Закупівлю оголошено - 08-02-2025, 09:53. Дата останніх змін - 04-03-2025, 15:37

Салат “Білоцерківський”; Морква гарнірна, 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі

Салат “Білоцерківський”; Морква гарнірна, 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі... Державна закупівля - UA-2025-02-08-000116-a Салат “Білоцерківський”; Морква гарнірна, 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі від замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500 від 2/8/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-08-000116-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 08-02-2025, 09:53
по 13-02-2025, 08:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-02-2025, 13:00
по 18-02-2025, 13:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Закупівля проводиться в порядку спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, виходячи з вартісних меж, встановлених пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями).

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
244000
244 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 220 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500
ЄДРПОУ:33111325 Досьє YouControl
Контактна особа:Світлана Повар
Телефон:+380966448361
E-mail:stender_t0500@dsst.gov.ua
Місцезнаходження:
14017, Україна, Чернігівська область,м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 18
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Салат “Білоцерківський”; Моркв ...
244 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Салат “Білоцерківський”

2 000
кілограм
14000 Україна Чернігівська область м. Чернігів
по 31-07-2025
15331400-1
Овочеві пресерви та/або консерви


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Морква гарнірна

2 000
кілограм
14000 Україна Чернігівська область м. Чернігів
по 31-07-2025
15331400-1
Овочеві пресерви та/або консерви


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "СПЕЦПРОДІНТЕКС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 18-02-2025 по 26-02-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ МИКОЛИ ШЕПЕЛЄВА, будинок 6, 03061, Оксана Тимощук
Остаточна пропозиція:
234 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
24-02-2025, 09:21

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 20-02-25, 16:00:32
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а саме: Відповідно до умов Оголошення, а саме щодо вимог до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження, учасником надається в електронному (сканкопії оригіналів документів та/або копії завірені належним чином) вигляді в складі своєї пропозиції наступна інформація: 2). На підтвердження відповідності технічним і якісним вимогам до закупівлі: заповнений та підписаний згідно з вимогами Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та інші документи, які вимагаються в Додатку № 2 до оголошення. 5) сканкопія договору (з усіма додатками, якщо такі передбачені (наприклад, у випадку пролонгації договору), та актами виконаних робіт/наданих послуг (за поточний місяць та/або попередній)) на проведення дезінфекції та дератизації складського приміщення, яке буде задіяно для зберігання готової продукції та автотранспорту (або документ, що посвідчує санітарну обробку транспортного засобу), який буде задіяно для перевезення товару. Документ/(и) повинен/(ні) діяти протягом 2025 року. В разі виконання дезінфекційних та дератизаційних робіт власними силами, надати документи на правові підстави проведення таких робіт; У складі пропозиції Учасником надано файл: 2.5 договір санобробки авто і складу.pdf, який містить Договір №5 від 10 січня 2025 р., згідно п.3.6. даного Договору «Прийом та здача виконаних робіт здійснюється у встановленому порядку з оформленням Акту виконаних робiт, послуг.». Акти виконаних робіт/наданих послуг (за поточний місяць та/або попередній)) на проведення дезінфекції та дератизації складського приміщення, яке буде задіяно для зберігання готової продукції та автотранспорту у складі пропозиції Учасника відсутні. 6). Сканкопію ліцензії або документа дозвільного характеру* (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Якщо строк (термін) дії ліцензій, дозволів тощо, наданих Учасником у складі пропозиції, спливає до моменту поставки товару, Учасник у складі пропозиції має надати документальне підтвердження-зобов’язання (лист, довідка або інший підтверджуючий документ за підписом уповноваженої особи Учасника) щодо їх отримання до моменту укладання договору (продовження терміну дії на весь період поставки товару, що є предметом закупівлі). *У разі, якщо отримання ліцензії, дозволів (або інших документів, які посвідчують їх видачу) не передбачено законодавством, Учасник надає лист-пояснення з посиланням на нормативні акти або копію/ії роз’яснення/нь державних органів; У складі пропозиції Учасником надано файл: 6. про ліцензію.pdf, в якому міститься Довідка про відсутність необхідності в одержанні ліцензій Вих. №2/02-25 від 18 лютого 2025 р., в якому Учасником зазначено предмет закупівлі, що не відповідає предмету даної закупівлі. 13). Сканована довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію* про те, що: - відомості про юридичну особу, яка є учасником закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; - службову (посадову) особу учасника закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; - суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; - фізична особа, яка є учасником закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - службова (посадова) особа учасника закупівлі, яка підписала пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - учасник закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура; - у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна або відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” **(крім нерезидентів); - юридична особа, яка є учасником закупівлі (крім нерезидентів), має або не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом); - учасник закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”; - службова (посадова) особа учасника закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; - учасник закупівлі не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. - учасник закупівлі виконав або не виконав всі зобов’язання за раніше укладеним договором (договорами) з Замовником /не співпрацював з Замовником. У разі не виконання зобов’язань за договором (договорами), надати інформацію стосовно сплати або щодо зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодувати завдані збитки. У складі пропозиції Учасником надано файл: 10. п.47.pdf, в якому міститься Гарантійний лист Вих. №11/02-25 від 18 лютого 2025 р., в якому Учасником зазначено ідентифікатор закупівлі, що не відповідає ідентифікатору даної закупівлі. Згідно розділу Інша інформація 1. Зміст і спосіб подання пропозиції Оголошення про проведення спрощеної закупівлі всі документи учасника в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо) мають бути складені на фірмовому бланку (за наявності), із зазначенням дати, підписані особисто (без використання факсиміле або іншого аналогу відтворення підпису) керівником або уповноваженою особою та завірені печаткою (в разі використання), містити посилання на дану закупівлю (вказується ідентифікатор закупівлі та код ДК 021:2015). Документи в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо) надані Учасником, не містять посилання на закупівлю (ідентифікатор закупівлі та код ДК 021:2015). Таким чином, було виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати Акти виконаних робіт/наданих послуг (за поточний місяць та/або попередній)) на проведення дезінфекції та дератизації складського приміщення, яке буде задіяно для зберігання готової продукції та автотранспорту, привести у відповідність довідку про відсутність необхідності в одержанні ліцензій, привести у відповідність довідку у довільній формі згідно п.13 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та документи в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо) привести у відповідність до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 21-02-25, 16:00:32
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-08-000116-a-c1
Номер договору:
45
Дата підписання договору:
03-03-2025, 15:35
Строк дії договору:
з 03-03-2025 по 31-12-2025
234 000 UAH
Ціна договору
195 000 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "СПЕЦПРОДІНТЕКС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
234 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-02-2025, 12:57:13
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:08-02-2025, 09:58:10
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:08-02-2025, 09:53:23
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:08-02-2025, 09:53:23
              Тип документа: Кошторис (розрахунок вартості)
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Кошторис (розрахунок вартості)
                публічнийЕкспортовано:08-02-2025, 09:53:23
                  Інші
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:08-02-2025, 09:53:23
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:08-02-2025, 09:53:23
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ