Період оскарження умов закупівлі - по 09-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 58 345,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 291,73 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 32835966 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дар'я Даниленко |
| Телефон: | +380633970471 |
| E-mail: | danylenko.czo@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
| Замовник(и): | Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради |
4 |
1. Відповідно до п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» р.3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» «документи тендерної пропозиції можуть бути завантажені у формі електронних документів з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.» Тендерна пропозиція підписана удосконаленим електронним підписом – підписати кваліфікованим електронним підписом. 2. Наданий файл «3. Інформація щодо якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.pdf» не відображає інформацію в повній мірі колонки №4 – пересканувати на надати відповідний файл.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.