копія або оригінал аналогічного*** договору (не менше одного), виконаного у повному обсязі, з усіма додатками, специфікаціями та додатковими угодами, які є його невід’ємною частиною; 1.3.2. Копія або оригінал відгука (не менше одного) від контрагента аналогічного договору щодо належного виконаного учасником умов договору, який має бути складений на фірмовому бланку контрагента (за наявності), датований, завірений підписом уповноваженої посадової особи контрагента та містити інформацію про реквізити відповідного аналогічного договору, щодо виконання якого надається зазначений відгук – номер (за наявності) аналогічного договору та дата його укладення.». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції документів та/або інформації не надано. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати, шляхом завантаження через електронну систему закупівель, у строк, визначений Особливостями «довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/ користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном; копію або оригінал аналогічного*** договору (не менше одного), виконаного у повному обсязі, з усіма додатками, специфікаціями та додатковими угодами, які є його невід’ємною частиною; копію або оригінал відгука (не менше одного) від контрагента аналогічного договору щодо належного виконаного учасником умов договору, який має бути складений на фірмовому бланку контрагента (за наявності), датований, завірений підписом уповноваженої посадової особи контрагента та містити інформацію про реквізити відповідного аналогічного договору, щодо виконання якого надається зазначений відгук – номер (за наявності) аналогічного договору та дата його укладення». 2) Згідно підпункту 6.3. пункту 6 таблиці «Перелік інших документів, які надаються Учасником на вимогу Замовника:» Додатку 1 до тендерної документації, Учасникам у складі тендерної пропозиції необхідно надати: «Документ, що підтверджує реєстрацію в органах ДФС платником податків: витяг з реєстру платників ПДВ, або витяг з реєстру платників єдиного податку, тощо (в залежності від виду оподаткування на якому обліковується учасник) або довідку в довільній формі про те, що учасник не є платником податків». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції документів не надано. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати, шляхом завантаження через електронну систему закупівель, у строк, визначений Особливостями «документ, що підтверджує реєстрацію в органах ДФС платником податків: витяг з реєстру платників ПДВ, або витяг з реєстру платників єдиного податку, тощо (в залежності від виду оподаткування на якому обліковується учасник) або довідку в довільній формі про те, що учасник не є платником податків». 3) Згідно підпункту 4.1. пункту 4 таблиці «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, Учасникам у складі тендерної пропозиції необхідно надати, зокрема, «календарний графік виконання робіт з визначенням технологічних етапів і граничних термінів їх виконання без прив’язки до конкретної дати початку робіт». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано файл «Кошторис та календарний план», у якому допущено помилку, виправлення якої не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, а саме, у календарному графіку надання послуг з поточного ремонту покриття легкоатлетичного манежу, спортивного ядра та розминочної зони КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ШКОЛИ ВИЩОЇ СПОРТИВНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ за адресою: проспект Павла Тичини, буд.18, місто Київ, Україна, 02098, у стовпчику «Кількість», № послуг 1-8, наявна помилка однієї цифри кількості квадратних метрів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати, шляхом завантаження через електронну систему закупівель, у строк, визначений Особливостями уточнений або новий «календарний графік виконання робіт з визначенням технологічних етапів і граничних термінів їх виконання без прив’язки до конкретної дати початку робіт».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.